וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את בילבאו

המוליכה ניצחה את המשחק החסר שלה והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות. איניאקי וויליאמס בישל למוניאין (22), אבל מרקוס יורנטה נגח את השוויון ממש לפני ההפסקה וסוארס השלים מהפך (51) בפנדל, אחרי ספק עבירה עליו ברחבה

לואיס סוארס אתלטיקו מדריד. רויטרס
ממשיך בעונה הנהדרת שלו. סוארס/רויטרס

אתלטיקו מדריד רוצה לעשות היום צעד נוסף לעבר זכייה באליפות. הקולצ'ונרוס מארחים את בילבאו במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-18 ויקוו לרשום ניצחון שיגדיל את הפער מברצלונה ל-6 נקודות וריאל מדריד ל-8 נקודות. הקבוצה של דייגו סימאונה אמנם מציגה יכולת קצת פחות טובה בשבועות האחרונים, אבל היא עדיין מוליכה את הטבלה, עדיין נראית בעמדת זינוק מצוינת ללכת עד הסוף, ובשבוע שעבר קיבלה בחזרה את לואיס סוארס שקטע בצורת וכבש את שערו ה-17 בליגה העונה בדרבי. הקולצ'ונרוס ניצחו 9 מ-11 משחקי הבית האחרונים נגד בילבאו, אבל מצד שני מתמודדים עם קבוצה שהפסידה רק משחק חוץ אחד מאז שמרסליניו קיבל את המפתחות על הקווים, ויודעים שההגנה צריכה להציג יכולת משופרת אחרי שספגה בשמונה מ-10 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. איניאקי וויליאמס וראול גרסיה שקיבלו מנוחה ונותרו על הספסל מול גרנאדה, חזרו ל-11 של הבאסקים. פליקס חזר להרכב מנגד.

אתלטיקו מדריד חוגגים עם לואיס סוארס. רויטרס
הגדילו את הפער בפסגה. שחקני אתלטיקו חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 21: גול! אתלטיק בילבאו עלתה ל-0:1 מפתיע. איניאקי וויליאמס שלח כדור לרחבה, איקר מוניאין הקדים את ההגנה ובעט לא טוב, אבל הכדור שלו היתל באובלק וחדר לרשת.
  • דקה 45: גול! אתלטיקו מדריד השוותה ל-1:1 ממש לפני ההפסקה. למאר פרץ בשמאל והרים כדור לרחבה, מרקוס יורנטה הגיע ראשון ונגח פנימה.
  • דקה 50: פנדל לאתלטיקו! לואיס סוארס עבר ברחבה את אונאי נונס, שספק גדול הכשיל אותו. האורוגוואי נפל ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה.
  • דקה 51: גול! סוארס בעט בעצמו שטוח לפינה ופנימה כדי להעלות את אתלטיקו ל-2:1 ולהשלים מהפך.

עוד בוואלה!

הסוף לעסקאות הענק? אופ"א שוקלת איסור העברות בין קבוצות ליגת האלופות

לכתבה המלאה
יאניק קראסקו אתלטיקו מדריד אוסקר דה מרכוס אתלטיק בילבאו. רויטרס
קראסקו במאבק עם דה מרכוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully