וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה נגד ז'ואאו פליקס: "או שאני מדבר לא ברור, או שהוא עושה מה שהוא רוצה"

מאבק האליפות מתחמם, אתלטיקו בטוחה בפסגה אחרי עוד ניצחון ומהפך, לואיס סוארס ממשיך לתת מספרים, אבל סימאונה שוב נכנס בפורטוגלי הצעיר: "אולי הוא מפרש אותי לא נכון"

ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד מול מיקל וסגה אתלטיק בילבאו. רויטרס
למה הוא מעצבן את צ'ולו? פליקס/רויטרס

המירוץ לאליפות בספרד מגיע לשלבים המכריעים, הלחץ עולה, אבל אתמול (רביעי) אתלטיקו מדריד לא נבהלה מפיגור מוקדם אליו נקלעה וניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו במשחק השלמה כדי להגדיל את הפער בפסגה ל-6 נקודות.

לואיס סוארס המשיך בעונה המוצלחת שלו, כשכבש את שערו ה-18 (ב-23 משחקים), כשהוא עומד על 18 גולים ב-32 ניסיונות בעיטה לשער. מנגד, מי שהמשיך לספוג ביקורת הוא ז'ואאו פליקס, שמאבד קרדיט אצל המאמן דייגו סיאמונה. הפורטוגלי הצעיר כבש במהלך הניצחון הקודם של אתלטיקו על ויאריאל, אבל בדרבי כבר הורד לספסל, שהוא עם 2 שערים בלבד ב-16 הופעות.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
"כישרון זה לא מספיק". סימאונה/רויטרס

לפני המשחק סימאונה אמר עליו ש"בלי תשוקה, כישרון לא מספיק. אנחנו חייבים למצוא את התשוקה שלנו כדי להגשים את המטרות ולממש את הפוטנציאל והכישרון". אחרי המשחק סימאונה שוב נשאל על פליקס, ואמר: "או שאני מדבר לא ברור, או שהוא מפרש אותי לא נכון, או שהוא עושה מה שהוא רוצה".

על סוארס ויורנטה, שכבשו את שערים החשובים, אמר סימאונה: "אני מתעקש לדבר על הקבוצה כחבורה, כי שני שחקנים לבד לא יכולים לשנות את המשחק, והקבוצה מבינה את זה".

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את בילבאו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully