וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד הושעה משני משחקים: "הייתי בסערת רגשות שכמוה אני לא זוכר"

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 18:34

שחקן הפועל באר שבע לא כפר במיוחס לו, יחמיץ את המשחקים מול מכבי פתח תקוה ובני יהודה, ונקנס ב-1,000 ש"ח. עשרות אוהדים מחו נגד השופטים והתעמתו עם שלומי ברזל: "הסתמכתם על מאבטח כדי להעמיד לדין"

אוהדי הפועל באר שבע בהפגנה/אודי ציטיאט

אחרי הסדר הטיעון בעניינו של ז'וזואה, שהורחק משלושה משחקים וקיבל גם עונש על תנאי לארבעה משחקים, הפועל באר שבע התייצבה היום (רביעי) בבית הדין עם חאתם עבד אלחמיד כדי להילחם על זיכויו. אלא שלמרות המאבקים ומחאת הקהל בחוץ, אלחמיד הושעה משני משחקים וגם נקנס באלף שקל. המשמעות: הבלם ייעדר מהמשחקים נגד מכבי פתח תקוה ובני יהודה ויחזור רק בפלייאוף.

בהחלטתו כתב הדיין עו"ד ישראל שמעוני: "הנאשם אינו כופר במיוחס לו בדו"ח השופט, לפיו בסיום המשחק צעק לעבר השופט עם תנועות ידיים מזלזלות 'תתביישו לכם, בושה של שיפוט'. די בכך להרשיעו בהתנהגות בלתי הולמת וכך אני פוסק".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע מגיע לבית הדין. אודי ציטיאט
"מתנצל על הדברים, אבל זה היה שער חוקי". חאתם עבד אלחמיד/אודי ציטיאט

במהלך הדיון אמר אלחמיד: "אני בן 29 וזו פעם ראשונה שאני רואה את המבנה הזה, זו פעם ראשונה שאני בבניין הזה ופעם ראשונה שאני עומד לדין. צריך להבין, הייתי בסערת רגשות שכמוה אני לא זוכר אולי כל חיי. זה היה שער חוקי, ולראייה החלטת איגוד השופטים לא לשבץ את שופט ה-VAR במחזור הקרוב. זה היה גול שנלקח מאיתנו, נלקח ממני באופן אישי. אני מביע צער ומתנצל על הדברים שאמרתי, זה לא משהו שרציתי ואני מבקש שבית הדין יתחשב בכל זה".

עוד בוואלה!

הסדר הטיעון של ז'וזואה נחתם: הורחק משלושה משחקים בפועל

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל באר שבע מוחים. אודי ציטיאט
אוהדי הפועל באר שבע מול משרדי ההתאחדות/אודי ציטיאט

עשרות בודדות של אוהדים הגיעו מבאר שבע כדי להפגין מול משרדי ההתאחדות ברמת גן ולתמוך בשחקן ההגנה ובקבוצה. בשלטי האוהדים נכתב בין היתר: "אתם לא הכוכבים הראשיים, תפסיקו לגנוב את ההצגה", "הסתמכתם על מאבטח כדי להעמיד לדין", "הספורט ינצח את השחיתות" וגם "המאפיה לכדורגל בישראל".

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, יצא אל האוהדים בניסיון להרגיע אותם וכמה מהם החלו להתעמת איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully