וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון התאכזב: אחרי החתמת בלייק גריפין, ברוקלין הפכה לפייבוריטית לזכות באליפות

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 9:53

סוכנויות ההימורים עדכנו את התחזיות בעקבות הכוכב שסירב ללייקרס, הצטרף לנטס וצפוי לקבל תפקיד מפתיע. וגם: יאניס מעביר מסר לליגה, קרי ולילארד מדהימים את פול ג'ורג'

בלייק גריפין דטרויט פיסטונס מול לברון ג'יימס והלייקרס. רויטרס
לברון לא ציפה לזה. עם בלייק גריפין/רויטרס

ברוקלין ממשיכה לעטר את הסגל בעוד ועוד כוכבים. אמש (ראשון) הצטרף אל קווין דוראנט, קיירי אירווינג וג'יימס הארדן שם גדול נוסף בדמותו של בלייק גריפין, שחתם עד סוף העונה על חוזה מינימום לשחקן ותיק, בניסיון לקחת אליפות ראשונה בקריירה.

גריפין בן ה-31, שעזב את דטרויט לפני יומיים, אמנם כבר רחוק משיאו אחרי סדרת הפציעות שכבר בשנים האחרונות, אבל עדיין היה נחשב לסחורה חמה. לפי ESPN, "רוב הקבוצות המובילות ב-NBA הביעו התעניינות" בגריפין, ואחת הקבוצות שרצתה אותו במיוחד היא האלופה לוס אנג'לס לייקרס. לברון אף דחף להחתמה של גריפין באופן אישי, אולם בסופו של דבר הוא בחר לשחק ליד דוראנט, אירווינג והארדן.

גריפין שהעמיד העונה ממוצעים של 12.4 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים ב-20 משחקים במדי הפיסטונס, שינה לחלוטין את סגנון המשחק שלו בשנתיים האחרונות. מהשחקן האתלטי שמפורסם בראש ובראשונה בדאנקים שלו, נשאר מעט מאוד. למעשה, במהלך כל העונה לא ניסה גריפין להטביע אפילו פעם אחת. הפעם האחרונה בה הטביע הייתה אי שם בשלהי 2019, ובשנים האחרונות הוא מתמקד בעיקר בזריקות מבחוץ, שגם אותן לא קולע באחוזים גבוהים במיוחד.

ובכל זאת, קבוצות רבות נלחמו על שירותיו וברוקלין - כך לפי דיווחים - מייעדת לו תפקיד מסוים מאוד. הנטס מתכננים לשלב את גריפין כסנטר מחליף בהרכבים של סמול-בול, שהתבררו כיעילים למדי עבור הנטס מתחילת העונה.

אחרי ההודעה הרשמית על החתימה של גריפין בנטס, גם סוכנויות ההימורים עדכנו את התחזיות שלהן. כעת הנטס פייבוריטים לזכייה באליפות, ועקפו את הלייקרס והקליפרס שהחזיקו ביחס הטוב ביותר עד אתמול. אחריהן נמצאות יוטה, מילווקי, פילדלפיה ופיניקס.

עוד בוואלה!

עוד כוכב לאוסף: גם בלייק גריפין מצטרף לברוקלין

לכתבה המלאה

יאניס אנטטוקומפו ניצל את הבמה שניתנה לו באולסטאר כדי להעביר מסר לשאר הכוכבים בליגה. עם 35 נקודות ו-16 מ-16 מהשדה, הוא בהחלט סיפק הצהרה. "בזמן המשחק לא חשבתי על המאזן המושלם שלי מהשדה, פשוט שיחקתי את המשחק", אמר. "כשיש סביבך שחקנים כמו דמיאן לילארד, סטף קרי וכריס פול, זה פשוט קל. אף אחד לא שם לב אליי, אני פשוט משחק אחד על אחד, אין שמירות כפולות, אין יותר מדי קושי".

יאניס התרגש לקבל את פרס ה-MVP על שם קובי בריאנט. "זאת תחושה נפלאה. רציתי לזכות בפרס הזה בשנה שעברה כי רציתי שיהיה לי גביע על שם קובי בריאנט בבית, אבל השנה אפילו לא חשבתי על זה, רק ניסיתי ליהנות".

סטף קרי נתן את השואו המוכר שלו, כשזכה בתחרות השלשות בפעם השנייה בקריירה ואחר כך עבר למפגן צליפות במשחק עצמו, כשהוא ודמיאן לילארד קולעים מהחצי אחד אחרי השני. השלשות של קרי ולילארד גרמו לפול ג'ורג' להתוודות, שנתיים אחרי שלשת הניצחון מ-10 מטר שקלע לילארד מעליו במשחק 5 של בסיבוב הראשון בפלייאוף בין פורטלנד לאוקלהומה סיטי.

כזכור, בזמנו ג'ורג' תירץ את ההגנה הנסוגה שלו בכך שהזריקה של לילארד מטווח גדול "הייתה זריקה רעה". כיום הוא כבר לא חושב כך. "ובכן, כנראה שביקרו אותי מהסיבות הנכונות. אמרתי שהזריקה של לילארד בזמנו הייתה רעה, וטעיתי", אמר ג'ורג' בסיום. "אני רואה את החבר'ה האלה זורקים שלשות מטווח מטורף, והם פשוט מסוגלים לעשות את זה בקלות. זה לא פוקס, אלא הטווח האמיתי שלהם. כנראה שהם היו יכולים לזרוק שלשות אפילו מרחוק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully