וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מקווה לסגור עם פרץ, מודאגת מגלזר ויודעת: "עמדנו במבחן אופי ענק"

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 12:21

הצהובים ממשיכים במשא ומתן על חוזה רב שנתי עם הקשר שהצטיין גם בניצחון על הפועל חיפה ומסתמן כשחקן העונה, ובמקביל מקווים שהפציעה המתמשכת של גלזר לא תצריך ניתוח. השחקנים חגגו: "לא פשוט לרדוף אחרי מכבי חיפה". בלקמן קיבל פרגונים בחדר ההלבשה, גולסה חגג הופעה 100

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב עברה אתמול (חמישי) את אחת המשוכות הגבוהות בהן נתקלה העונה כשנותרה בעשרה שחקנים מול הפועל חיפה בחוץ ובכל זאת הצליחה לנצח 0:2 ולאסוף עוד שלוש נקודות חשובות במיוחד במאבק האליפות. "הצלחנו במבחן האופי הכי גדול שהיה לנו העונה", אמרו אמש השחקנים בדרך חזרה הביתה. "בהרכב של מחליפים לבוא ולנצח עם עשרה שחקנים קבוצה טובה כמו הפועל חיפה, זה מבחן בגרות ענק לכולנו. זה לא פשוט לשחק רוב הזמן אחרי מכבי חיפה כשאתה יודע שאתה חייב להשיג שלוש נקודות".

מי שדאג לבסס את הניצחון היה שוב דור פרץ שחווה עונה מדהימה והוא כרגע שחקן העונה של האלופה המכהנת. פרץ שדרג את המשחק שלו העונה והפך את ההצטרפות להתקפה וכיבוש השערים לדבר טבעי. מכבי תל אביב ופרץ מנהלים שיחות על חוזה חדש לכמה שנים ובמכבי תל אביב מקווים לסגור עם השחקן שיוביל גם את נבחרת ישראל בעוד שלושה שבועות.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חבריו. מאור אלקסלסי
רמה מעל כולם. דור פרץ חוגג אמש/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • שחקני מכבי תל אביב חגגו את הניצחון על הפועל חיפה: "עמדנו במבחן האופי הכי גדול העונה"
  • דור פרץ שוב הצטיין ומסתמן כשחקן העונה של הצהובים. בקבוצה מקווים לסגור איתו חוזה חדש
  • דאגה מהפציעה של דן גלזר שגרמה לו להישאר שוב מחוץ לסגל. החשש: הוא יזדקק לניתוח
  • השחקנים חגגו עם ניק בלקמן בחדר ההלבשה אחרי שקיבל הזדמנות בהרכב וכבש את הראשון

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

בקבוצה מאוד מודאגים ממצב דן גלזר שסובל עדיין מכאבים חזקים בשרירי הבטן שהובילו לכך שהוא שוב לא התלבש למשחק של הקבוצה, כפי שהיה לפני פחות משבועיים במשחק הגביע בטרנר מול הפועל באר שבע. גלזר ממשיך לטפל בעצמו ומקווה שלא יזדקק לניתוח.

בחדר ההלבשה היו השחקנים מאוד שמחים עבור ניק בלקמן שכבש את השער הראשון לטובת מכבי תל אביב. בלקמן כבש בכתפו וצוות השיפוט אישר את השער אחרי המתנה ממושכת. בלקמן פתח בהרכב כחלוץ המטרה אחרי תקופה ארוכה בה ראה את אלכסנדר פשיץ' ואיתי שכטר עולים לפניו ומשאירים לו פירורים. השחקנים שמחו בשביל החלוץ שמצא סוף סוף את השער וכבש גול יפה.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"מכבי הפכה לחלק חשוב ומשמעותי מהקריירה שלי". גולסה/מאור אלקסלסי

אייל גולסה חגג את הופעתו ה-100 במכבי תל אביב: "זה באמת נתון מרגש ומשמח עבורי. בשנים שאני כאן התחברתי למועדון, מכבי הפכה לחלק חשוב ומשמעותי מהקריירה שלי ואני שמח לעשות את זה במקום שהכי טוב לי בו בעולם. עכשיו הכי חשוב זה להמשיך בדרך הזו. יש לנו הרבה מטרות להשיג, אנחנו רוצים לזכות בעוד תארים ולשמח את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully