וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרי: "אמבפה עדיין צריך לעשות הרבה כדי להתקרב לרמה של מסי"

בברצלונה שאבו עידוד מהתיקו עם למרות ההדחה: אביו של מסי ביטל פגישה עם פ.ס.ז' כדי לשמוע את ההצעה של לאפורטה, הולאנד הפך ל"יעד ריאלי", קומאן אופטימי, לנגלה שוב סופג אש

למרות מחצית ראשונה מצוינת, אולי הכי טובה שלה העונה, ברצלונה הודחה הערב (רביעי) מליגת האלופות ולא תהיה ברבע הגמר לראשונה מאז 2006/07. הקטלאנים הגיעו לפארק דה פראנס בתקווה לחולל רמונטדה כמו לפני ארבע שנים בקאמפ נואו, אבל פריז סן ז'רמן למדה את הלקח ועלתה שלב בזכות 1:1 ביתי ששמר על הניצחון הגדול 1:4 בחוץ.

פיינליסטית העונה הקודמת תהיה בהגרלת רבע הגמר בשישי הבא, בעוד ליאונל מסי שכבש שער שוויון מרהיב וגם החמיץ פנדל, יראה את המשך משחקי המפעל מהבית, בדיוק כמו כריסטיאנו רונאלדו. לראשונה מאז 2005, שני הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי לא יהיו ברבע הגמר.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן לצד ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. Christophe Ena, AP
מפגש כוכבים. אמבפה ומסי/AP, Christophe Ena

חלוץ בארסה אנטואן גריזמן אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב מאוד והיו לנו כמה מצבים מצוינים וכמובן שגם את הפנדל. עכשיו נתרכז בגביע ובליגה. זה כואב להיות מודחים בשלב כל כך מוקדם. נחזור בעונה הבאה עם התקווה לזכות בתואר. אני מרגיש טוב בברצלונה, עם החברים לקבוצה ועם המאמן".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן: "הודחנו, אבל אנחנו עוזבים עם תחושות טובות. היינו עדיפים עליהם במחצית הראשונה, הגישה שלנו הייתה נהדרת והגיע לנו יותר. פריז סן ז'רמן הייתה יעילה יותר, במיוחד בקאמפ נואו. השחקנים עשו מאמץ אדיר, אבל צריך שיהיה לך גם קצת מזל. לא ניצלנו את המצבים שלנו. ברור שאנחנו עצובים, אבל מה שהראינו היום חשוב מאוד ואנחנו חייבים להמשיך עם זה. האם זו הופעה שיכולה לשכנע את מסי להישאר? ליאו רואה שהקבוצה משתפרת עם השינויים שאנחנו עושים, שחקנים צעירים עם איכות נהדרת ועתיד מבטיח מגיעים, אז זה לא קשור לפקפוק בקבוצה".

פדרי, שהחליף חולצות בסיום עם קיליאן אמבפה, נדרש להשוות בין ליאו מסי לכוכב הצרפתי של פ.ס.ז' ואמר: "אמבפה עדיין צריך לעשות הרבה מאוד כדי להתקרב לרמה של ליאו".

על המשך דרכו של מסי בברצלונה אמר פדרי: "ליאו הופך אותנו לטובים יותר, אבל הוא יצטרך להחליט מה הכי טוב בשבילו. אנחנו עדיין לא יודעים מה תהיה ההחלטה שלו".

פדרי הוסיף: "אנחנו עדיין חולמים על זכייה באליפות בספרד, ונילחם על זה עד הסוף".


בלם/קשר פריז סן ז'רמן מרקיניוס אמר: "זה היה קשה. ברצלונה לחצה עלינו גבוה מאוד. הצלחנו להחזיק מעמד בזכות השוער הנהדר שלנו". שוער פ.ס.ז' קיילור נבאס אמר: "אני מקדיש את עצירת הפנדל של ליאונל מסי לסרחיו ריקו (השוער המחליף) שעובר תקופה קשה עם המשפחה שלו".

ליאונל מסי ברצלונה חוגג. רויטרס
שער אדיר. מסי/רויטרס
ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. Christophe Ena, AP
והחמצה כואבת. מסי אחרי הפנדל/AP, Christophe Ena
ברצלונה מתלוננת: הפנדל המוחמץ של מסי מול פריז סן ז'רמן אמור היה להיפסל. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
הפנדל המוחמץ אמור היה להיפסל? וראטי נכנס לאזור האסור/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

על אף ההדחה, בברצלונה שאבו עידוד מהיכולת, ומשוכנעים שהם נמצאים בעמדת מיקוח טובה יותר עם ליאו מסי במו"מ על חוזה חדש. עדות נוספת לכך היא פגישה שאמורה הייתה להיערך בין חורחה מסי, אביו של כוכב ברצלונה ומי שמשמש כסוכנו, לבין נציגים מפ.ס.ז'. בפגישה היו אמורים הצדדים לדון באפשרות של מעבר של מסי לפריז, אבל אביו של מסי החליט לבטל אותה, משום שהבטיח שאם ז'ואן לאפורטה יזכה בבחירות, ליאו יקשיב קודם כל להצעה שלו.

לפי מקורבי מסי, אביו צוטט כאומר: "מה שלא יקרה, בעוד שנתיים ליאו מתכוון לעבור למיאמי", ולהצטרף לקבוצה של דייויד בקהאם. לפי דיווחים בברצלונה, הסיכויים שיישאר במועדון נכון לעכשיו הם 50%.

במקביל, לאפורטה מנסה לפתות את מסי להישאר. לפי דיווחים בקטאלוניה, הנשיא הנבחר החליט "ללכת בכל הכוח" על ארלינג הולאנד בקיץ - עם או בלי קשר להישארות של מסי. חלוץ בורוסיה דורטמונד נמצא בעדיפות עליונה, לפני סרחיו אגוארו, כשגם דייויד אלאבה נחשב למועמד מוביל. לפי הדיווחים, לאפורטה בטוח שהולאנד הוא "יעד ריאלי" מבחינת ברצלונה, למרות עתידה הכלכלי הלא ברור והמחיר הגבוה שבוודאי יצטרכו לשלם על ילד הפלא הנורבגי.

מי שעשוי לעזוב בסוף העונה הוא קלמון לנגלה, ששוב נראה מבולבל אמש במרכז ההגנה של קומאן. הבלם הצרפתי גרם לפנדל שהוביל לשער של קיליאן אמבפה, וקטע את המומנטום של בארסה במחצית הראשונה. זו הייתה הפעם הרביעית העונה שהוא גורם לפנדל, ובתקשורת הקטלאנית כתבו: "זאת צריכה להיות נורת האזהרה האחרונה של ברצלונה לגבי לנגלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully