וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן חוגגת, לבנדובסקי קרוב להשוואת שיאו של גרד מולר

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 23:58

הפולני חגג שלושער 14 ב-2:4 של באיירן על דורטמונד וזקוק ל-9 שערים כדי להגיע ל-40 כיבושים בעונה. מולר: "זה חלק מה-DNA שלנו"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט 2

בגרמניה מתקשים להירגע לאחר עוד קלאסיקר עוצר נשימה שנערך הערב (שבת) בו ניצחה באיירן מינכן 2:4 את בורוסיה דורטמונד. האלופה מצאה את עצמה בפיגור 2:0 במהלך המחצית הראשונה, אך צימקה לפני הירידה להפסקה וכבשה עוד שלושה שערים במחצית השנייה, כשרוברט לבנדובסקי כובש שלושער - ה-14 שלו במדי הבווארים - ומעלה את מאזן הכיבושים שלו העונה ל-31 ב-24 משחקים. הפולני רחוק תשעה שערים מהשוואת שיאו של גרד מולר, שעומד על 40 שערי ליגה בעונה.

מאמן באיירן האנזי פליק אמר בסיום: "אנחנו נענשים מהר מאוד כשהיריבות יוצרות הזדמנויות בפתיחת המשחק. עם זאת, אני אוהב את זה שאנחנו חוזרים במהירות כשאנחנו נקלעים לפיגור. נהנינו מקצת מזל בסיום, אבל אנחנו ראויים לניצחון. פליק פירגן ללבנדובסקי, אך העדיף להתמקד בכל הקבוצה: "להבקיע שלושה שערים זה תמיד נהדר. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה שהקבוצה מצליחה. אם הוא ישיג את השיא בסופו של דבר, זה יהיה אפילו יותר טוב".

מאמן באיירן מינכן הנאזי פליק עם לאון גורצקה. רויטרס
באיירן שומרת על המקום הראשון. פליק עם גורצקה/רויטרס

על הפציעה של בואטנג אמר המאמן: "לפי מה שהוא אמר, הוא סובב את הברך. אנחנו לא יכולים להוסיף מעבר לכך. הוא ייבדק ואז אנחנו נדע את האבחנה המלאה".

תומאס מולר: "אין ספק שיש לנו את האיכות המספיקה כדי לחזור מפיגור, גם של שני שערים. זה חלק מהדי. אן. איי שלנו, זו הרוח שלנו. דורטמונד כבשה שני שערים מתוך שני מצבים - הם ממש לא שלטו במשחק".

כובש השער השלישי של באיירן, לאון גורצקה: "הייתי חייב להגיב במהירות, זה לא היה מהלך מתוכנן. זו הייתה האינטואיציה שלי שעבדה שם. להבקיע שער מכריע בשלבי הסיום היה יכול להיות הרבה יותר מדהים אם האיצטדיון היה מלא".

עוד בוואלה! ספורט

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 2:4 את בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
מכונה. לבנדובסקי/GettyImages, Sebastian Widmann

המספרים

* שוער המארחת מנואל נוייר ציין את משחקו ה-422 במדי באיירן מינכן. בכך, השתווה השוער למספר הופעותיו של קארל היינץ רומניגה.

* דורטמונד היא הקבוצה השנייה אי פעם שמצליחה לכבוש שני שערים במהלך 9 הדקות הראשונות. האחרונה שעשתה זאת הייתה דואיסבורג ב-1977.

* רוברט לבנדובסקי הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים נגד בורוסיה דורטמונד, יותר מכל שחקן אחר מול הצהובים-שחורים. סך הכול כבש הפולני האימתני 19 שערים ב-14 הופעות מול הקבוצה ממנה הגיע לבאיירן.

* רוברט לבנדובסקי עומד לאחר 24 מחזורים על מאזן כיבושים של 31 שערים, יותר ממה שכבשו מלכי השערים ב-52 מתוך 57 העונות הקודמות בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully