וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח: "היה לליברפול חוסר מזל השנה, אבל הכי חשוב זה שאנחנו ממשיכים להילחם"

חלוץ ליברפול יודע עד כמה חשוב היה לקבוצה לעבור את לייפציג ולעלות לרבע הגמר, גם קלופ מודה: "יש לזה משמעות עצומה. חייבים להשתמש בזה כמומנטום"

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
סוף סוף קצת נחת. קלופ חוגג עם שחקני ליברפול/רויטרס

אומנם במסגרת הליגה האנגלית ליברפול עוברת תקופה וקשה ומביכה, שכוללת 6 הפסדי בית רצופים באנפילד, אבל בליגת האלופות בינתיים האלופה האנגלית עושה את העבודה, כשאמש (רביעי) העפילה לרבע הגמר. ליברפול שוב ניצחה 0:2 את ר.ב לייפציג, כפי שעשתה במפגש הראשון, ושוב עם אותם כובשים (מוחמד סלאח וסאדיו מאנה), באותו אצטדיון בבודפשט, ואם בפרמיירליג ההגנה של ליברפול חורקת, בליגת האלופות זו הפעם השישית העונה שהקבוצה שומרת על רשת נקייה. יותר מזה: ליברפול ב-2021 כבשה יותר שערים ביתיים בבודפשט מאשר באנפילד.

יש לציין שליברפול פגשה יריבה חזקה, אומנם בסגל חסר, אבל עדיין מהמקום השני בבונדסליגה. הפעם שחקני ההגנה הציגו משחק לא רע, ובראשם מי שכנראה היה המצטיין, נאט פיליפס, לצד פאביניו שבלט במרכז המגרש.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
אולי דווקא בליגת האלופות זה יילך העונה? סלאח/רויטרס

"שני הבלמים נתנו משחק מדהים", אמר קלופ, "כל הקו האחורי נתן משחק טוב כי זו הייתה משימה קשה. היינו חחייבים ללחוץ אותם, והגנו עמוק, ביחד, וזה מאוד חשוב לכולם היה משחק ממש טוב.

"עכשיו אנחנו חייבים להשתמש במשחק הזה כמומנטום. לניצחון הזה יש משמעות אדירה. אנחנו חייבים להגיע מוכנים עכשיו למשחק הליגה, ואם נשחק ככה לוולבס לא יהיה קל".

מוחמד סלאח, שבשבועות האחרונים קורא לא מעט דיווחים על מתיחות בינו לבין סאדיו מאנה ועל האפשרות שיעזוב, אמר אחרי המשחק: "זו תוצאה גדולה עבורנו. הגענו לכאן אחרי שהפסדנו כמה משחקים בליגה. הקבוצה לא בכושר הכי טוב שלה, אבל בליגת האלופות אנחנו רוצים להילחם, אבל גם בפרמיירליג ולראות מה קורה.

"אני שמח שכבשתי, אבל יותר שמח שהקבוצה ניצחה, זה הכי חשוב", אמר סלאח, שהגיע ל-25 כיבושים, "העונה סבלנו מהרבה פציעות, היה לנו חוסר מזל, אבל הדבר הכי חשוב זה שאנחנו ממשיכים להילחם. אנחנו חייבים לקחת את זה משחק אחרי משחק ולא להסתכל על התמונה הגדולה, כי כשאתה מסתכל על התמונה הגדולה יש יותר מדי לחץ.

"היה לנו קשה בליגה, ואנחנו לא רוצים שיהיה לנו קשה. זה חלק מהמשחק. בשנתיים האחרונות ניצחנו וטסנו, השנה יש לנו הרבה פציעות וזה קשה. עכשיו יש לנו שלושה-ארבעה בלמים שאפשר לשחק איתם, כדי להמשיך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully