וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "היינו צריכים להילחם יותר מאשר בדרך כלל"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-0:2 הקשה מול הפועל חיפה: "לא ביצעתי רוטציה יוצאת דופן". פרץ: "תמיד רוצה להישאר כאן"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מכבי תל אביב הייתה צריכה להזיע היום (חמישי) בלי סוף, אבל בסופו של דבר השיגה 0:2 יקר מאוד בחוץ מול הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. פטריק ואן לוון ביצע שינויים רבים בהרכב ופתח ללא זרים, שחר פיבן הורחק בדקה ה-55, אבל שער בכתף של ניק בלקמן (49) ושער של דור פרץ הנהדר (82) סידרו לצהובים ניצחון כל כך חשוב שצימק את הפער לשתי נקודות.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"זו לא הייתה רוטציה יוצאת דופן". ואן לוון/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר אחרי המשחק: "התחלנו את המשחק טוב מאוד, הראינו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר. לקח לנו זמן, אבל השגנו את השער שלנו בצורה לא רגילה. לאחר מכן היינו צריכים יותר לחימה מאשר בשבועות הקודמים. כל השחקנים כאן היו אלופים בעונה שעברה, אף אחד לא עושה כאן את הבכורה וזה לא משנה מי משחק. זו לא רוטציה יוצאת דופן. יש שחקנים טובים ואני משתמש בכולם. כל אחד יכול לראות שאנחנו נלחמים מהדקה הראשונה ועד האחרונה, והפעם עשינו את זה גם ב-10 שחקנים. מחר נוכל לנוח קצת ואז יהיו לנו יומיים להיערך למשחק הבא. אף אחד לא נפצע ונגיע בסגל טוב ליום שני. אנחנו לוקחים את זה משחק אחר משחק".

קשר מכבי תל אביב דור פרץ: "אני מתעייף, גם אני בנאדם ולא משהו אחר. אני שמח שכבשתי ויצאנו עם ניצחון חשוב מאוד. זה הדבר העיקרי. זה מסוג המשחקים שאתה מתחיל אותו וכבר קשה מול קבוצה מצוינת ואז הוא נהיה עוד יותר קשה. אנחנו מרוכזים בעצמנו כדי להשיג את התוצאות שאנחנו רוצים להשיג בכל משחק. אנחנו שמחים מאוד מהתוצאה וגם מהיכולת והאופי. גם קשה להיות במקום הראשון ולא להוריד את הרגל מהגז וגם להיות במקום השני ולרדוף זה לא פשוט. כרגע זה מכבי, מכבי, מכבי. תמיד אני רוצה להישאר במכבי תל אביב, זה הבית. כרגע הראש שלי במכבי תל אביב ולא בשום דבר אחר"

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס הוסיף: "לא יודע להשוות בין האכזבה בהפסד 4:3 להערב. שם זה היה מקסימום וגם היום. יעילות, זה כל ההבדל. הם הבקיעו מהר מאוד את השער שלהם בפתיחת המחצית השנייה, הגבנו, אבל הכול היה ליד. יש ימים כאלה שזה הולך עם הקבוצה השנייה, אני לא יודע להסביר את זה. כשאתה מפסיד אתה תמיד מרגיש מקופח. אני לא יכול לדעת מפה כי לא ראיתי את האירועים בטלוויזיה. הרגשתי שהגיע לנו יותר במשחק הזה, לא יודע אם בהחלטות השיפוט או בכלל. הגול השני הרג את המשחק, זה גול שהכנסנו לעצמנו. היום קיבלנו שיעור ביעילות".

קשר הפועל חיפה עידו שחר: "אני מסכים שחסרה לנו תכליתיות. מכבי תל אביב ניצלה את ההזדמנויות שלה ואנחנו נאיבים וזה מאפיין אותנו כל העונה. אנחנו מאבדים יותר מדי נקודות של מתנות שלנו". על המפגש מול קבוצת האם שלו: "אני ספורטאי ועולה לכל משחק במטרה לנצח. כמובן שמול מכבי תל אביב זה יותר מיוחד בשבילי כי גדלתי שם. במשחק אני לא חושב על זה". על פסילת השער שלו: "התאכזבתי מאוד, גם בסיבוב הקודם פסלו לי גול מול מכבי תל אביב. זה מאוד מצער, אבל אין מה לעשות. יש לנו עוד שלושה משחקים, אנחנו צריכים תשע נקודות. יש פה סגל מהטובים בארץ וראיתם שלא נפלנו ממכבי תל אביב. אנחנו יכולים לעשות שלושה ניצחונות, חד משמעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully