וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עימות בין דני פרנקו לסמנכ"ל התקשורת של מכבי תל אביב, ג'יימס יאנג חתם

8.3.2021 / 7:58

גלדסטון העיר למאמן הפועל תל אביב שנכנס לתחומי המגרש: "זה קורה כבר שנים". אקס מכבי חיפה יגיע לישראל במהלך השבוע הקרוב

שחקן הפועל תל אביב ים מדר מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. ברני ארדוב
עוד קריאת השכמה. מדר אתמול/ברני ארדוב

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסד הליגה החמישי ברציפות שלה וה-11 ב-14 משחקים כשנוצחה 80:77 על ידי מכבי תל אביב בדרבי ביד אליהו. הקבוצה של דני פרנקו עשויה לרדת היום אל מתחת לקו האדום אם עירוני נהריה תגבור על בני הרצליה (19:30).

בהפועל היו פסימיים מאוד לגבי המשחק במהלך הימים האחרונים, גם בשל היכולת הלא משכנעת העונה וגם בשל הפציעה של ג'סטין טילמן שנעדר מההתמודדות. למרות זאת, על הפרקט התפתח משחק שונה לחלוטין. האדומים שלטו במשחק מאמצע הרבע הראשון, עלו ליתרון דו ספרתי ובאמצע הרבע השלישי הוליכו ב-16 הפרש. אחרי קאמבק ראשון של הצהובים עלתה הפועל ליתרון 63:70, 5 דקות לסיום, אך מהשלב הזה איבדה את הרסן על המשחק ויצאה עם הפסד נוסף.

ים מדר רשם משחק נהדר עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, כשגם טייריק ג'ונס נראה נהדר עם 16 נקודות ובר טימור רושם משחק חיובי של 11 נקודות ו-5 אסיסטים. בצד השלילי נמצא בעיקר גייב יורק - הגארד האמריקאי סיים את המשחק עם 2 נקודות ב-19 דקות כולל 1 מ-8 מהשדה, ושתי החטאות ברגעי ההכרעה.

ג'סטין טילמן שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
בהפועל תל אביב עדיין מחכים לו. טילמן/לילך וייס רוזנברג

בהפועל מחכים לחוות דעת שנייה לגבי מצבו של טילמן, שנפצע במשחק הבכורה שלו בנס ציונה ביום חמישי שעבר. חוות הדעת הראשונה לא גילתה מה הפציעה של השחקן, אך בהפועל חוששים שמדובר בפציעה לא פשוטה. לגבי יורק, במועדון צפויים להעלות הילוך בחיפוש אחר גארד שיחליף אותו.

הלילה החתימה הקבוצה את הגארד-פורוורד ג'יימס יאנג שאשתקד היה מכוכבי ליגת העל במכבי חיפה. יאנג, ששיחק לאחרונה בליגת הפיתוח במדי ווסצ'סטר ניקס, קבוצת הפיתוח של ניו יורק ניקס, יגיע לישראל כבר באמצע השבוע אך לא צפוי להיות חלק מהסגל במשחק נגד מכבי ראשון לציון. השחקן חלה בקורונה במהלך החודשים האחרונים, מה שאמור לקצר את תהליך הבידוד שלו עם הכניסה לישראל.

יאנג (25, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת קנטאקי משנת 2014 והבחירה ה-17 בדראפט ה-NBA. אחרי שלוש עונות פחות טובות במדי בוסטון, ומספר משחקים במדי פילדלפיה בעונת 2017/18 עזב את ה-NBA ושיחק בליגת הפיתוח. אשתקד הגיע למכבי חיפה ושיחק במדיה עד להפסקת הליגה כשהוא רושם 20.5 נקודות בממוצע למשחק. בדצמבר חתם בניו יורק ניקס, אך שוחרר לפני תחילת העונה והגיע לקבוצת הפיתוח שלה.

"לא נכון להסתכל על 2-3 הדקות האחרונות, היינו צריכים לשחק יותר טוב, גם בסיטואציה הזאת. היינו צריכים לגמור את המשחק הרבה לפני", סיכם ים מדר את ההתמודדות, "אנחנו עדיין לא מספיק מתואמים, אנחנו באמצע מרץ וצריכים להרים את הדברים כמה שיותר מהר. אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים. החלפנו שחקנים, שינינו מאמן ועכשיו צריכים ללמוד אחד את השני כמו שצריך. לא התמודדנו עם מספיק דברים ביחד עד עכשיו".

בקבוצה מכנים את שני המשחקים הקרובים נגד מכבי ראשון לציון בחמישי ומכבי חיפה בשני כ"מלחמות עולם", כשהמטרה הברורה היא לצאת מהתחתית בתום המשחקים הללו: "אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו נמצאים, באיזה סיטואציה אנחנו נמצאים. לא צריכים ללכת רחוק, צריכים ללכת משחק אחרי משחק, לאסוף ניצחון בכל מגרש. זה מתחיל באימון של מחר. הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה לא מכבדת אותנו או את המועדון", אמר מדר.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב צפויה לממש את האופציה על כריס ג'ונס לעונה הבאה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. דני מרון
הרוחות עדיין סוערות. דני פרנקו אמש/דני מרון

בסיום המשחק סמנכ"ל התקשורת של מכבי תל אביב רועי גלדסטון העלה עם תמונות של מאמן האדומים דני פרנקו נכנס אל תחומי הפרקט בשני מקרים שונים. "מכבד מאוד את דני פרנקו כמאמן ובכלל. אבל הוא חייב להפסיק להיכנס למגרש, זה קורה כבר שנים", כתב גלדסטון.

פרנקו השיב לדובר בהודעה משלו: "אני מכבד אותך רועי. אם תרצה אשלח לך בפרטי תמונות שלכם במגרש. אתה יודע שאם קרה משהו, זה לא מכוון. אז תתקדם".

גלדסטון ענה למאמן: "לא כתבתי על מנת להתנצח איתך. באמת שלא. אתה מאמן מכובד ואיש מקצוע ואני באמת מאוד מעריך אותך. אבל זה קורה יותר מדי דני. ושוב אתה אומר ש'אם קרה משהו, זה לא מכוון'. וכולנו זוכרים את הדריכה על ווילבקין לפני שנתיים...קח תזכורת ושיהיה לילה טוב".

פרנקו הגיב: "אני בנתיים לא אביך את המאמן שלך שאני מכבד, עם תמונות שלו. אתה יודע שהנשמות הטובות עובדות לשני הכיוונים. אתה קרוב לייצר מבוכה למועדון שמעסיק אותך".

גלדסטון חתם את השיחה בניסיון לסיים את העניינים בצורה טובה: "לגיטימי לגמרי אחי. אם הייתה בעיה, שלח לי תמונות ואני מבטיח לטפל. זו לא מבוכה זו אפילו גדולה. אם משהו לא בסדר מטפלים ומתקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully