וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מאמינה: למרות הבעיות, שני ניצחונות יעלו אותה לפלייאוף העליון

11.3.2021 / 7:23

אחרי הפציעות, עונשי ההרחקה והירידה למקום ה-7, בבאר שבע יודעים שמשחקי היריבות מותירים להם סיכוי אבל במקביל מודים: "אם לא ננצח את בני יהודה ומכבי פ"ת, לא מגיע לנו להיות שם"

אוהדי הפועל באר שבע מוחים עם שלומי ברזל/אודי ציטיאט

בהפועל באר שבע מלקקים הבוקר (חמישי) את פצעי בית הדין המשמעתי מאתמול. אם היתה תקווה שאחרי שהדיין ישראל שמעוני החמיר עם עסקת הטיעון מול תובע ההתאחדות וגזר על ז'וזואה שלושה משחקים בפועל בחוץ, תבוא איזו הקלה אחר הצהריים עם חאתם עבד אלחמיד, אז גם בלם הפועל באר שבע יישב בחוץ בשני המשחקים הקרובים ולא יוכל לסייע לקבוצה בניסיון לסיים בין שש הראשונות כדי להיות בפלייאוף העליון.

הניצחון אמש (רביעי) של עירוני קרית שמונה על מכבי פתח תקוה (1:2) הוריד את הפועל באר שבע למקום השביעי וכעת היא כבר לא תלויה רק בעצמה. יחד עם זה העריכו אמש גורמים במועדון שאם הקבוצה תנצח את מכבי פתח תקווה ביום ראשון ואת בני יהודה במחזור שאחרי זה, היא לבטח תהיה בפלייאוף העליון.

שחקני הפועל באר שבע איתמר שבירו, מרסלו מלי, עמית ביטון. מאור אלקסלסי
שני ניצחונות עשויים להספיק. אבל קודם צריך לנצח פעמיים. באר שבע/מאור אלקסלסי

החישוב שעושים במועדון הוא שלקרית שמונה יש בשבת משחק מול מכבי תל אביב ולמכבי נתניה הממוקמת ששית יש משחק במחזור הנועל את הליגה הסדירה מול מכבי חיפה. בהנחה שהשתיים ימעדו מול הטוענות לכתר ויפסידו, תוכל הפועל באר שבע לחלוף על פני אחת מהן לפחות ולהיות בפלייאוף העליון וזאת בתנאי שתנצח את שני משחקיה. "הסיפור מאוד פשוט", אמר אמש גורם במועדון. "אם לא ננצח את מכבי פתח תקווה ובני יהודה, לא יגיע לנו להיות במקום בו אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון. עם כל החוסרים והשחקנים המורחקים והפצועים, נצטרך לנצח את שני המשחקים אחרת לא יגיע לנו להיות שם".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע כרגע בחוץ, אשדוד הבטיחה רשמית: הקרב על הפלייאוף העליון

לכתבה המלאה

מלבד ז'וזואה וחאתם עבד אלחמיד שיחמיצו את המשחק ביום ראשון, גם מרסלו מלי כזכור הורחק מול הפועל תל אביב ויעדר. אל השלושה צריך לצרף את הפצועים מריאנו בריירו, אור דדיה ושון גולדברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully