וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מה זה הדבר הזה? שחקנים כאן לא רוצים לרוץ?"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 19:47

איתמר ניצן היה עצבני בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, שמיואשת ולא מוצאת פתרונות. ורד שוחח ארוכות עם המאמנים, שהעירו לעטר ושועה על הערות הדדיות ("כולם מתוחים ועצבנים, זאת לא אפטיות"). עלי מוחמד ואור זהבי ייעדרו נגד בני יהודה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

1.

ייאוש, זאת המילה שבה ניתן להגדיר את האווירה בבית"ר ירושלים לאחר ה-4:1 אמש (שני) נגד מכבי תל אביב. וזה היה קיים בכל הרבדים - הנהלה, צוות מקצועי, שחקנים. היכולת החלשה מאוד מול מכבי תל אביב, ההתרחקות מהפלייאוף העליון, החשש מהסתבכות בתחתית, ולא פחות מכך, הפידבקים הכואבים של האוהדים בכל פינה: "זה יותר הפערים בין הקבוצות ותחושת ההשפלה בשל הבדלי הרמות, העלבון היה הרבה יותר גרוע מהתוצאה", אמרו במועדון.

בבית"ר האמינו לפני המשחק שאפשר לתת פייט למכבי תל אביב. אם לא ניצחון, לפחות לקחת נקודה. בפתיחת המשחק זה עוד היה נראה טוב אך ברגע שמכבי תל אביב העבירה הילוך זה הרגיש לא כוחות. אחד השחקנים הסביר זאת ואמר: "מכבי שיחקה כמו מכונה, בכל מקום הם עשו לחץ שניים ושלושה שחקנים בצורה אגרסיבית, לא הצלחנו להתמודד עם זה, צריך להגיד את האמת, אנחנו לא ברמה שלהם כרגע. אין כאן מספיק שחקנים טובים ואולי זר אחד או שניים שמתאימים להרכב, הקבוצה לא מספיק טובה".

שחקנים הוסיפו ואמרו: "כל הזמן עושים חישובים שאם ננצח שלושה משחקים אולי נהיה בפלייאוף העליון, צריך לחשוב מה יקרה אם נמעד נגד בני יהודה ונסתבך בתחתית, מכלום אפשר להסתבך, כל אחד פה צריך לקצת את עצמו בידייים. יותר מדי שחקנים מתעסקים בעצמם ובפינה שלהם, לא מבינים את המצב". גם בחדר ההלבשה איתמר ניצן היה עצבני וצעק: "מה, שחקנים כאן לא רוצים לרוץ? מה זה הדבר הזה, למה אנחנו כאלה נאיביים?"

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים עם מרקו ינקוביץ'. אריאל שלום
תסכול אדיר. איתמר ניצן/אריאל שלום

2.

משה חוגג לא דיבר יותר מדי בסיום המשחק ונסע לביתו. הבעלים מלמל כמה מילים של אכזבה בסיום, אך נראה כי את הקיטור על הצוות המקצועי הוא הוציא בשבוע שעבר. אתמול הוא לא התעסק בכך, רק דיבר על כך שהקבוצה חייבת לשנות פאזה בזמן הקצר שנשאר עד לסיום העונה, בליגה ובגביע. מעמדם של דראפיץ' וברדה לא עלה על הפרק אתמול, אך ישנה באוויר תחושה כי מאז סכנין הוא מעורער לפני כל משחק ומשחק וכל תוצאה רעה מפנה את העיניים למשה חוגג כדי לראות אם הוא יקבל החלטה בעניינם.

אגב, בכירים במועדון אמרו אתמול: "כשהקבוצה נראית ככה, כל המערכת צריכה לעשות חושבים. עיקר הביקורות הן על חוגג והמאמנים ואם המצב יימשך הם עשויים לשלם במשרה שלהם, אבל כל שחקן ושחקן שיזכור, שבסוף העונה נעשה חשבון, ומי שלא תרם לבית"ר את מה שציפינו ימצא את עצמו בחוץ. גם אם הוא בעל חוזה, לא תהיה חמלה כלפי אף אחד, כמו שהם נראים כרגע הם יגרמו למהפכה בקיץ".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אביאל זרגרי. אריאל שלום
ניסה לייצר תקווה. עידן ורד עם אביאל זרגרי/אריאל שלום

3.

עידן ורד נראה סובל בסיום אך ניסה לייצר איזושהי תקווה ולעודד את חבריו: "זו תקופה מאוד בעייתית, צריכים כולנו להרים את עצמנו עד יום חמישי, לתת מאה אחוז ולבוא לנצח. צריך לבוא בגישה נכונה ובנתינה, שכל אחד ייתן מאה אחוז שלו, חייבים לבוא כל מי שבריא וכשיר לתת הכל ולנצח את המשחק".

ורד היה השחקן המוביל של החזרה לחיים של בית"ר נגד נתניה, מכבי פתח תקוה ובטרנר, אך לעתים נראה שיותר מדי שחקנים לא ממש רוצים כמוהו. ההערות לאלירן עטר ושועה אתמול שיירדו לעזור בהגנה, הרכות של יותר מדי שחקנים ,בעיקר בהגנה, חוסר הביטחון והרחקות הכדורים המיותרות הן הסממן הכי גדול למצב הנוכחי של בית"ר, שלא ברור כיצד תוכל להרים את עצמה לקראת בני יהודה בחמישי. לאורך המשחק הורגשו העצבים של השחקנים, כאשר אלירן עטר העיר לירדן שועה שענה בחזרה ושי ברדה אמר לעטר: "אלירן, די, דברו חיובי" והקשר ענה: "רק מדברים, אסור כבר לדבר?".

שחקנים בקבוצה אף הוסיפו על כך: "כולם מתוחים ועצבניים, שחקנים לא אפטיים, למרות שזה נראה רע".

אגב, יום לפני המשחק, שי ברדה אמר לשחקנים באסיפה כי: "אנחנו רואים רק חיובי, לא מתעסקים בשליליות ורעשים, תחליטו כל אחד ואחד כאן במה הוא בוחר, אנחנו נאמין עד הסוף". למרות שהיה לו חלק בשני שערים, במועדון פירגנו לבלם טל בן חיים על המאמצים הגדולים שעשה לאורך כל היום להשתתף במשחק למרות שחש סחרחורות וטישטוש במהלך היום ולפני המשחק. עלי מוחמד ואור זהבי ייעדרו בנגד בני יהודה בשל צהובים, כמו גם אוראל דגני ותמיר עדי הפצועים. אופיר קריאף צפוי לחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully