וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צוקרמן שמט יתרון 1:6, 0:3 והפסיד, לשם איזן ל-1:1 מול אוקראינה

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 21:56

ישראל בתוצאה לא רעה בכלל בקייב אחרי יום המשחקים הראשון. לשם ניצח 3:6, 6:3, 2:6 את סטחובסקי, צוקרמן הפסיד למארצ'נקו

עידן לשם טניסאי ישראלי. איגוד הטניס, אתר רשמי
הופעה טובה. לשם/אתר רשמי, איגוד הטניס

תוצאה טובה לישראל לאחר יום המשחקים הראשון מול אוקראינה בבית 1 האירופי/אפריקאי של גביע דייויס. הנבחרת הישראלית ב-1:1 אחרי שדניאל צוקרמן הפסיד במשחק הראשון ולאחר מכן עידן לשם הצליח לנצח את סרגיי סטחובסקי. בשבת יוני ארליך הקפטן ישחק בזוגות עם ישי עוליאל נגד דניס מולחנוב ודניל קליניצ'נקו ולאחר מכן איליה מארצ'נקו יפגוש את עידן לשם וסטחובסקי, אם יהיה כשיר וההתמודדות עדיין תהיה בחיים, ישחק מול צוקרמן.

דניאל צוקרמן טניסאי ישראלי. איגוד הטניס, אתר רשמי
כבר הרגיש שהוא בדרך לניצחון. צוקרמן/אתר רשמי, איגוד הטניס

סרגיי סטחובסקי (194) - עידן לשם (387) 6:3, 3:6, 6:2

הישראלי הצליח להפתיע בגדול את האוקראיני בן ה-35, שנראה מותש לאורך המשחק ובעיקר במערכה השלישית. לשם השיג שתי שבירות במערכה הראשונה ונשבר פעמיים בשנייה. הוא הצליח להשיג שבירה כבר במשחקון השלישי במערכה השלישית ולאחר מכן לגבות אותה בשבירה נוספת בדרך לניצחון בתוך שעה ו-37 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איליה מארצ'נקו טניסאי אוקראיני. Felice Calabro, AP
התאושש אחרי פתיחה רעה מאוד. מארצ'נקו/AP, Felice Calabro

איליה מארצ'נקו (177) - דניאל צוקרמן (799) 6:1, 3:6, 2:6

איזו אכזבה ענקית עבור הטניסאי הישראלי. צוקרמן נראה בדרך לניצחון בטוח כששעט ל-1:6, 0:3 נינוח מאוד כשהוא גם עם שתי שבירות במערכה השנייה. אלא שאז הגיעה שבירה של האוקראיני בן ה-33, שקיבל ביטחון, הפסיק לפספס כדורים נוחים וזכה בשישה משחקונים ברציפות בדרך ל-3:6 במערכה השנייה. במערכה השלישית זה כבר לא היה צמוד בכלל: מארצ'נקו השיג שבירה אחת במשחקון השלישי והוסיף עוד אחת בחמישי בדרך ל-2:6 כשהוא מסיים את המשחק עם 9 אייסים ומסדר לאוקראינה 0:1 על ישראל.

seperator

התגובות

הקפטן/שחקן יוני ארליך אמר בתום יום המשחקים הראשון: "זה היה יום מוצלח מאוד, כמובן שקצת חמוץ מתוק בגלל המשחק שהיה לנו ביד כשדניאל היה במשך מערכה וחצי השחקן העדיף על המגרש. אבל טניס לא נגמר עד שהוא לא נגמר ומארצ'נקו, שועל קרבות ותיק, לא ויתר על שום דבר, חזר למשחק ושיחק ברמה גבוהה מאוד, יחד עם העייפות של דניאל, וניצח. הניצחון של עידן מראה על הרבה אופי ורמה גבוהה - הוא היה השחקן העדיף היום, שיחק מצוין עם ריכוז מעולה, משחק טקטי מעולה, משחקוני הגשה טובים. אני מאוד גאה בחבר'ה האלה ששיחקו מול שני שחקנים שעל הנייר טובים ומנוסים יותר מהם, אבל שיחקו טוב יותר והיו עדיפים. אני מאוד אופטימי למחר שאנחנו יכולים לבוא ולנצח את המפגש הזה".

עידן לשם: "התחלתי את המשחק טוב, שלטתי, אך במערכה השנייה הוא התחיל לשחק טוב יותר. במערכה השלישית למדתי מהטעויות שלי מהמערכה הקודמת, התחלתי אותה בצורה טובה וזה נתן לי אוויר לנשימה. אני שמח שניצחתי ומחכה כבר למשחקים של מחר". דניאל צוקרמן: "אני מאוכזב שלא הצלחתי לנצח במשחק שלי אבל שמח שעידן החזיר אותנו למפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully