וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית של מילאן: הארכת חוזהו של זלאטן והחתמת חלוץ צעיר

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 13:45

בתקשורת האיטלקית מדווחים: הרוסונרי ינסו להאריך את חוזהו של השבדי בן ה-39 בעונה נוספת. דונייל מאלן ואנדראה בלוטי מועמדים להגיע בקיץ

תקציר ה-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן עם אייאקס/ספורט1

מילאן נמצאת בעיצומה של עונה אינטנסיבית. הרוסונרי עדיין לא ויתרו על מאבק האליפות ומתכוננים כבר למפגש הגדול מול מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית, אך מאחורי הקלעים נערכים כבר לעונה הבאה. ב"קוריירה דלה סרה" האיטלקי מדווחים שהמטרה של הקבוצה היא להאריך את חוזהו של זלאטן איברהימוביץ' בעונה אחת ובנוסף להחתים חלוץ צעיר יותר לעתיד.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יישאר עוד עונה? זלאטן/רויטרס

חוזהו של השבדי הנפלא בן ה-39 יפוג בקיץ הקרוב, אך במילאן ינסו להאריך אותו בשנה נוספת למרות שהוא כבר יהיה בן 40. זלאטן כבש העונה כבר 14 שערי ליגה, אך גם סובל מפציעות רבות שגרמו לו וגורמות לו גם עכשיו להיעדר ממשחקי הקבוצה. במילאן, כך על פי הדיווח, יהיו מוכנים לשלם לשבדי בסביבות 7 מיליון יורו בעונה ובמקביל להחתים חלוץ נוסף שייתן לו יותר מנוחה.

השם הבולט שהוזכר כמועמד להגיע לרוסונרי הוא של אנדראה בלוטי חלוץ טורינו ונבחרת איטליה, אך מועמד נוסף הוא דונייל מאלן. החלוץ בן ה-22, שכבש העונה 14 שערי ליגה לצד ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, הוזכר גם כמועמד להגיע לדורטמונד ורוב הסיכויים שיעזוב את פ.ס.וו בקיץ. סוכן העל מינו ראיולה שמייצג את זלאטן, הוא גם סוכנו של מאלן.

עוד בוואלה

איטליה: אינטר שוב עם יתרון שש בפסגה אחרי 0:1 על אטאלנטה

לכתבה המלאה
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג עם דונייל מאלן. ANP Sport, GettyImages
על הכוונת של מילאן. מאלן עם זהבי/GettyImages, ANP Sport

כזכור, בחלון ההעברות של ינואר מילאן החתימה את מריו מנדז'וקיץ' הוותיק (34) אך זה סבל בעיקר מפציעות ורשם רק ארבע הופעות כמחליף. חוסר העומק בהתקפה של הקבוצה והפציעה של זלאטן האטו מאוד את הרוסונרי, שהפסידו בדרבי, איבדו את הפסגה לטובת אינטר ורחוקים כבר שש נקודות מהמוליכה השנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully