וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס הפכה פיגור 2:0 לניצחון דרמטי 2:3 על אלאבס

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 0:20

המחליפים בורחה איגלסיאס (61 בפנדל ו-88) וחואקין (81) העניקו לירוקים ניצחון רביעי רצוף, אחרי פיגור ביתי מול הלפני אחרונה. גביע צרפתי: 0:2 למונאקו על ניס

תקציר: ניס - מונאקו 2:0/ספורט 1

בטיס ממשיכה בריצה שלה לעבר כרטיס לאירופה, והערב (שני) ביצעה מהפך אדיר בבית וניצחה 2:3 את אלאבס אחרי שפיגרה 2:0 בתום שעה של משחק. המחליפים חואקין ובורחה איגלסיאס העניקו למנואל פלגריני ניצחון רביעי ברציפות וביססו אותו במקום השישי, כשהמרחק מהיריבה העירונית סביליה במקום הרביעי עומד כעת על שש נקודות.

אלאבס קיוותה לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולהיחלץ מהקו האדום, ונראתה בדרך הנכונה בזכות פתיחה נהדרת. חוסלו העלה אותה ליתרון בבעיטה חופשית שפירקה את החומה בדקה ה-12, ואדגר מנדס נגח את השני בדקה ה-24 אחרי הרמה של רובן דוארטה. אלא שאותו דוארטה גם גרם לפנדל בדקה ה-61 ואיגלסיאס שנכנס לאחר ההפסקה יחד עם חואקין נתן תקווה למארחת.

בטיס לחצה עם 78 אחוזי החזקה בכדור ו-23 ניסיונות הבקעה, ובדקות הסיום באה על שכרה. חואקין בן ה-39 הצליח להשוות בנגיחה קשתית לחיבורים אחרי הרמה של סרחיו קנאלס בדקה ה-81, ושתי דקות לסיום נגח איגלסיאס את שער הניצחון וחגג צמד ראשון מאז הגיע לקבוצב בקיץ 2019.

בורחה איגלסיאס שחקן בטיס. Fran Santiago, GettyImages
מתחיל להזכיר את היכולת בגללה נרכש מאספניול. בורחה איגלסיאס/GettyImages, Fran Santiago

צרפת: מונאקו עלתה לשמינית גמר הגביע

מונאקו המשיכה את התקופה הנהדרת שלה גם בגביע הצרפתי, עם ניצחון חוץ 0:2 על ניס בדרבי של הריביירה. האורחת ניצחה את יריבתה פעמיים העונה בליגה, והפעם הסתדרה גם בלי הקפטן וויסאם בן ידר שכבש צמד במפגש הקודם. קווין פולנד הגרמני, שהבקיע כבר 13 שערי ליגה, חגג את הראשון שלו בגביע אחרי הכנה של ססק פברגאס מצד שמאל בדקה ה-29. קספר דולברג הדני נכנס כמחליף אצל ניס ונעצר בקורה, ומנגד המגן רובן אגילאר סגר עניין עם בעיטה חדה אל הרשת בדקה ה-87.

עוד בוואלה!

"דברי איתי כשתגיעי לגיל 18": לאפורטה נדרש להסביר את סרטון ה"הטרדה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully