וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "עברתי דברים, עכשיו אני מרגיש מצוין"

חלוץ הופנהיים דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להתאוששות מהקורונה: "רק לפני חודש חזרתי ב-100% לעניינים"

השער של מונס דאבור במהלך המשחק של הופנהיים מול ורדר ברמן/ספורט 1

חלוץ הופנהיים מונס דאבור התראיין היום (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לחזרה שלו מקורונה ולמצב שלו בקבוצה. הופנהיים כרגע במקום ה-11 בלבד בבונדסליגה והודחה מהליגה האירופית בצורה מאכזבת על ידי מולדה הנורבגית. דאבור עד כה כבש ארבעה שערים בליגה העונה.

חלוץ הופנהיים מונס דאבור. Simon Hofmann, GettyImages
"אני מרגיש מצוין פיזית". דאבור/GettyImages, Simon Hofmann

דאבור פתח ואמר: "אני מרגיש מצוין, עברו עליי שבועיים טובים מבחינה אישית. אני שלושה חודשים וחצי אחרי קורונה. רק לפני חודש חזרתי לעצמי ב-100%, אני מרגיש מצוין פיזית וחזרתי לשחק כמו שצריך. במשך שבועיים או שלושה לא עשיתי כלום. עליי אסרו לעשות אימונים בבית אפילו במשך שלושה שבועות, לא עשינו אפילו שכיבות סמיכה או בטן ואז צריך לחזור לכושר. זה היה קשה".

דאבור דיבר על המצב והמעמד שלו בהופנהיים ואמר: "סוף סוף אני אחרי כל המסעות. באתי לפה במעמד של שחקן בכיר מאוד, שילמו עליי כסף שלא שילמו לפני זה. ההעברה הכי יקרה של המועדון, זה מכביד עליך ומצפים ממך להוביל ולהיות בין השחקנים הכי טובים כל הזמן. הבנתי שהם בונים עליי כשחקן כזה. אני כבר שנה וחצי כמעט פה וגם עברו עליי הרבה דברים, פציעות, קורונה, עליות וירידות. עכשיו אני סוף סוף מרגיש מצוין, יודע למה מצפים ממני, כמה מעריכים ואוהבים אותי פה".

על המצב עם הקורונה בגרמניה אמר דאבור: "אני פה עם אשתי והילדה, לא קל בכלל. כולם 24 שעות בבית והמקסימום שאנחנו עושים זה לצאת להליכה או לסופר, זה טיול בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully