וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון התגאה: "דין דוד הוא מפלצת, שחקן לרמות הגבוהות"

מאמן מ.ס. אשדוד החמיא לכובש הצמד ב-0:2 על הפועל כפר סבא והדגיש: "עוד לא הבטחנו את הפלייאוף העליון, אבל נשלים את העבודה". אלישע לוי: "ביכולת הזו ברור שלא נוכל להישאר"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל כפר סבא 0:2/ספורט 2

מ.ס. אשדוד הבטיחה הערב (חמישי) כמעט סופית את מקומה בפלייאוף העליון של ליגת העל, לאחר שניצחה 0:2 בבית את הפועל כפר סבא מצמד של דין דוד והגיעה ל-38 נקודות. המדורגת שלישית מקדימה בתשע נקודות את המקום השביעי וזקוקה לעוד נקודה כדי להבטיח רשמית את חזרתה לפלייאוף העליון לראשונה מאז 2011/12.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד עם דין דוד. לירון מולדובן
חיוכים ושבחים. רן בן שמעון עם דין דוד/לירון מולדובן

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד, סיכם: "אני די מאושר. הקבוצה הזו תמיד באה לשחק כדורגל שמח. לפני המשחק דיברנו על כך שאנחנו כבר בסוף המרתון, ואני שמח שעשינו את זה. אני חושב שדי ברור לכל מי שרואה אותנו שהקבוצה הזו משחקת כדורגל משוחרר, אמנם בתורת המספרים עדיין לא הבטחנו את העלייה לפלייאוף העליון, אבל אני מאמין שנשלים את העבודה".

על כובש הצמד: "דין הוא מפלצת, והוא גם ילד טוב. הוא עשה היום משחק גדול, הייתה פה מסירה אדירה של שלומי אזולאי באחד השערים שלו. דין לדעתי ראוי לכל הצלחה שתגיע לו - הוא שחקן לרמות הגבוהות. הוא מספק את הסחורה שבוע אחרי שבוע".

דין דוד עצמו אמר: "אנחנו תמיד עובדים קשה באימון, גם כשפחות הולך, ואני שמח מאוד על הניצחון הזה. יש פה קבוצה טובה, אנחנו מנסים לייצר כמה שיותר ניצחונות. עברנו שנים קשות. להגיע לנבחרת ישראל זה חלומו של כל שחקן, ואני מאמין שבסוף זה יקרה. אני רוצה להקדיש את הצמד לחברים שלי לקבוצה ואני מאמין שנמשיך להיראות טוב".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה

שחקני אשדוד נהנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק

שחקני ואנשי אשדוד חוגגים בחדר ההלבשה/התקבל בווטסאפ
אלישע לוי מאמן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
הפסד שלישי רצוף. אלישע לוי/לירון מולדובן

אלישע לוי, מאמן הפועל כפר סבא: "אני מודאג. מצד שני, אסור להיות נואש, זה יהיה מאבק ארוך וזה לא משנה כמה קשה הוא יהיה. ארבע-חמש קבוצות יילכו עד הסוף ואם נתעשת נדע להפוך את התמונה. המחצית הראשונה הייתה מביכה, בשנייה כבר נראינו יותר טוב אבל בכל זאת לא עשינו שערים. אין ספק שנצטרך לתת על זה את הדעת, על זה שאנחנו לא כובשים. ביכולת כזו ברור שלא נוכל להישאר בליגה, אבל כל משחק הוא משחק חדש ונצטרך לבוא ולדעת להתארגן אחרת. הבעיה היא לא של שחקן כזה או אחר, אנחנו מגיעים למצבים ואנחנו צריכים להבקיע. העובדות הן שאנחנו מאוד מתקשים מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully