וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 72:84 את ולנסיה ושמרה על סיכוי לסיים בין שמונה הראשונות

טיילר דורסי עלה נהדר מהספסל (17), כספי בלט גם הוא (14) והצהובים קטעו רצף של ארבעה הפסדים, ושמרו על התקווה להגיע לפלייאוף

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן ולנסיה סאם ואן רוסום. דני מרון
כריס ג'ונס ומכבי תל אביב שמרו על חלום השמינייה הראשונה בחיים/דני מרון

מכבי תל אביב שמרה הערב (חמישי) על סיכוי מסוים לתפוס מקום בשמיניה הראשונה בסיום העונה עם ניצחון 72:84 על ולנסיה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה את המשחק לא טוב בהתקפה וסיימה את הרבע הראשון בפיגור, אך נכנסה לעניינים ככל שנקפו הדקות. עומרי כספי החל את המשחק טוב מאוד וקלע 14 נקודות ב-13 הדקות ששיחק. טיילר דורסי עלה נהדר מהספסל והוליך את קלעי המנצחת, כשכריס ג'ונס שעלה בחמישייה לצדו של סקוטי ווילבקין, חיפה על עוד משחק לא טוב של כוכב הצהובים, שסיים ללא נקודות.

לואי לאביירי היה האיש של הספרדים לכל אורך המשחק וסיים כקלע המוביל של האורחת עם 18 נקודות. סאם ואן רוסום היה טוב מאוד גם הוא, אך זה לא הספיק לולנסיה שנקלעה לפיגור דו ספרתי בפתיחת הרבע הרביעי, ולמרות ניסיונות שלה לחזור למשחק, לא הצליחה לאיים על הניצחון הצהוב. אלופת ישראל עם ניצחון שקוטע ארבעה הפסדים רצופים, ומשאירה לעצמה סיכוי - גם אם קלוש - להגיע לרבע גמר הפלייאוף ביורוליג.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 17 נקודות, כריס ג'ונס ועומרי כספי (5 ריבאונדים) 14 כ"א, אנטה ז'יז'יץ' 13 ו-6 ריב', דראגן בנדר 8 ו-5 ריב', אנג'לו קלויארו ואלייז'ה בריאנט 6 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 4, אותלו האנטר 2.

קלעו לולנסיה: לואי לאביירי 18, סאם ואן רוסום 14, ניקולה קאליניץ' 11, בויאן דובלייביץ' 9 ו-9 ריב', קלמן פרפליץ' 8, מייק טובי ומרטין הרמנסון 4 כ"א, דריק וויליאמס 2.

שחקן ולנסיה בויאן דובלייביץ' מול שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
הצהובים חזרו למסלול הניצחונות ביורוליג. דובלייביץ' מול ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב יותר, כשלואי לאביירי קולע 7 מתוך ה-11 של ולנסיה, שעלתה ל-6:11 מהיר. עומרי כספי ואלייז'ה בריאנט שעלה טוב מהספסל השאירו את מכבי תל אביב קרובה לוולנסיה. שלשה של פרפרליץ' שניות לסיום הרבע הראשון הוריד את הספרדים ביתרון 14:18 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

דראגן בנדר קלע מתחת לסל והעביר את היתרון לקבוצה של יאניס ספרופולוס, 20:21 לאחר דקה וחצי בתוך הרבע השני. שלשה של דובלייביץ' החזירה את היתרון לאורחת. טיילר דורסי עלה היטב מספסל המארחת, אך סיום טוב יותר של ולנסיה לרבע השני הוריד אותה להפסקת המחצית ביתרון 33:35.

שחקן ולנסיה לואי לאביירי מול שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
הוביל את קלעי האורחת. לאביירי/דני מרון

רבע 3:

כריס ג'ונס הלך והשתפר ככל שהתקדם הרבע, בעוד גם דורסי וכספי המשיכו להציג יכולת לא רעה. לאביירי המשיך להוליך את קלעי האורחת, בעוד סם ואן רוסום נכנס גם הוא לעניינים. סיום חזק של הרבע השלישי מצד המארחת, ונקודות של בנדר ולאחר מכן האנטר הורידו את הצהובים ביתרון 56:62 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

דורסי המשיך להראות טוב ומכבי תל אביב הגדילה את יתרונה עוד ועוד. האורחת החטיאה זריקות פנויות מעבר לקשת, ונקודות של ז'יז'יץ' קבעו יתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 61:71 לצהובים, 6 דקות לסיום. מכאן כבר ולנסיה לא הצליחה לחזור, למרות ניסיונות של לאביירי, ובסיום הקבוצה של ספרופולוס רושמת ניצחון 72:84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully