וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "אלה הערבים של רונאלדו". בונוצ'י: "הוא תמיד מוכן למשחקים כאלה"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 20:10

יובנטוס מקווה שכוכבה ימחק את הפיגור 2:1 מול פורטו בגומלין (שלישי, 22:00, ערוץ 5): "אתם יכולים לתאר לעצמכם את האנרגיות שלו". דה ליכט וקייליני חזרו להתאמן, ההולנדי צפוי לפתוח

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים09/03/2021
יובנטוס
  • קייזה (49)
  • קייזה (63)
  • רביו (117)
2:3
  • (19, פנדל) אוליביירה
  • (115) אוליביירה
פורטו
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. Soccrates Images, GettyImages
בשביל זה הביאו אותו. רונאלדו/GettyImages, Soccrates Images

יובנטוס רחוקה מלהפגין יציבות או איכות העונה, אבל הפעם אין יותר מקום לטעויות: הגברת הזקנה תארח מחר את פורטו (שלישי, 22:00, ערוץ הספורט) למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, בידיעה שבקרב הזה לא כדאי לה למעוד. פורטו, אלופת פורטוגל, גברה על אלופת איטליה 1:2 במשחק הראשון, ולאור העובדה שיובנטוס כנראה לא תזכה העונה באליפות בסרייה A (רחוקה כעת 7 נקודות מהמוליכה אינטר), אין ספק שהגברת הזקנה משקיעה את מירב האנרגיות בליגת האלופות - הסיבה שבגינה הקבוצה רכשה את כריסטיאנו רונאלדו, בתקווה שתעשה עמו את הקפיצה המיוחלת.

"זה כמו גמר בשבילנו", אמרה אנדראה פירלו. "אנחנו יודעים שהלחץ הוא עלינו, אבל לא נתחבא ממנו. יש לנו מה שצריך כדי לעבור שלב. אלה המשחקים של רונאלדו, הוא קיבל הזדמנות לנוח וכבר לא יכול לחכות לעלות לכר הדשא".

שחקן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני מול שחקן פורטו סרג'יו אוליביירה. רויטרס
רגע האמת. קייליני מול פורטו/רויטרס

במשחק הקודם רונאלדו לא היה במיטבו. שערים של החלוץ האיראני מהדי טרמי ושל מוסא מארגה העניקו לפורטוגלים יתרון 0:2, יובה נראתה אבודה, אבל פדריקו קייזה הצליח לצמק עם שער חוץ חשוב. המאזן של רונאלדו מול פורטו כולל ניצחון אחד בלבד בשבעה מפגשים ושער אחד בלבד, אבל יובה תקווה שהוא שוב יעשה את הקסם שלו במפעל שהוא כל כך אוהב.

יובה זוכרת שבשנה שעברה היא חזרה לאיטליה אחרי הפסד 2:0 לאתלטיקו במשחק הראשון של שמינית הגמר, וכוכבה הפורטוגלי ענה עם שלושער ששלח את קבוצתו לשלב הבא. האם בגיל 36 הוא שוב מסוגל לשלוף קסם מהשרוול? אגב, אם יובה תנצח, כריסטיאנו רונאלדו יוכל להשוות במשחקי רבע הגמר את השיא של איקר קסיאס, 177 הופעות במפעל. החדשות הטובות מגיעות מכיוונם של ג'ורג'יו קייליני ומתייס דה ליכט שחזרו לאימונים, כשההולנדי צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד לאונרדו בונוצ'י. רודריגו בנטאנקור שנמצא חיובי לקורונה ופאולו דיבאלה הפצועים ייעדרו.

"נעלה למגרש עם הרוח של יובנטוס, עם צניעות ועם כבוד", אמר בונוצ'י. "אנחנו זקוקים לשער ונוכל לכבוש אותו גם בסיום, ברור לנו שפורטו לא תגיע להתגונן בלבד. למדנו מהטעויות של המשחק הראשון, אנחנו רוצים להוביל את יובה לאן שהיא ראויה. כריסטיאנו תמיד מוכן למשחקים הללו, אתם יכולים לתאר לעצמכם את האנרגיה שלו לקראת מחר".

מנגד, פורטו תעלה למשחק כשהיא זוכרת היטב איך הובילה 0:2, כמעט עלתה ל-0:3, אבל לבסוף ספגה. היא גילתה עליונות על אלופת איטליה, אבל יודעת שניצחון 0:1 יספיק ליובנטוס, שב-13 משחקיה האחרונים ספגה 6 שערים בלבד, על אף החיסורים הרבים והפציעות.

עוד בוואלה!

גארת' בייל מתחיל לחזור לעצמו, מוריניו: הוא חזר מריאל מדריד עם "צלקות פסיכולוגיות"

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully