וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל סיימה ב-1:1 דרמטי מול כפר קאסם

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 17:17

שער של מחאג'נה אחרי ספק עבירה (96) מנע מהקבוצה של הוכנבוים לעלות אל המקום הראשון. הפועל פתח תקוה וכפר שלם נפרדו ב-0:0, שאבו פוטר

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל נוף הגליל שמטה יתרון בדקה ה-96 וסיימה ב-1:1 ביתי מול מ.ס. כפר קאסם, בית"ר תל אביב בת ים סיימה ב-3:3 דרמטי מול הפועל רמת גן אחרי שפיגרה 3:1, סקציה נס ציונה ניצחה 1:2 את הפועל אום אל פאחם והפועל פתח תקוה שוב אכזבה עם 0:0 ביתי ורע נגד הפועל כפר שלם.

טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
עוד משחק שמקרב את הפועל פתח תקוה אל ליגה א'. טרנס טיסדל/לילך וייס רוזנברג

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר שלם 0:0

שתי הקבוצות המסובכות עם תוצאה רעה שממש לא משרתת את שתיהן. הפועל פתח תקוה נותרה במקום האחרון עם 20 נקודות בלבד, בעוד כפר שלם עם 21 במקום ה-15 ולפני האחרון. מי ששילם את המחיר בהפועל פתח תקוה הוא המאמן חיים שאבו, שפוטר ממש בסיום המשחק. מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה מודיע על סיום דרכו של המאמן חיים שאבו. המועדון מודה לחיים על התקופה בא הוא אימן במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
שער על הבאזר. דורה/לירון מולדובן

הפועל נוף הגליל - מ.ס. כפר קאסם 1:1

האורחת, שנלחמת על חייה, הצליחה להשיג נקודה מפתיעה בזכות שער ממש על הבאזר. אלי בלילתי כבש את הראשון בדקה ה-40, אבל נגיחה של עמיד מחאג'נה מקרוב אחרי קרן סידר לקבוצה של שלומי דורה נקודת חוץ מפתיעה וחשובה מאוד במאבקי התחתית. נוף הגליל פספסה הזדמנות לעלות אל הפסגה, כפר קאסם שיפרה את מאזנה ל-22 נקודות. שחקני נוף הגליל טענו שדואגי מאלה ביצע עבירה על השוער שלהם תוך כדי השער, אבל השופט התעלם.

הפועל אום אל פאחם - סקציה נס ציונה 2:1

אחרי סערת ניר ברקוביץ' וההפסד להפועל רמת גן, הפועל אום אל פאחם ממשיכה לצלול ושוב הפסידה, ונותרה עם 25 נקודות, ארבע נקודות בלבד מהמקום ה-14 שמוביל למבחני הישרדות בתום העונה. סקציה נס ציונה עם ניצחון שהעלה אותה זמנית לפחות עד המקום החמישי. מור פדידה (9) ואופק עובדיה (81) כבשו לזכות האורחת, שער עצמי של וובה בראון צימק בדקה ה-85, אבל לא יותר.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
איזו דרמה. שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים נקודה/אודי ציטיאט
seperator

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל רמת גן 3:3

ליאור זדה היה קרוב לניצחון שני ברציפות, אבל הקבוצה שלו ספגה עמוק בתוספת הזמן שער אחרי פעולה הגנתית אומללה ושמטה שתי נקודות. רוואן הומאן העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-44, אבל ירדן אבוחצירה עם צמד (51 ו-66) ומיקו ממן (54) כבשו לזכות האורחת. שי בלחסן צימק בדקה ה-85 עם כדור חופשי מ-30 מטר בחסות חולמנות של שוער האורחת ותומר מכלוף איזן בדקה ה-90 אחרי שכל ההגנה האורחת חלמה.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. אודי ציטיאט
שמטו יתרון 1:3. שחקני הפועל רמת גן/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - אחי נצרת 0:3

המארחת חגגה עם שלישייה כשגיא דהן כובש פעמיים (68 ו-87) ודודו ביטון הוותיק והטוב מוסיף עוד אחד בין לבין (70). הפועל עפולה יכולה עדיין לפנטז על פלייאוף עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully