וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו להשפיע: אוהדי הכדורגל טועים במחאות נגד חזרת הקהל למגרשים

11.3.2021 / 12:00

במקום להתלונן על מתווה החזרה המצומצם, ארגוני האוהדים צריכים לנצל את ההזדמנות לתת דחיפה לקבוצות שלהם, ולחכות בסבלנות לפתיחה משמעותית יותר. יניב טוכמן מזכיר למי שמנסה לקלקל את החגיגה שהלכנו להתחסן בשביל הבריאות ולא בשביל הכרטיס ליציע. דעה

קמפיין המנהלת להתחסנות ולהחזרת הקהל למגרשים/מנהלת הליגות

דיברתי השבוע עם גאורגיוס דוניס. המצב באתונה מדכא. סגר מוחלט, הילדים בבתים, מסעדות נעולות. אין צפי חזרת קהל למגרשי הכדורגל. היוונים נפעמים ממה שקורה אצלנו עם החיסונים, הוא סיפר ולא ידע אפילו שבסוף השבוע האוהדים יכולים לחזור לאיצטדיונים. נכון, לא במספרים שרצינו. בכמויות קטנות ביחס למרחבים ביציעים הפתוחים. אבל עדיין ליגת העל הישראלית פותחת את שעריה.

אלא שכמעט כמו תמיד אצלנו, אנחנו לא מפספסים הזדמנות להתעמת. ארגוני אוהדים כבר הודיעו שצריך להחרים עד שלא יפתחו לכמויות גדולות יותר ויש בכלל תחושה שבכל הכוח מנסים לקלקל את החגיגה. כן, חגיגה צנועה, אבל עדיין התרגשות.

ביום שני בזמן המשחק של מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים בבלומפילד, עמדו כמה עשרות, אולי מאות, מאוהדי מכבי תל אביב מחוץ לאיצטדיון ושאגו. בדקות ששי סידי לא התפוצץ לתוך המיקרופון, אפשר היה לשמוע אותם היטב. איתי שכטר ושרן ייני הוותיקים שכבר עברו משהו בכדורגל סיפרו בסיום שזה נתן להם דחיפה. שגם ממרחק של כמה עשרות מטרים מהכביש, הנוכחות שלהם ריגשה ודחפה אותם לניצחון המשכנע.

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים מחוץ לבלומפילד/צילום גולשים

היו כאלה שנסעו שלשום מתל אביב לקרית שמונה במיוחד כדי שיהיה להם כרטיס לשבת. הם יעשו שוב את הדרך הארוכה צפונה ביום שבת כדי לראות את מכבי תל אביב בפעם הראשונה אחרי שנה. זו תהיה כמות נמוכה בטח כי באיצטדיון אפשר להכניס רק 750 צופים, אבל עדיין מי שייסע ירוויח. השחקנים של מכבי תל אביב בטוח ירוויחו.

גם בקבוצות אחרות הדעות חלוקות ויש כאלה שמשלים את עצמם שבמשרד הבריאות או אפילו ראש הממשלה בעצמו ילחץ ויתקפל אם הקהל לא יגיע. כן, 1,500 זה אולי מעט אבל זו התחלה. יהיה פיקוח, תהיה ביקורת ואם שני המחזורים הקרובים יעברו טוב בלי אנשים שמנסים להיכנס ללא האישור המתאים או ילדים שמנסים להתפלח למרות שהם לא מחוסנים, בפלייאוף כבר יהיה יותר קהל.

דווקא בעונת הקורונה הזו יש לנו ליגה מותחת. קרב אליפות אמיתי. תראו איך הפועל באר שבע נאבקת כדי להיכנס לפלייאוף העליון והתחתית תהיה רותחת עד הסוף. אין סרט מתח יותר טוב ממה שיקבל מי שאוהב את הכדורגל הישראלי בחודשיים הקרובים. מי שיידע להוציא מהקהל שלו את התמיכה והדחיפה, יהיה גם זה שיוכל לעשות עוד נקודה.

עוד בוואלה

ארגון אוהדי מכבי תל אביב לא יחזור ליציעים: "לא נסכים להחלטות מנותקות"

לכתבה המלאה
אוהדי גלאזגו ריינג'רס חוגגים זכייה באליפות. Mark Runnacles, GettyImages
הם לא זכו לחגוג עם השחקנים באצטדיון. אוהדי ריינג'רס אחרי האליפות ההיסטורית/GettyImages, Mark Runnacles

את החיסון לא הלכנו לקבל כדי שנוכל להיכנס למגרשי הכדורגל. הטענה הזו שנשמעת לאורך כל השבוע מגוחכת. הלכנו להתחסן כי החיסון אמור לשמור על הבריאות. לסייע לגוף להילחם בוירוס. אם על הדרך אפשר ליהנות מחזרה למסעדות, בתי מלון ומגרשי הכדורגל זה בונוס. בינתיים קחו את מה שנתנו לנו ותנצלו כל כרטיס מתוך הכמות שניתנת למכירה. גם אם זה מעט ובטוח שאפשר היה להגדיל, יש את זה אצלנו בליגה בישראל.

ריינג'רס זכתה השבוע באליפות אחרי עשור. הקהל שלה הגיע לחגוג מחוץ לאיצטדיון. פנימה הם לא יכלו להיכנס. אחרי כל כך הרבה שנים של יובש לא היתה להם דרך להיות ביציעים, מה שיוכלו לעשות כאן אוהדי הכדורגל מהשבת הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully