וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר שוב עם יתרון שש בפסגה אחרי 0:1 על אטאלנטה

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 23:40

שער אחד הכריע את המפגש בין ההתקפות הטובות באיטליה, כשמילאן שקריניאר (54) העניק לנראזורי ניצחון ליגה שביעי ברציפות ו-10 רצוף בבית

מילאן שקריניאר שחקן אינטר. רויטרס
הכריע בבעיטה הראשונה למסגרת. מילאן שקריניאר/רויטרס

שתי ההתקפות הטובות בסרייה A נפגשו הערב (שני) כדי לנעול את המחזור ה-26, והיחידה שמצאה את הרשת היא המוליכה אינטר שניצחה 0:1 את אטאלנטה החמישית. מילאן שקריניאר הכריע את המשחק בדקה ה-54 והחזיר את היתרון בפסגה על פני מילאן לשש נקודות, כשהנראזורי עם ניצחון שביעי ברציפות וגם רצף של 10 ניצחונות בית (הכי ארוך מאז 13 הניצחונות ב-2010/11).

כריסטיאן רומרו שחקן אטאלנטה מול רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
לא המשיך את רצף הכיבושים שלו בסן סירו. רומלו לוקאקו מול כריסטיאן רומרו/רויטרס

ארתורו וידאל חזר להרכב של אנטוניו קונטה על חשבון כריסטיאן אריקסן, כשאטאלנטה הופיעה למפגש ה-120 בין הקבוצות עם דובאן ספאטה בהרכב ולואיס מוריאל ויוסיפ איליצ'יץ' על הספסל. במחצית הראשונה אינטר לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת, אבל תשע דקות בתוך המחצית השנייה כבר מצאה את הרשת באיום הראשון. אלסנדרו באסטוני גנב כדור ברחבה אחרי קרן ומילאן שקריניאר, שותפו למרכז ההגנה, השתלט ובעט בימין אל הרשת את שערו השלישי העונה בליגה.

עוד בוואלה! ספורט

פירלו לקראת פורטו: "אלה הערבים של רונאלדו". בונוצ'י: "הוא תמיד מוכן למשחקים כאלה"

לכתבה המלאה
דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה מאוכזב. רויטרס
היה קרוב לשוויון. דובאן ספאטה/רויטרס

ספאטה כמעט השווה בדקה ה-68, אבל הכדור שרק ליד הקורה וגם בן ארצו מוריאל שהחליף אותו מיד לאחר מכן לא הביא לשינוי. אטאלנטה נעצרה אחרי ארבעה הפסדים ונותרה במקום החמישי, מרחק נקודה מרומא שמחזיקה כרגע בכרטיס הרביעי לליגת האלופות. אינטר תנסה להמשיך את הריצה שלה גם במחזור הבא, כשתתארח אצל טורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully