וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' - ברצלונה: קומאן בטוח ש"המהפך אפשרי", די מריה צפוי לפתוח אצל פוצ'טינו

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 18:13

הקטלאנים מפנטזים על עוד רמונטאדה שלוש שנים אחרי ה-1:6 (רביעי, 22:00, ספורט 5). פיקה ייעדר, די מריה יחליף את קן מנגד

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים10/03/2021
פריז סן ז'רמן
  • אמבפה (31, פנדל)
1:1
  • (37) מסי
ברצלונה
צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

האם ברצלונה מסוגלת לחולל עוד רמונטאדה? שלוש שנים ויומיים אחרי ה-1:6 ההיסטורי על פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות, הקטלאנים יתארחו בפריז באותו מעמד ומול אותה קבוצה, כשהם שוב עם הגב לקיר. פ.ס.ז' הביסה 1:4 את ברצלונה במשחק הראשון בקאמפ נואו ומגיעה למשחק נחושה ומלאת ביטחון.

ניימאר אמנם שוב יחסר אחרי שלא הספיק לערוך מספיק אימונים מלאים לקראת המשחק, ומאוריסיו פוצ'טינו ייאלץ להסתדר גם ללא חואן ברנאט ומואיז קן, אבל הוא עשוי לפתוח עם אנחל די מריה. הארגנטינאי הוותיק שנכנס כמחליף במשחק הגביע האחרון, ייכלל בסגל ועשוי לפתוח לצד קיליאן אמבפה הלוהט שהבריק עם שלושער במשחק הראשון. גם אלסנדרו פלורנצי עשוי לפתוח.

לקראת המשחק, התייחס מאוריסיו פוצ'טינו להמשך דרכם של ניימאר וקיליאן אמבפה בקבוצה, והביע ביטחון מלא בכך שיישארו. "המועדון בוחן את המצב של שניהם, ואני משוכנע שאפשר להשאיר אותם. פ.ס.ז' אחד המועדונים הגדולים בעולם, ואנחנו מסוגלים להציע לאמבפה ולניימאר מה שמעט מאוד מועדונים בעולם יכולים להציע".

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
השינוי היחיד בהרכב של פוצ'טינו. די מריה/רויטרס

בצד השני, בברצלונה חולמים על עוד קאמבק גדול, אבל מגיעים למשחק בסגל חסר, בעיקר בהגנה. ג'רארד פיקה ורונלד אראוחו ייעדרו, וקלמון לנגלה וסמואל אומטיטי צפויים לפתוח במרכז ההגנה.

המאמן רונלד קומאן אמר שמבחינתו "מהפך הוא לא תרחיש מופרך" ושהעפלה לרבע הגמר "היא לא בלתי אפשרית". "כמובן שנצטרך לקבל התעלות גדולה מליאו מסי, ונקווה שהוא ייתן את אחד המשחקים הגדולים שלו. בכל מקרה, נשחק את המשחק שלנו, ומה שיהיה יהיה", אמר.

עוד בוואלה!

"מעבר של ליאונל מסי לפ.ס.ז' יותר אפשרי מחזרה של ניימאר לברצלונה"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully