וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה בקלאסיקו, מילאנו ניצחה את צסק"א

אוריולה הצטיין (18), הקטלאנים גברו 76:81 על הבלאנקוס. הקבוצה של מסינה חזק במאבק על המקום הראשון, פאנטר הפגיז 32 נקודות

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 74:58/ספורט 2

המחזור ה-29 של היורוליג יצא לדרך היום (חמישי) עם ארבעה משחקים במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס. ברצלונה ניצחה 76:81 בחוץ את ריאל מדריד והפכה לקבוצה הראשונה שמבטיחה את השתתפותה בפלייאוף. צסק"א מוסקבה חטפה 76:84 בבית ממילאנו בקרב הצמרת. אלבה ברלין גברה בחוץ על וילרבאן. במשחק נוסף הכוכב האדום בלגרד ניצחה את נועלת הטבלה חימקי.

שחקני מילאנו חוגגים עם מלקולם דילייני. דני מרון
איזה ניצחון. מילאנו חוגגת/דני מרון

צסק"א מוסקבה - מילאנו 84:76

ניצחון ענק של האיטלקים, שהחזירו את עצמם חזק לתמונת המאבק על המקום הראשון בתום העונה הסדירה. צסק"א, מנגד, ממשיכה בנפילה שלה, לאחר שחטפה את המפלה הגדולה שלה אי פעם במפעל עם 100:70 מול אנאדולו אפס במחזור שעבר. מילאנו יצאה כמו מלוע של תותח וסיימה את הרבע הראשון ביתרון מדהים של 10:30. מייק ג'יימס וטוקו שנגליה ניסו להחזיר את קבוצת הפאר הרוסית לעניינים והורידו ל-52:46 בלבד באמצע הרבע השלישי, קווין פאנטר וג'יג'י דאטומה קבעו 55:70 בצד השני, וניסיון קאמבק נוסף ברבע האחרון לא צלח. פאנטר המצוין הגיע ל-32 נקודות (5 מ-9 ל-3, 9 מ-9 מהקו), שאבון שילדס הוסיף 14. 21 של ג'יימס מול האקסית ו-20 של שנגליה לא הושיעו את צסק"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ברצלונה פייר אוריולה. GettyImages
ברצלונה יצאה עם ידה על העליונה בקלאסיקו. אוריולה/GettyImages

ריאל מדריד - ברצלונה 81:76

הקטלאנים הם הקבוצה הראשונה שמבטיחה את השתתפותה בפלייאוף עם ניצחון דרמטי וחשוב בקלאסיקו. ברצלונה פתחה טוב יותר והוליכה במרבית שלבי המשחק, אך המארחת הצליחה לחזור ולעלות ליתרון במהלך הרבע השלישי. אדי טבארס האימתני שוב היה נהדר במדי ריאל (16 ו-11) כשגם גבריאל דק בלט והשאיר את הבלאנקוס קרובים ליריבה. עם זאת, פייר אוריולה היה פשוט מעולה בצד השני (18), ולאחר סיום צמוד ברצלונה סוגרת ניצחון שלישי העונה על ריאל, שסופרת ארבעה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

seperator

משחקים נוספים:

וילרבאן - אלבה ברלין 95:89
הכוכב האדום - חימקי מוסקבה 81:92

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully