וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטטוקומפו הוכתר ל-MVP האולסטאר, קרי מלך השלשות, סיימונס אלוף ההטבעות

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 6:41

35 נקודות ללא החטאה של כוכב מילווקי סידרו לקבוצה של לברון 150:170 על הקבוצה של דוראנט. קרי החזיר את התואר האבוד, רגע שנוי במחלוקת בתחרות ההטבעות, סאבוניס הפתיע בתחרות היכולות האישיות

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו באולסטאר. Kevin C. Cox, GettyImages
16 מ-16 מהשדה. יאניס/GettyImages, Kevin C. Cox

השחקנים התנגדו לקיומו, אבל אולסטאר 2021 שהתקיים הלילה (בין ראשון לשני) במתכונת מקוצרת סיפק את הסחורה ונתן שואו כמיטב המסורת. באירוע המרכזי, קבוצת הכוכבים שהרכיב לברון ג'יימס הביסה 150:170 את הקבוצה שבנה קווין דוראנט, במשחק מהנה ומלא במהלכים מלהיבים.

אחרי רבע ראשון מאוזן, הקבוצה של לברון ברחה לקראת הירידה להפסקה והפכה את המחצית השנייה לגארבג' טיים ארוך, כשלברון ממעט לשחק ולתרום. מי שהוביל את הקבוצה של לברון היה יאניס אנטטוקומפו, שנראה בלתי עציר, סיים עם 35 נקודות כולל 16 מ-16 מהשדה לצד 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, והוכתר ל-MVP של המשחק.

דמיאן לילארד עם 32 נקודות וסטף קרי עם 28 נתנו לו פייט על התואר האישי, כשמנגד בראדלי ביל (26), קיירי אירווינג (24), ג'ייסון טייטום וג'יימס הארדן (21 כל אחד) בולטים בקבוצה של דוראנט (שלא שיחק בשל פציעה), שסבלה מנחיתות בכישרון לעומת קבוצת החלומות של לברון. זאיון וויליאמסון שהוקפץ לחמישייה בהיעדרו של דוראנט, סיים עם 10 נקודות. לברון ג'יימס הסתפק ב-4 נקודות ו-4 אסיסטים ב-13 דקות בלבד.

שחקן גולדן סטייט סטפן קרי אחרי הזכייה בתחרות השלשות באולסטאר. Kevin C. Cox, GettyImages
התואר חזר למקומו הטבעי. קרי/GettyImages, Kevin C. Cox

תחרות השלשות

סטף קרי החזיר את התואר למקומו הטבעי, כשהוכתר לאלוף השלשות בפעם השנייה בקריירה ולראשונה מאז 2015. כוכב גולדן סטייט סיים את הסיבוב הראשון עם 31 נקודות מתוך 40 אפשריות, ובגמר ניצח בקרב צמוד את מייק קונלי עם 28 נקודות לעומת 27 של רכז יוטה, כשקרי מכריע את ההתמודדות עם שתי קליעות בשתי הזריקות האחרונות.

ג'ייסון טייטום שהשתתף בתחרות הפעם הראשונה בקריירה, עלה לסיבוב השני אבל סיים אותו עם 17 נקודות בלבד. ג'יילן בראון, זאק לאבין ודונובן מיטשל הודחו בסיבוב הראשון.

עוד בוואלה!

עוד כוכב לאוסף: גם בלייק גריפין מצטרף לברוקלין

לכתבה המלאה
אנפרני סיימונס, פורטלנד טריילבלייזרס, הזוכה בתחרות ההטבעות באולסטאר. Kevin C. Cox, GettyImages
עם הקדשה לטרייסי מקגריידי. סיימונס עם הגביע/GettyImages, Kevin C. Cox

תחרות ההטבעות

אנפרני סיימונס הפך לשחקן הראשון בתולדות פורטלנד שזוכה בתחרות, שאמנם לא סיפקה רגעים בלתי נשכחים, אבל שוב כללה אירועים שנויים במחלוקת. סיימונס שהופיע בתחרות לראשונה, ריחף מעל הטבעת בדאנק הראשון שלו וקיבל 46 נקודות, שסידרו לו מקום בגמר נגד אובי טופין מהניקס, שקיבל 48 נקודות בסיבוב הראשון. קסיוס סטנלי מאינדיאנה נשאר מחוץ לגמר למרות ביצוע מרשים, שהעניק לו ניקוד של 44 נקודות - למרות שרבים האמינו שהוא ראוי ליותר.

גולת הכותרת של המנצח סיימונס הייתה דאנק בהשראת טרייסי מקגריידי בתחרות ההטבעות של שנת 2000, עליה קיבל ניקוד כמעט מקסימלי של 49. בגמר הוא ניצח כאמור את טופין, הרוקי של הניקס, אחרי שבדאנק האחרון ניסה לנשק את הטבעת תוך כדי הטבעה.

דומנטאס סאבוניס, אינדיאנה פייסרס, הזוכה בתחרות היכולות האישיות באולסטאר. Kevin C. Cox, GettyImages
ההפתעה של הלילה. סאבוניס/GettyImages, Kevin C. Cox

תחרות היכולות האישיות

דומנטאס סאבוניס המשיך את העונה המרשימה שלו עם זכייה מפתיעה בתחרות, בה השתתפו גם ג'וליוס רנדל, לוקה דונצ'יץ', כריס פול, רוברט קובינגטון וניקולה ווצ'ביץ'. סאבוניס גבר על רנדל בסיבוב הראשון, עבר את דונצ'יץ' הפייבוריט בסיבוב השני, וניצח בגמר את ניקולה ווצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully