וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 2:4 את בורוסיה דורטמונד

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 22:14

ארלינג הולאנד כבש צמד בזק, אבל לבנדובסקי הגיב עם שלושער וגורצקה הוסיף במהפך הגדול של האלופה, שמשיגה ניצחון חמישי ברציפות בקלאסיקר. הנורבגי נפצע והוחלף

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט 2

המחזור ה-24 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) כשבמוקד עומד כמובן הקרב הגדול בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד שהסתיים במהפך גדול ו-2:4 לאלופה אחרי פיגור 2:0. עוד לפני כן ר.ב. לייפציג עלתה זמנית אל הפסגה עם 0:3 בחוץ מול פרייבורג. איינטרכט פרנקפורט שוב איבדה נקודות ב-1:1 מול שטוטגרט, הופנהיים ניצחה 1:2 את וולפסבורג (דאבור נכנס בדקה ה-78).

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן חוגג שער עם דייויד אלאבה. רויטרס
31 שערי ליגה. איזה שחקן. לבנדובסקי חוגג/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4

באיירן הגיעה למשחק הזה בידיעה שלייפציג ניצחה ועקפה אותה בפסגה. אם זה לא הספיק כדי להלחיץ אותה, הגיע צמד בזק של ארלינג הולאנד שקבע 0:2 בקלאסיקר ונראה היה שהעונה נפתחת מחדש. אלא שלבאיירן מינכן יש שחקן שנמצא בעונה היסטורית וקוראים לו רוברט לבנדובסקי. הפולני המדהים הגיב עם צמד משלו עוד לפני המחצית וה-2:2 הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-88 שבה גורצקה השלים מהפך וממש בדקה ה-90 לבנדובסקי השלים עם שלושער משלו כדי להעלות את מאזן שעריו העונה בליגה ל-31 (!), רחוק 9 שערים משיאו של גרד מולר. הולאנד אגב, נפצע קלות במחצית השנייה והוחלף, שלושה ימים לפני משחק הגומלין נגד סביליה בליגת האלופות. גם באיירן איבדה במשחק הזה את ג'רום בואטנג שנפצע בצורה קשה יותר ודידה החוצה כשהוא נאנק מכאבים.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
מה עוד אפשר להגיד עליו?/GettyImages, Sebastian Widmann

מהלך המשחק

  • דקה 2: גול! ארלינג הולאנד קיבל כדור במרחק 20 דקות מהשער וברגל שמאל הפציץ לפינה הרחוקה. איזה שער של הנורבגי ואיזו פתיחה לאורחים, שעלו ל-0:1 מהיר מאוד.
  • דקה 9: גול! 0:2 לדורטמונד ומי כבש? ניחשתם נכון. הפעם האורחת יצאה להתקפה מתפרצת נהדרת כשרויס מכניס כדור להזאר וזה יישר למרכז לעבר המפציץ הנורבגי שירה לרשת. איזו פתיחה.
  • דקה 27: גול! באיירן מינכן חזרה למשחק בזכות שער של רוברט לבנדובסקי, שגלגל מקרוב אחרי פעולת הכנה יפה של לירוי סאנה בצד ימין. 1:2 לדורטמונד.
רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
אגדה. לבנדובסקי/רויטרס
  • דקה 38: רוברט לבנדובסקי הצליח למצוא לעצמו שטח בתוך הרחבה, אך תחת הלחץ בעט גבוה מדי.
  • דקה 44: גול! באיירן חזרה ל-2:2 עוד לפני ההפסקה. דאהוד עשה עבירה מטופשת כשדרך על קומאן ברחבה. אנשי ה-VAR אותתו לשופט שפסק על פנדל ולבנדובסקי השלים צמד משלו מהנקודה הלבנה.
  • דקה 60: ארלינג הולאנד לא יכבוש יותר הערב. החלוץ ההולנדי, שנפצע קלות לפני כן, הוחלף על ידי שפטן טיגס הצעיר.
  • דקה 70: גם ג'רום בואטנג נפצע, הפעם בצורה רצינית יותר. הבלם סובב את הברך ונאלץ לקבל עזרה כדי לצאת מתחומי המגרש.
  • דקה 88: גול! באיירן מינכן השלימה מהפך ועלתה ל-2:3. הגנת דורטמונד הסתבכה עם הרחקת כדור פשוט, גורצקה אמר תודה ובעט כדור לא חזק אבל מדויק פנימה.
  • דקה 90: גול! רוברט לבנדובסקי קיבל כדור מאלפונסו דייויס, נותר חופשי מחוץ לרחבה וירה שטוח פנימה. שלושער לפולני הנהדר, 2:4 גדול לבאיירן מינכן.
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. רויטרס
עלתה לפסגה. לייפציג/רויטרס

פרייבורג - ר.ב. לייפציג 3:0

אחרי תקופה של חריקות, השוורים חזרו לכושר ורגע לפני הקלאסיקר, הם השיגו ניצחון שישי ברציפות ועלו (זמנית) למקום הראשון על חשבון באיירן מינכן. כריסטוף אנקונקו שבר את הקרח עבור האורחים עם שער בדקה ה-41. אלכסנדר סורלות חלוץ הרכש הנורבגי הבקיע מחזור שני ברציפות בדקה ה-64, וגם בישל את השלישי לאמיל פורסברג (79).

אנדריי קרמאריץ' הופנהיים. רויטרס
הרסו לוולפסבורג רצף אי הספיגה. שחקני הופנהיים חוגגים/רויטרס

הופנהיים - וולפסבורג 1:2

הזאבים אמנם הודחו ביום רביעי מהגביע על ידי ר.ב. לייפציג, אבל בליגה הם לא ספגו אפילו שער אחד בשבעת המחזורים האחרונים וניצחו בשישה מהם אלא שדאבור וחבריו עשו סוף לרצף הזה עם ניצחון די מפתיע שמנע מהמארחת להיצמד למקום השני. מונס דאבור נותר על הספסל וראה את כריסטוף באומגטנר כובש כבר אחרי 8 דקות. ואוט וחהורסט, ההולנדי הלוהט של וולפסבורג השווה זמנית (23), אבל אנדריי קרמאריץ' כוכב הופנהיים החזיר לה את היתרון בדקה ה-41. דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-78 ובתוספת הזמן היה בדרך לכבוש מול שער ריק במתפרצת, אבל אוטאביו הכשיל אותו בגסות מאחור וקיבל אדום.

מונס דאבור הופנהיים. רויטרס
היה במרחק שניות מכיבוש. דאבור/רויטרס

שאלקה - מיינץ 0:0

גם בבכורה של דימיטריוס גראמוציס על הקווים לא נרשם איזשהו שינוי משמעותי אצל הרויאל בלוז שנאלצו להסתדר ללא רשימה בלתי נגמרת של שחקנים וממשיכים במסע העצוב שלהם לעבר הבונדסליגה השנייה. כמובן שהתוצאה רעה גם מבחינת מיינץ, שאמנם עלתה זמנית אל המקום ה-16 שמוביל למבחנים, אבל עדיין עם אותו מספר נקודות כמו של ארמיניה בילפלד, לה יש שני משחקים חסרים. מה עוד שמיינץ הייתה הרבה יותר טובה ומסוכנת ונאלצה להסתפק רק בנקודה. שאלקה נותרה כמובן במקום האחרון עם מאזן עלוב של 10 נקודות מ-72 אפשריות. בעונה שעברה, אגב, שאלקה הגיעה ל-10 נקודות אחרי חמישה מחזורים. אגב מי שרשם בכורה בשאלקה היה קרים צ'לחאנוילו, אחיו של הקאן ממילאן.

משחקים נוספים:

איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט 1:1
לפרנקפורט: פיליפ קוסטיץ' (69), לשטוטגרט: סאשה קלאג'דזיץ' (68)

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 1:0
ללברקוזן: פטריק שיק (78)

הרטה ברלין - אוגסבורג 1:2
להרטה: קשישטוף פיונטק (62), דודי לוקבאקיו (89). לאוגסבורג: לאסלו בנס (2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully