וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נמשיך להילחם עד הסוף"

4.3.2021 / 23:26

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר ה-72:84 על ולנסיה, ששמר על סיכויי ההעפלה לרבע גמר: "ניקח את זה משחק אחרי משחק"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
שמר על סיכוי. ספרופולוס/דני מרון

במכבי תל אביב היו שבעי רצון הערב (חמישי) לאחר שהקבוצה הצליחה לקטוע את רצף ההפסדים ולגבור 72:84 על ולנסיה. בכך שמרו הצהובים על סיכוי קלוש לתפוס את המקום השמיני בתום העונה הסדירה ביורוליג, אשר מוביל לסדרת רבע גמר הפלייאוף. עומרי כספי היה טוב מאוד בשורות המנצחת, כשטיילר דורסי עלה נהדר מהספסל והוביל את קלעי הקבוצה של יאניס ספרופולוס עם 17 נקודות. ולנסיה נהנתה מ-18 נקודות של לואי לאביירי אך לא הצליחה לאיים על הניצחון הצהוב.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "נלחמנו חזק מאוד. כל מי שבא לשחק נתן את המקסימום. היה חשוב איך שהתחלנו את המשחק כי ההגנה שלנו הייתה טובה מאוד, הם קלעו 72 נקודות והם מספר 2 ביורוליג בנקודות למשחק. לעצור אותם על 72 נקודות, אומר ששיחקנו הגנה טובה מאוד. במחצית הראשונה היינו בלחץ והחטאנו לייאפים וזריקות פנויות, אבל במחצית השנייה הקשחנו את ההגנה, עצרנו את ריבאונד ההתקפה שלהם, והם לקחו רק 2 ריבאונדים בהתקפה במחצית השנייה. קלענו 51 נקודות במחצית השנייה. נמשיך להילחם עד הסוף, ניקח את זה משחק אחרי משחק. 300 האוהדים שהיו פה היו מרשימים, הם כוח והם תומכים בקבוצה, אני רוצה להודות להם, נילחם עד הסוף ואני מקווה שנראה יותר מהם בשבועות הבאים".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן ולנסיה בויאן דובלייביץ'. דני מרון
ספרופולוס מרוצה ממנו. כספי/דני מרון

על העובדה שווילבקין לא שיחק כמעט במחצית השנייה ולקח רק זריקה אחת: "אני מנסה להשתמש בכל השחקנים, וראיתי מי השחקנים שנמצאים בקצב היותר טוב, והלכתי איתם. רציתי לשחק עם השחקנים שיותר בכושר משחק, וזה הסיבה שנתתי לשחקנים הללו לשחק. דראגן מבין את הטקטיקה והוא מגיב מהר למה שהוא יכול לעשות בהתקפה, הוא עוזר מתחת לסל והוא היה טוב מאוד".

על המשחק הטוב של עומרי כספי: "כולם מבינים כמה החיסרון של עומרי היה גדול. הפציעה שלו והמחלה שלו שהשביתה אותו פגעו ברוטציה שלנו, יש לו איכות וניסיון, זה חשוב מאוד שהוא ימשיך ככה. אני מאמין בסגל שלנו ובשחקנים שלנו, אני לא מאמין שבמהלך העונה אפשר להביא שחקנים יותר טובים ממה שיש לנו, כי השחקנים הטובים יש להם חוזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן ולנסיה חאומה פוסטרנאו. דני מרון
מאמן ולנסיה פוסטרנאו/דני מרון

מאמן ולנסיה חאומה פונסרנאו: "נאבקנו טוב במשחק הזה, אבל הפסדנו במאבק בריבאונד, זה שינה את המשחק והם שלטו בקצב. ניסינו להילחם, לשחק פיזי, המשחק היה מאוד פיזי, אבל הפסדנו במאבק הזה. נתנו למכבי להרגיש יותר מדי בנוח. אנחנו כבר תשעה ימים מחוץ לבית. אנחנו צריכים את האנרגיות של כולם, במיוחד שאנחנו סובלים מבעיה של פציעות, מייק טובי שיחק במשחקים האחרונים יותר מדי דקות וראו את זה היום גם עם בעיית העבירות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully