וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור חזר לעצמו: "שמח לעזור לקבוצה עם הבקעת שערים"

חלוץ הופנהיים שכח מהבצורת עם שער שלישי ברציפות: "היה שבוע קשה, יש לנו הרבה איכות בסגל הזה. ההצלחה הקבוצתית חשובה מהכל"

השער של מונס דאבור במהלך המשחק של הופנהיים מול ורדר ברמן/ספורט 1

עד לא מזמן, סבל מונס דאבור מבצורת התקפית של ממש, לאחר ששערו האחרון בהופנהיים הגיע ב-5 בנובמבר. למעלה משלושה חודשים חלפו עד שהצליח למצוא שוב את הרשת - ב-2:2 מול בורוסיה דורטמונד, ומאז חלוץ נבחרת ישראל שוב נמצא בכושר שיא. ביום חמישי בליגה האירופית כבש צמד שבקלות יכול היה להפוך לשלושער ואמש (ראשון) הרשית בפעם השלישית ברציפות, הפעם ב-0:4 המשכנע על ורדר ברמן.

"זה היה שבוע קשה עבורנו", סיכם הישראלי לאחר שריקת הסיום. "אבל אנחנו שמחים מההופעה שלנו וגם מהתוצאה. יש פה הרבה איכות, בסגל הזה. היום הוכחנו שאנחנו יכולים להיות מאוד מוצלחים כקבוצה. כמובן שאני שמח שאני יכול לעזור לקבוצה שלנו עם שערים, אבל הדבר החשוב ביותר הוא ההצלחה של כולם".

בחשבון האינסטגרם שלו הוסיף דאבור: "הופעה קבוצתית משובחת, כל הכבוד לבחורים. אין תחושה טובה יותר משלוש נקודות".

הופנהיים הצליחה לקטוע בדיוק בזמן רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ארבעה ימים לפני הגומלין מול מולדה בליגה האירופית. סבסטיאן הנס, שקבוצתו עלתה למקום ה-1 בטבלה, סיכם ואמר: "שיחקנו בצורה יציבה מאוד למשך 90 הדקות וכבשנו ברגעים הנכונים. לא אפשרנו לברמן אף מצב וזה מעורר בי גאווה. היה שבוע עמוס עם הליגה האירופית וכעת אנחנו מרגישים טוב, אני מקווה שנבנה על זה למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully