וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל מתחיל לחזור לעצמו, מוריניו: הוא חזר מריאל מדריד עם "צלקות פסיכולוגיות"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 14:23

הוולשי כבש צמד בטוטנהאם ועומד על 6 שערים ב-6 המשחקים האחרונים, מוריניו מעודד מהיכולת אבל גרהאם סונס עצבני וטוען: הוא לא נחוש מספיק

תקציר ה-1:4 של טוטנהאם על קריסטל פאלאס/ספורט1

האם גארת' בייל חוזר לעצמו? הוולשי כבש אתמול (ראשון) צמד במדי טוטנהאם, שהביסה 1:4 את קריסטל פאלאס, כשהשחקן המושמץ שוב נראה במיטבו. בחמישה מששת המשחקים האחרונים של טוטנהאם הוא כבש או בישל, והתרנגולים במקום השישי בפרמיירליג עם 45 נקודות מ-27 משחקים, 2 נקודות פחות מצ'לסי שבמקום הרביעי.

בייל כזכור שוחרר הקיץ מריאל מדריד אחרי העונה הגרועה בקריירה שלו (3 שערים בלבד). 10 השערים שכבש העונה בייל הם הכמות שכבשו העונה ויניסיוס, אדן הזאר, רודריגו ומרקו אסנסיו - ביחד. אתמול הוא והארי קיין כבשו צמד, והקבוצה של ז'וזה מוריניו נראית מאוששת.

את העונה הנוכחית הוא התחיל בצורה די מקרטעת, אבל מאז מציג יכולת טובה יותר. מוריניו נשאל על בייל המתאושש ואמר: "מצאתי אצלו צלקות פסיכולוגיות. כשאתה עובר שני עונות עם כל כך הרבה פציעות, אני חושב שזה לא צלקות בשריר אלא צלקות פסיכולוגיות - והן מביאות פחד וחוסר יציבות.

"יש רגע שבו אתה עובד קשה וטוב וכולם סביבך נותנים את כל מה שאנחנו יכולים לתת, ויש רגע שבו המחסום הפסיכולוגי הזה חייב להישבר. והוא שבר אותו. זה היה הוא, לא אנחנו. אנחנו רק תמכנו בו".

כעת טוטנהאם מתכוננת למשחק בלונדון מול דינמו זאגרב בשמינית גמר הליגה האירופית, לפני שתשחק מול ארסנל בדרביהלונדוני ביום ראשון.

גארת' בייל עם הארי קיין שחקני טוטנהאם. רויטרס
צמד לוהט. בייל וקיין/רויטרס

בייל עצמו אמר על ההתאוששות שלו ש"זה לקח קצת זמן, אבל אני מנוסה מספיק בשביל לדעת שצריך סבלנות". כשנשאל אם יוכל לחזור למיטבו, ענה: "ימים יגידו, אבל אני כבר לא בן 21. הגוף משתנה, ואני לומד לקבל את זה".

מנגד, הפרשן גרהאם סונס אומר שהוא מצפה ממנו ליותר: "אם אני הייתי הוא בשלב הזה, הייתי דופק למאמן על הדלת ואומר לו שאני מוכן. אבל אנחנו רואים תמונות שלו יושב על הספסל ונראה חסר עניין, מתבדח עם חבריו. ציפיתי ממנו ליותר... המילים האלה שהוא אומר, שהוא כבר לא בן 21 - כולנו היינו בני 31. הקריירה נגמרת מהר. הייתי רוצה לראות ממנו יותר התלהבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully