וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל הפסידה 3:2 לאוקראינה ונקלעה למאבקי הישרדות בדרג ב'

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 18:55

אחרי הניצחון של ארליך וצוקרמן בזוגות, לשם ועוליאל הפסידו במשחקי היחידים והנבחרת נוצחה בהתמודדות כולה

יוני ארליך עם דניאל צוקרמן נבחרת ישראל גביע דייויס. איגוד הטניס, אתר רשמי
עשו את העבודה. יוני ארליך עם דניאל צוקרמן/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל הפסידה היום (שבת) 3:2 לנבחרת אוקראינה בהתמודדות במסגרת בית 1 האירופי/אפריקאי של גביע דייויס. אחרי ניצחון של הקפטן יוני ארליך ודניאל צוקרמן 4:6, 6:4, 3:6 במשחק הזוגות מול סרגיי סטחובסקי ודניס מולצ'נוב שהפך את התוצאה ל-1:2, עידן לשם יכול היה להכריע אם היה מנצח את איליה מרצ'נקו, אבל האוקראיני טייל ל-3:6, 2:6 והשווה ל-2:2, ולאחר מכן ישי עוליאל הפסיד 6:4, 2:6 לסטחובסקי. בעקבות ההפסד, ישראל תהיה במאבקי ההישרדות בדרג ב'.

עידן לשם נבחרת ישראל גביע דייויס. איגוד הטניס, אתר רשמי
ניצח בשישי, הפסיד בשבת. עידן לשם/אתר רשמי, איגוד הטניס

שתי שבירות במערכה הראשונה סידרו לצמד הישראלי 4:6, אחרי פיגור מוקדם בגלל שבירה, אבל במערכה השנייה, למרות יתרון של ארליך וצוקרמן, היו אלה האוקראינים שהשיגו 4:6 ושלחו את המשחק למערכה מכרעת. ארליך בן ה-43 נתן את הטון, שמר על ההגשות ויחד עם צוקרמן השיג שבירה אחת כדי להשיג 3:6 יקר שסגר עניין בקרב הזוגות.

עוד בוואלה!

דייויס: צוקרמן שמט יתרון 1:6, 0:3 והפסיד, לשם איזן ל-1:1 מול אוקראינה

לכתבה המלאה
ישי עוליאל נבחרת ישראל גביע דייויס. איגוד הטניס, אתר רשמי
נוצח תוך כשעה. ישי עוליאל/אתר רשמי, איגוד הטניס

אחרי משחק הזוגות עלה לשם (387 בעולם) כדי לפגוש את מרצ'נקו (177) ואולי להכריע את ההתמודדות, אבל האוקראיני מיעט לשגות, שבר פעמיים בכל מערכה ותוך פחות משעה וחצי סגר עניין עם 3:6, 2:6.

כך, ההכרעה עברה למשחק האחרון, והקפטן ארליך בחר להעלות את ישי עוליאל (425) במקום צוקרמן למפגש עם סטחובסקי (194). היתרון של האוקראיני בלט מהרגע הראשון, עוליאל לא הצליח לקחת יותר ממשחקון אחד ברציפות או להשיג שבירה, ותוך שעה ושתי דקות ניצח סטחובסקי 4:6, 2:6 והעניק למארחים ניצחון בהתמודדות כולה.

יוני ארליך סיכם: "תמיד קשה להפסיד מפגש כזה במשחק המכריע ויחד עם זאת, כקפטן, אני מאוד מעודד ולוקח המון מהמפגש גם ברמה האישית וגם ברמת השחקנים. אני מאוד גאה בהם, במי ששיחק ובמי שלא, על התמיכה והפרגון אחד לשני, על האווירה הנהדרת כל השבוע ועל ההקרבה שהם נתנו בכל המשחקים. זו הייתה משוכה לא קלה, עם שני שועלי קרבות ותיקים, והרגשתי שאנחנו לא פחות טובים מהם, בטח ביום הראשון. אבל היום השתנו הכוחות ולא הצלחנו לסגור את זה. אנחנו פה בשביל לראות את הדברים החיוביים, ואני מקווה שהשחקנים שלנו יקחו מפה המון וישתפרו ויתפתחו בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully