וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: טל בן חיים הבלם נפגע בעינו, יעשה מאמצים לשחק

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 12:06

הבלם נזקק לתפרים אחרי מספרת של פלייטר, זרגרי בכוננות לפתוח כבלם. שכטר עקץ את הצוות הקודם של האלופה: "עכשיו כל שחקן בסגל מרגיש מוערך" (ב', 20:45, ספ' 5)

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב

ההפסד של מכבי חיפה למכבי פתח תקוה נתן למכבי תל אביב הזדמנות לתפוס לראשונה העונה את המקום הראשון, אם תצליח לנצח מחר (שני, 20:45, ספורט 5) את בית"ר ירושלים. דן גלזר, עדן קארצב ויונתן כהן הפצועים ימשיכו להיעדר, וכך גם אלכסנדר פשיץ' שנמצא חיובי לקורונה בשבוע שעבר.

המאמן פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "כל קבוצה שפוגשת אותנו נותנת את המקסימום, ולכן אנחנו צריכים להיערך בהתאם. ההפסד של בית"ר לסכנין לא אמור להשפיע עלינו. בשבועות האחרונים נתנו לכולם אפשרות לשחק כי היה לנו לו"ז עמוס. נמשיך לעקוב אחר מצבם של כל השחקנים כדי שנוכל לסיים את הליגה עם כל הסגל. כרגע, מי שלא היה במשחק האחרון יהיה בחוץ גם מחר".

החלוץ איתי שכטר הוסיף: "אין לנו זמן לאבד נקודות. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בבית"ר, שהיא אחת הקבוצות הטכניות בליגה מבחינתי. אנחנו צריכים להמשיך בצניעות ובעבודה הקשה, כי בסופו של דבר זה מה שיביא אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו. אם לא נבוא מוכנים, אנחנו יכולים להיענש. אנחנו בקצב מצוין מאז שהגיע פטריק, גם השחקנים עם ביטחון יותר גדול ועובדים יותר קשה. צריך להגיד את האמת, שכל שחקן בסגל מרגיש מוערך ומבין שהוא יכול לשנות. זה הכוח של מכבי תל אביב בשנים האחרונות".

מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון. ., אודי ציטיאט
"כל קבוצה נותנת נגדנו את המקסימום". פטריק ואן לוון/אודי ציטיאט, .

בית"ר ירושלים

טל בן חיים נפגע מעל העין באימון ממספרת של חלאופילו פלייטר ונזקק לתפרים. הוא נלקח לבית חולים לטיפול ויעשה מאמצים לפתוח מחר במרכז ההגנה של בית"ר ירושלים. אם לא יוכל לשחק, אביאל זרגרי יוסט לעמדת הבלם וניקו אולסק יפתח בקישור. אופיר קריאף מוצהב ואוראל דגני ותמיר עדי פצועים. שי קונסטנטין צפוי לפתוח על חשבונו של סנטיאגו אוקמפוס ואילו אלירן עטר צפוי לקבל קרדיט בחלק הקדמי.

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "היו לנו תקופות יותר טובות לפני סכנין, וקרה מה שקרה. אנחנו יודעים שנצטרך לתת הכול בארבעת המשחקים הקרובים, כל עוד יש הזדמנות להגיע לפלייאוף אנחנו נהיה שם. המשחק הזה מאוד חשוב לנו ונבוא אליו בכל הכוח. יש חדר הלבשה מאוד חזק בבית"ר ירושלים, ונצטרך לעשות את זה ביחד".

שי קונסטנטין הוסיף: "הייתה אווירה קשה אחרי המשחק מול סכנין, זה היה קשה גם לשחקנים וגם לצוות. אני יכול להעיד על עצמי שלא ישנתי בלילה, אבל אנחנו צריכים לעשות את ההפרדה. נשארו ארבעה משחקים שהם על החיים שלנו. אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון, אנחנו רעבים ונעשה הכול כדי להיות שם".

עוד בוואלה!

אבי לוזון סתם פיות: "לא השפענו על מאבק האליפות. ניצחנו את שתיהן בחוץ"

לכתבה המלאה
טל בן חיים. אינסטגרם, באדיבות המצולמים
טל בן חיים/באדיבות המצולמים, אינסטגרם

טריוויה

* המאזן עד כה ב-129 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:53 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 38 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה מול מכבי תל אביב. השער האחרון היה של טל כחילה בהפסד 3:1 במאי 2018. מאז עברו 656 דקות במפגשי הקבוצות. הניצחון האחרון היה חודש לפני כן - 2:3 בטדי.

* מכבי תל אביב עם רצף של שמונה ניצחונות ליגה וסך הכול 15 משחקים ללא הפסד. ניצחון נוסף יעלה אותה לפסגה לראשונה העונה.

* מאז מינויו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב צברה 34 נקודות מ-36 אפשריות וספגה רק ארבעה שערים.

* בית"ר ירושלים ללא הפסד בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, וסך הכול 19 מ-28 הנקודות שלה העונה היו כאורחת.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully