וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לעסקאות הענק? אופ"א שוקלת איסור העברות בין קבוצות ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 18:44

לפי ההצעה החדשה, החל מ-2024 רק שחקנים חופשיים יוכלו לעבור בין מועדונים גדולים באירופה. אמבפה והולאנד יהיו המפסידים הגדולים?

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

אופ"א שוקלת מהפכה במדיניות ההעברות - שתשפיע ישירות על הכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי. לפי אנדראה אניילי, יו"ר יובנטוס ומי שמשמש כנשיא ארגון המועדונים האירופיים (ECA) המוכר על ידי ארגון הגג של הכדורגל האירופי, ייתכן שבקרוב יוחל איסור העברות בין קבוצות גדולות.

לפי ההצעה, החל מקיץ 2024 קבוצות המשתתפות בליגת האלופות לא יוכלו להחליף שחקנים ביניהן במסגרת עסקאות של רכישה, ושחקנים יוכלו לעבור בין הקבוצות הללו רק בתור שחקנים חופשיים. ההצעה שמקודמת על ידי ארגון המועדונים האירופיים, נועדה למנוע הפסדי ענק שספגו חלק מהקבוצות שרכשו מקבוצות גדולות אחרות ביבשת כוכבים בקנה מידה עולמי.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Sebastian Widmann, GettyImages
ייאלץ להשלים את חוזהו בדורטמונד? ארלינג הולאנד/GettyImages, Sebastian Widmann

"ההצעה שלנו היא שניתן יהיה לרכוש שחקנים אך ורק מליגות זניחות יותר. בתוך ליגת האלופות, לא תתאפשר רכישה של שחקנים", אמר אניילי היום (שלישי). כמובן שמהלך כזה עשוי להשפיע ישירות על כמה מהכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי, ובראשם ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה שמחוזרים על ידי עשירות הענף. הולאנד, למשל, חתום בשורות בורוסיה דורטמונד עד קיץ 2024. אם ההצעה תתקבל ותיכנס לתוקף (לפי דיווחים נוספים, היא עשויה להיכנס לתוקף עוד לפני תאריך היעד ב-2024), הוא יוכל לעבור רק באותו קיץ לאחת הקבוצות הגדולות יותר שחושקות בו.

  • עוד באותו נושא:
  • אופ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully