וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה: גורדנה בסכנת צהובים, עשוי לנוח

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 23:06

בעיר הנמל נוטים לא להסתכן בכך שהקשר לא יוכל לשחק בגביע נגד בית"ר ירושלים. אוואני ייעדר, זלקה ישוב להרכב האורחת (19:00, 5+ לייב)

מחזור 24הסתיים08/03/2021
מ.ס. אשדוד
  • באיו (85)
1:1
  • (12) רוטמן
הפועל חדרה
תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל כפר סבא 0:2/ספורט 2

מ.ס. אשדוד

אחרי המתנה של קרוב לחודש, אמורה מ.ס. אשדוד לקבל את שחקן ההתקפה הגנאי זקריה מוגיס בו תולים תקוות גדולות. כזכור, עוד לפני השחרור של שגיב יחזקאל החתימה אשדוד את מוגיס, אבל לא הצליחה להנחיתו בישראל בגלל מדיניות השמיים הסגורים. במשך ימים ארוכים ניסו באשדוד להעלות את השחקן על טיסות לישראל, אבל הדבר לא הסתייע. אך נראה שברביעי הקרוב הוא ינחת בארץ. חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הודיעה לאשדוד שהטיסה של זקאריה מוגיס נדחתה ליום רביעי, והוא לא יגיע הלילה כפי שתוכנן. על פי המידע שיש ברשות אשדוד, מדובר בשחקן שיכול להיות האקס פקטור של הקבוצה לפלייאוף העליון.

לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה, רוצים במועדון לצבור עוד שלוש נקודות כדי להיות חזק במירוץ על השגת המקום השלישי בסוף העונה שיוביל למוקדמות הקונפרנס ליג. הבלם טימותי אוואני ימשיך להיעדר בגלל פציעה ובמקומו יפתח גיל כהן. החלוץ האוגנדי פאהד באיו קיבל זימון למשחק נבחרת ארצו בסוף החודש ובאשדוד נוטים לשחררו לפעילות באפריקה.

רועי גורדנה ששיחק במרבית המשחקים ובאחרונה גם כמעט שלא הוחלף, עשוי להתחיל מחר על הספסל מכדי לנוח קצת. באשדוד אפילו שוקלים לא לסכן את גורדנה במשחק מכיוון שיש לו כבר שמונה צהובים ואם יספוג מחר כרטיס תשיעי, הוא לא יוכל לשחק במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים בעוד 10 ימים. המאמן רן בן שמעון צפוי לתת מנוחה לעוד שחקן או אפילו שניים כמו מונטרי קמאהני שגם כמעט לא נח. טום בן זקן ומוסא בגאיוקו חזרו להתאמן ועשויים לשחק.

גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יתפוס את מקומו של אוואני. גיל כהן/לירון מולדובן

הפועל חדרה

ההפסד של בני סכנין והתיקו של הפועל כפר סבא שיחקו לידי הפועל חדרה, שתוכל לפתוח פער של חמש נקודות מהקו האדום אם תנצח באשדוד. מנחם קורצקי יחסר את מוחמד אוסמן שהורחק ב-0:0 מול בני יהודה, ואת מקומו צפוי לתפוס הקפטן מנשה זלקה שחוזר מצהובים.

המאמן קורצקי אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, אשדוד זו קבוצה משוחררת שמשחקת אולי את הכדורגל הכי יפה בליגה. אנחנו מודעים למצב שלנו ונבוא מוכנים. ברור שאנחנו חייבים את הנקודות. נתנו לשחקנים דגשים בהתאם ליריבה ואנחנו סומכים על החבר'ה שיודעים לבוא כמו שצריך למשחקים חשובים. אני מקווה שזה יקרה גם הפעם".

עוד בוואלה!

רן בן שמעון התגאה: "דין דוד הוא מפלצת, שחקן לרמות הגבוהות"

לכתבה המלאה
מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה. אריאל שלום, מערכת וואלה!
חוזר אחרי עונש הצהובים. מנשה זלקה/מערכת וואלה!, אריאל שלום

טריוויה

* בששת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל: שלושה ניצחונות להפועל חדרה, שתי תוצאות תיקו ורק ניצחון אחד למ.ס. אשדוד.

* בשני הביקורים הקודמים שלה באשדוד במהלך העונה הסדירה, הפועל חדרה הצליחה לנצח. ההפסד היחיד היה בפלייאוף התחתון בעונה שעברה.

* מ.ס. אשדוד השיגה 13 נקודות מ-15 האחרונות בבית (ארבעה ניצחונות ותיקו) ולא ספגה שער במגרש הי"א כבר 446 דקות.

* מנחם קורצקי מחזיק במאזן נהדר מול מ.ס. אשדוד (2:9 בניצחונות) אבל את רן בן שמעון לא הצליח לנצח בחמישה מפגשים. היו לו שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully