וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את אוסאסונה

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 23:54

ג'ורדי אלבה הפציץ מזווית קשה (30) אחרי בישול גדול של מסי, שסידר לאילאיש הצעיר גול יפהפה (83). הפער מאתלטיקו צומק לשתי נקודות

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

המחזור ה-26 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם משחקה של ברצלונה שניצחה 0:2 את אוסאסונה וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד, יממה לפני הדרבי של מדריד. היום נפתח עם חגיגה של שון וייסמן שכבש את שערו הרביעי בלה ליגה, בניצחונה של ויאדוליד 1:2 על חטאפה. סביליה, שהפסידה לבארסה בחצי הגמר הגביע, נכנעה 2:1 גם לאלצ'ה מהתחתית. קאדיס ניצחה 0:1 את אייבר.

שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
חזר לכבוש אחרי כחודשיים. שון וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

ריאל ויאדוליד - חטאפה 1:2

מאז שער הניצחון בחוץ על חטאפה ב-2 בינואר, שון וייסמן לא כבש עבור ויאדוליד. והנה, חטאפה הגיעה להתארח בחוסה סוריה, וסייעה לו לשבור את הבצורת. פביאן אוריאנה שבישל את השער הראשון לאוסקר פלאנו בדקה ה-14, הגביה משמאל בחלוף 10 דקות, השוער דויד סוריה הדף חלש לראשו של וייסמן והחלוץ הישראלי נגח למשקוף ופנימה את שערו הרביעי בלה ליגה. חיימה מאטה השתחרר יפה וצימק בדקה ה-37, אבל חטאפה לא הצליחה להשיג את השוויון והחלוץ גם ראה כרטיס אדום חמש דקות לסיום. וייסמן השלים 90 דקות וחגג עם קבוצתו ניצחון ביתי ראשון על חטאפה במסגרת של ליגה מאז אוגוסט 2013, אז אקס מכבי חיפה אחר, מארק ואליינטה, הכריע את המפגש בליגת המשנה.

עוד בוואלה!

ברצלונה חזרה לחיים: "זו קבוצה אחרת, זה הרבה יותר מקאמבק"

לכתבה המלאה
ג'ורדי אלבה אנטואן גריזמן ברצלונה חוגגים. רויטרס
איזה גול. אלבה חוגג עם גריזמן/רויטרס

אוסאסונה - ברצלונה 2:0

תקופה טובה מאוד עוברת על ברצלונה, שחזרה לליגה שלושה ימים בלבד אחרי ה-0:3 הגדול על סביליה בגביע ועשתה את שלה עם ניצחון סולידי בפמפלונה, ניצחון שמקרב אותה עד כדי שתי נקודות מאתלטיקו מדריד, שתפגוש מחר את ריאל מדריד לדרבי לוהט. ליאו מסי היה שוב האדריכל עם בישול יפהפה לג'ורדי אלבה שהפציץ פנימה מזווית קשה. מסי בישל גם את השני לאילאיש מוריבה, שחתם את הניצחון עם מבצע יפהפה שמראה כמה כישרון טמון בו.

שחקן ברצלונה אילאש מוריבה. רויטרס
איזה גול. אילאיש חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 13: קיקה קיבל כדור בקצה הרחבה ותוך כדי סיבוב בעט גבוה וחזק למסגרת, אבל טר סטגן התעופף והדף.
  • דקה 30: גול! ברצלונה עלתה ל-0:1 עם שער נהדר של ג'ורדי אלבה, שקיבל כדור עומק גאוני ממסי ומזווית לא קלה בעט מתחת למשקוף ופנימה.
  • דקה 34: רובן גרסיה השתחרר מהשמירה של מינגסה והפציץ מחמישה מטרים כדור שנהדף בקושי על ידי טר סטגן המצוין.
  • דקה 47: מסי כמעט הבקיע בפתיחת המחצית השנייה עם בעיטה חזקה מקרוב, אבל הררה שוער אוסאסונה הדף.
  • דקה 83: גול! ברצלונה עלתה ל-0:2 עם שער יפהפה של אילאיש מוריבה הצעיר, שקיבל כדור ממסי, זרק את המגן שלו וסובב לפינה הגבוהה. יופי של גול של הילד.
לוקה בויה אלצ'ה. GettyImages
ניצחון ששווה עלייה מעל הקו האדום. לוקה בויה/GettyImages

אלצ'ה - סביליה 1:2

אחרי צמד ההפסדים לברצלונה בליגה ובגביע ורגע לפני הגומלין מול דורטמונד בליגת האלופות, סביליה חשבה שהיא תטייל מול אלצ'ה החלשה. אלא שלמארחת היו תוכניות משלה והיא השיגה ניצחון מפתיע שהעלה אותה אל מעל הקו האדום. לופטגי חסר את צמד הבלמים הקבוע שלו - קונדה וקרלוס ובדקה ה-70 השחקן עם השם המחייב ראול גוטי כבש בתום מהלך קבוצתי יפה. גוידו קאריז'ו, אחד משלושת הארגנטינאים בהרכב של המארחת נגח את השני (77) ולוק דה יונג רק צימק בנגיחה משלו בדקה ה-90, אך לא מנע מסביליה הפסד שהרחיק אותה משלוש הראשונות.

מקסי גומס שחקן ולנסיה. David Ramos, GettyImages
ניצחון יקר מאוד ומתוק מאוד. גומס/GettyImages, David Ramos

ולנסיה - ויאריאל 1:2

העטלפים התאוששו מההפסד לחטאפה במחזור שעבר ואפילו מפיגור במשחק עצמו, השלימו קאמבק בדרבי ורשמו ניצחון יקר מאוד, שמרחיק אותם מאוד מהאזור המסוכן של הטבלה. ויאריאל, מנגד, פתחה את העונה טוב אבל ממשיכה לצלול והשלימה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון. זה התחיל, כאמור, טוב מבחינת ויאריאל שעלתה ליתרון מפנדל של ג'רארד מורנו בדקה ה-40. ולנסיה קיבלה פנדל בדקה ה-86 וקרלוס סולר תרגם את זה לשער ואיזן, גונסאלו גדש השלים מהפך עם בעיטה נהדרת מצד שמאל אל החיבורים הרחוקים וקבע 1:2 מתוק מאוד בדקה ה-92.

seperator

קאדיס - אייבר 0:1
לקאדיס: אלברו נגרדו (40). שוער אייבר מרקו דמיטרוביץ' החמיץ פנדל (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully