וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה גברה על הפועל באר שבע, עוד ניצחון להפועל אילת

מילר (21 נק' ו-11 ריב') הוביל את הכתומים ל-78:85 בקרב על מקום בשישייה הראשונה. ניצחון רביעי רצוף לבית הלחמי, הפעם 88:98 על נועלת הטבלה מכבי חיפה

שחקן הפועל אילת ג'וש ניבו. דני מרון
אילת ממשיכה לנצח. ג'ו רגלנד/דני מרון

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (רביעי) עם ניצחונה של הפועל אילת הלוהטת 88:98 על נועלת הטבלה מכבי חיפה, במשחק מהמחזור ה-21. עירוני נס ציונה עלתה למקום השביעי על חשבון הפועל באר שבע, לאחר שניצחה אותה 78:85 במשחק מהמחזור ה-25.

seperator

הפועל אילת - מכבי חיפה 88:98

שבוע אחרי הניצחון הגדול על מכבי ראשון לציון בחוץ, הפועל אילת ביססה את מקומה בצמרת הגבוהה עם ניצחון ביתי על נועלת הטבלה, מולה השלימה דאבל עונתי. למרות פתיחה לא רעה של מכבי חיפה, שנשארה בתמונה עד ההפסקה, אילת ביצעה בריחה ברבע השלישי וגם סוג של קאמבק מאוחר לא הספיק לירוקים כדי להקטין אפילו לפער חד-ספרתי. עמית בן דוד עם הפסד שני מאז החליף את דניאל סאואנה על הקווים.

רומן סורקין וקיילין לוקאס העלו את מכבי חיפה ל-0:5 מהיר והירוקים המשיכו להוביל לאורך הרבע הראשון, עד שג'ו רגלנד העניק לאילת 18:19. לוקאס ונאור שרון החטיאו וכך אילת סיימה את הרבע ביתרון 20:21. נדנדת היתרון נמשכה גם ברבע השני, עד שאילת השיגה סטופ הגנתי של ארבע דקות ופתחה פער של שבע נקודות בזכות רגלנד וקייסי פראתר. מכבי חיפה קיבלה תרומה רק מחמישה שחקנים, בראשות כריס דאו ומייקל קובינס.

הרבע השלישי כבר היה סיפור אחר לגמרי. מארקל בראון הוביל את אילת ליתרון דו-ספרתי לראשונה במשחק, ומאותו רגע מכבי חיפה קרסה. בראון נהנה עם רצף הטבעות וגם מירון רוינה הצטרף לחגיגה המקומית, בדרך ל-52:74 בסיום הרבע. לוקאס וסורקין ניסו להציל את הכבוד הירוק והחלו לכרסם ביתרון הגדול של אילת, עד שיהונתן שולדבראנד תפר שלשה והרגיע את המארחת. לוקאס המשיך לקלוע באין מפריע, אבל רק הקטין ל-98:88 בסיום.

קלעו להפועל אילת: מארקל בראון וקייסי פראתר 20 כל אחד, ג'ו רגלנד 19 (7 אסיסטים), יהונתן שולדבראנד 11, בן קרטר 10 (10 ריבאונדים), ג'וש ניבו 7, רועי הובר 5, מירון רוינה 4, רזיאל חיון 2, עידו הראל שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי חיפה: קיילין לוקאס 24, כריס דאו 20 (6 אסיסטים), רומן סורקין ומייקל קובינס (10 ריבאונדים) 16 כל אחד, נאור שרון 6, רומן רובינשטיין וטיילור ברון 3 כל אחד, אלכס צ'וברביץ' שיחק ולא קלע.

עוד בוואלה!

"עודד קטש הוא החוט המקשר בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע רמי הדר. דני מרון, מערכת וואלה!
הפסד חוץ מרגיז. רמי הדר/מערכת וואלה!, דני מרון

עירוני נס ציונה - הפועל באר שבע 78:85

אחרי הרבע האחרון המצוין מול הפועל תל אביב שהשאיר לה סיכוי ממשי להיכנס לשישייה הראשונה, עירוני נס ציונה עקפה את הפועל באר שבע והתקדמה למקום השביעי בזכות ניצחון דרמטי. הקבוצה של רמי הדר לא הצליחה לרשום ניצחון שלישי רצוף אחרי שעלתה למאזן חיובי במחזור הקודם, למרות חזרה מפיגור דו-ספרתי בתחילת הרבע האחרון. פטריק מילר (21 נקודות ו-11 ריבאונדים) המשיך את התקופה הנפלאה שלו ועשה את ההבדל ברגעי ההכרעה.

הפתיחה הייתה של הפועל באר שבע, אבל המארחת נכנסה לעניינים אחרי כמה דקות ובזכות ריצת 0:11 בסיום הרבע הראשון עלתה ליתרון 16:23. קיילב אגאדה וטראוויס ווריק ניסו לצמק, אבל מנגד ויין סלדן ומילר הגדילו את היתרון ל-10 נקודות בהפסקה. הפער נשמר גם ברבע השלישי, במהלכו מילר ספג עבירה טכנית ונס ציונה קלעה בעיקר מקו העונשין, אבל ברבע הרביעי הגיע הקאמבק.

הגנת באר שבע העבירה הילוך, המקומיים לא קלעו בחמש הדקות הראשונות של הרבע, וספנסר וייס השלים את המהפך יחד עם ווריק והעלה את באר שבע ל-67:72. סלדן ומילר הגיבו מיד והחזירו את היתרון לנס ציונה, ולפני הכניסה לדקה האחרונה מילר חטף כדור וסיים עם סל במתפרצת שהקפיץ את 300 האוהדים הכתומים. באר שבע החטיאה בניסיונות הנואשים שלה לחזור, ובראד גרינברג חגג ניצחון 78:85.

קלעו לנס ציונה: פטריק מילר 21 (11 ריבאונדים), ג'רום מיינסי 16 (9 ריבאונדים), בריאן אנגולה 15, ויין סלדן 14, טל דן 11 (5 אסיסטים), נמרוד לוי 8 (5 איבודים), רביב לימונד וליאור קררה שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל באר שבע: קיילב אגאדה 18, טראוויס ווריק 15, ספנסר וייס 12, אריק גריפין 11, עמית זיס 9, אמיר בל 7, אריק תומפסון 6 (10 ריבאונדים), נטע סגל ובן אייזנהארט שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully