וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס פירקה את צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד שרדה מותחן

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 23:52

הטורקים הלוהטים רמסו את הרוסים 70:100. מיציץ' כיכב (21). הבלאנקוס ניצחו 71:75 את זניט, 71:76 לבאיירן על פאו

מחזור היורוליג נמשך היום (חמישי) עם שלושה משחקים במקביל למשחקה של מכבי תל אביב נגד ולנסיה. ריאל מדריד השיגה ניצחון חוץ קשה על זניט, בעוד שאנאדולו אפס פירקה לגורמים את צסק"א מוסקבה. באיירן מינכן עשתה עוד צעד לקראת הבטחת המקום בפלייאוף עם 71:76 על פנאתינייקוס.

אדי טבארס שחקן ריאל מדריד. BSR Agency, GettyImages
עוד הצגה. טבארס הערב/GettyImages, BSR Agency

זניט - ריאל מדריד 75:71

אחרי ההפסד המביש מול חימקי מוסקבה החלשה, ריאל מדריד השיגה ניצחון חשוב מאוד מול זניט החזקה ועקפה אותה בקרב הצמוד על הפלייאוף. זה היה משחק הפכפך מאוד שבו ריאל טסה ל-13:24 ברבע הראשון והובילה בבטחה במחצית הראשונה, אך זניט הגיבה עם 14:29 ברבע השלישי וחזרה להוביל. אלא שטבארס הוביל את הבלאנקוס לניצחון עם רבע רביעי מצוין של 13:23 לאורחים. הסנטר הנהדר הוביל את הבלאנקוס עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים. גבריאל דק הוסיף 15. מנגד, קווין פאנגוס בלט מעל כולם עם 14 נקודות ו-7 אסיסטים, אבל זניט חסרה מאוד את הנקודות של קיי סי ריברס וגודאיטיס הפצועים.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
בכושר שיא. וסילי מיציץ'/GettyImages

אנאדולו אפס - צסק"א מוסקבה 70:100

מה תגידו על אנאדולו אפס? אחרי שפירקו את פנרבחצ'ה וגם ולנסיה, הטורקים לא ריחמו גם על צסק"א מוסקבה החזקה, שרק לפני מספר ימים ניצחה פה בהיכל את מכבי תל אביב. אנאדולו יצאה למשחק הזה כמו מלוע של תותח וסגרה עניין כבר ברבע הראשון שבו היא קלעה 31 נקודות לעומת 13 בלבד של צסק"א האומללה. וסילי מיציץ' הנפלא, שפירק לבדו את פנרבחצ'ה, שוב הצטיין עם 21 נקודות, 8 אסיסטים, 6 ריבאונדים וגם 3 חטיפות. סאנלי הוסיף 14, בובואה, לארקין וסימון הוסיפו 11 כל אחד לקבוצה שכרגע נראית הכי טוב במפעל ומזכירה את כושרה מהעונה שעברה. טוקו שנגליה הוביל את הרוסים עם 14, אבל מייק ג'יימס וקלייברן נעצרו על 9 נקודות משותפות.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים. לוצ'יץ'/GettyImages

באיירן מינכן - פנאתינייקוס 71:76

הקבוצה הגרמנית עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים והיא משפרת את המאזן שלה ל-10:18 נהדר אחרי עוד משחק שהלך קשה מאוד. וייד בולדווין שוב היה מצוין אצל המנצחת ובמשחק השני ברציפות הוא קלע 27 נקודות כשהפעם הוסיף לכך גם 4 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, ולדימיר לוצ'יץ' סיים עם 14 נקודות, ג'יילן ריינולדס קלע 10. אצל המפסידה, שנותרה במאזן 17:9, בלט מריו הזוניה עם 14 נקודות (7 מ-9 מהקו), יורגיוס פפאיאניס ואלפתריוס בוחורידיס קלעו 10 כל אחד, בן בנטיל קלע 8 והוסיף 8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully