וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע לדבר על התמכרות להימורים ולא ידע איזו חולצה תלויה מאחוריו

הבלם וגארד פורן התראיין במשרד של מאמן השוערים. חדי העין קלטו חולצה עם כיתוב שובניסטי ובנורבגיה התעוררה סערה

בלם בראן, וגארד פורן, ומאחוריו חולצה עם כיתוב פוגעני נגד כדורגל נשים. ., צילום מסך
נקלע לסערה בעל כורחו. פורן/צילום מסך, .

ריאיון עם בלם נבחרת נורבגיה לשעבר, וגארד פורן, עורר סערה ולימד כמה אנשים על בשרם שבתקופת הקורונה בה נערכים הרבה ריאיונות וידאו, כדאי מאוד לשים לב מה נמצא מאחורי הגב.

פורן בן ה-33, שחקנה של בראן המקומית. התראיין לתכנית טלוויזיה בשם "בוקר טוב נורבגיה" מתוך כוונה טובה. הבלם הוותיק מתמודד עם התמכרות להימורים, איבד סכומי כסף אדירים והתייצב בפני המצלמה מתוך מטרה חשובה להגדיל את המודעות לבעיה. אלא שחדי העין שמו לב שבחדר שבו הוא יושב במשרדי המועדון, תלויות חולצות ושעל אחת מהן מתנוסס הכיתוב "מה זה כדורגל נשים? זה לא כדורגל ולא נשים".

פורן האומלל לא ידע דבר על כך ועד מהרה התברר שהוא בכלל ישב במשרדו של מאמן השוערים, דן ריסנס. אלא שהבלם נקלע בעל כורחו לעין הסערה. נשיא המועדון, ובקה יוהאנסון, מיהר להגיד שהוא מאוד כועס ונבוך והחולצה - מתנה מלפני 15 שנה - הוסרה באופן מיידי.

"חשבתי שכבר גמרנו עם הדברים האלה", אמרה הכדורגלנית אינגריד רילאנד, "זה אומר הרבה על הגישה שעדיין קיימת בהרבה מקומות. העובדה שלבראן אין קבוצת נשים, גם לא עוזרת".

אדה הגרברג שחקנית ליון עם הגביע של ליגת האלופות. GettyImages
אחת הכדורגלניות הטובות בעולם היא דווקא נורבגית. אדה הגרברג/GettyImages

פורן רשם 33 הופעות בנבחרת נורבגיה ונחשב בעבר לבלם הטוב בליגה המקומית. הוא זכה עם מולדה בארבע אליפויות ושני גביעים וב-2013 נרכש על ידי סאות'המפטון תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט. למרות ההבטחה הגדולה, הוא לא הצליח להתאקלם ועזב אחרי חצי שנה בלי לרשום הופעה במדי הסיינטס. גם הסיבוב הבא שלו באנגליה, ב-2017 בברייטון, הסתיים בלי שלבש את מדי הקבוצה במשחק רשמי.

עוד בוואלה!

ליון זכתה בליגת האלופות לנשים, אדה הגרברג כיכבה עם שלושער

לכתבה המלאה

יש לציין שכדורגל נשים בנורבגיה הוא ענף מפותח יחסית ובנבחרת המקומית משחקות כדורגלניות מקצועניות. בין היתר ניתן למצוא שחקניות נורבגיות בקבוצות כמו אברטון, צ'לסי, ברצלונה, וולפסבורג ו-ווסטהאם. נבחרת הנשים של נורבגיה מעפילה דרך קבע לאליפויות העולם וזכתה במונדיאל 1995, שנתיים אחרי שהניפה את הגביע ביורו. כמו כן, הנבחרת האולימפית זכתה בזהב בסידני 2000.

יחד עם זאת, אדה הגרברג, אחת הכדורגלניות הטובות בעולם, הודיעה ב-2017 על פרישה מנבחרת נורבגיה במחאה על יחס מזלזל לטענתה של ההתאחדות בכדורגל נשים במדינה. הגרברג גם עמדה במרכז מיני סערה, כשב-2018, כשהוענק לה פרס "כדור הזהב", מנחה ערב הגאלה של ביקש ממנה לרקוד "טוורק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully