וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים חילצה 1:1 מול הפועל ראשון לציון

משחק שלישי רצוף ללא ניצחון למוליכה, שהשיגה נקודה ב-10 שחקנים בזכות עידן שמש (87). איכסל הפסידה 3:1 לרעננה, 0:2 לרמת השרון על עכו. המחזור ה-25 סיפק שיא עונתי של 22 שערים

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים, מאחוריו גל מאיו. דני מרון
מנע הפסד. עידן שמש/דני מרון

היריבות לצמרת נתנו, אבל הפועל ירושלים לא לקחה. מוליכת הליגה הלאומית חילצה הערב (שני) 1:1 בחוץ מול הפועל ראשון לציון ויתרונה על פני המקום השלישי עומד על שש נקודות. הפועל איכסל פספסה הזדמנות להתקרב כשהפסידה 3:1 להפועל רעננה, ואילו הפועל ניר רמת השרון התבססה בפלייאוף העליון עם 0:2 על הפועל עכו. שמונת השערים הללו העלו את המאזן במחזור ה-25 ל-22 שערים וקבעו שיא לעונת 2020/21.

* הפועל פתח-תקוה הודיעה היום רשמית על מינויו של קלמי סבן למאמן הקבוצה.

seperator

הפועל ראשון לציון - הפועל ירושלים 1:1

מוליכת הטבלה הייתה קרובה לסגור משחק שלישי ללא שער, אבל מלך השערים עידן שמש נגח בדקה ה-87 את ה-14 שלו העונה בליגה והציל נקודה (שנייה מתוך תשע האחרונות). ההגנה של הפועל ירושלים, ללא הראל שלום ששבר את הרגל והבלם סהר בראון, לא הצליחה לעצור התקפה טובה של המארחת בדקה ה-55, כאשר אילי טמם חטף כדור והעביר למחליף מוחמד במבה, שבישל לליאור קצב את שער היתרון. ראשון לציון הריחה נקמה על ההדחה מגביע המדינה, בטח אחרי הרחקתו של מאוריסיו המחליף בדקה ה-83, אבל ספגה שוויון דרמטי ונותרה במקום השביעי.

עוד בוואלה!

נוף הגליל פספסה את הפסגה לאחר שוויון של כפר קאסם בדקה ה-96

לכתבה המלאה
אלירן חודדה מאמן הפועל איכסל. לילך וייס רוזנברג
הפעם לא היה קאמבק. אלירן חודדה/לילך וייס רוזנברג

הפועל רעננה - הפועל איכסל 1:3

הפתעת העונה שוב ספגה שלישייה מהפועל רעננה, אבל בניגוד לקאמבק מ-3:0 ל-3:3 בסיבוב הראשון, הפעם ירדה מנוצחת ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מנוף הגליל לנקודה בלבד. תימור אביטן דווקא העלה את הפועל איכסל ליתרון כבר בדקה השביעית, תימור אביטן העלה את איכסל ליתרון בדקה השביעית, אבל הכישרון הניגרי פיטר אולאוולה בן ה-18 ניצל טעות איומה ואיזן בחלוף שלוש דקות בשער בכורה בישראל, ואמרי וולשמן השלים את המהפך בדקה ה-25. ירין שרעבי המושאל ממכבי נתניה חתם את התוצאה בדקה ה-67 עם שערו הראשון במדי רעננה, שצימקה את הפער מהמקום השמיני לשלוש נקודות בלבד.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 0:2

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, המדורגת חמישית חזרה לחייך והיא רק חמש נקודות מהכרטיס לליגת העל. הפועל עכו אמנם לא ספגה רביעיות כמו בשני המחזורים הקודמים, אבל בכל זאת כשלה במגרש בו לא הפסידה מאז ספטמבר 2012, לאחר שנכנעה לשער של עומרי שקל בדקה ה-43. אחרי 11 משחקים בהם לא כבשה יותר משער אחד, רמת השרון הצליחה להשיג את השני בדקה ה-90 הודות לדחיקה מקרוב של בנג'מין קוקו במתפרצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully