וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון זכתה בליגת האלופות לנשים, אדה הגרברג כיכבה עם שלושער

הקבוצה הצרפתית סגרה עניין תוך חצי שעה עם 1:4 על ברצלונה ורשמה זכייה רביעית ברציפות. זוכת כדור הזהב כיכבה, ויש גם ד"ש לאחי נצרת

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי

השליטה של ליון בכדורגל הנשים באירופה נמשכה הערב (שבת) עם 1:4 מוחץ על ברצלונה בגמר ליגת האלופות שנערך בבודפשט, הונגריה. הקבוצה הצרפתית, לה היה זה גמר שמיני בעשור הנוכחי, כבשה ארבעה שערים בחצי השעה הראשונה והניפה את התואר האירופי בפעם הרביעית ברציפות והשישית בתולדותיה. ברצלונה, הנציגה הספרדית הראשונה במעמד הזה, לא הצליחה להפוך את המועדון הקטלאני לראשון שמשיג את התואר האירופי גם בגברים וגם בנשים.

שחקניות ליון מניפות את הגביע לאחר הזכייה בליגת האלופות. רויטרס
שמרו על התואר. שחקניות ליון עם הגביע/רויטרס

ג'ניפר מרוז'אן העלתה את ליון ליתרון כבר בדקה החמישית, לפני שפינתה את הבמה לכוכבת המשחק אדה הגרברג. החלוצה הנורבגית, זוכת כדור הזהב, מצאה את הרשת בדקה ה-14 מבישול שני של שניס ואן דה סנדן, עשתה את זה גם בדקה ה-19, הפעם ברגל שמאל, ובדקה ה-30 הפכה לשחקנית הראשונה שכובשת שלושער בגמר ליגת האלופות, אחרי טעות של השוערת סנדרה פאנוס. הניגרית אסיסאט אושואלה נכנסה כמחליפה וצימקה עבור בארסה בדקה ה-89.

אדה הגרברג שחקנית ליון עם הגביע של ליגת האלופות. GettyImages
שלושער היסטורי. אדה הגרברג/GettyImages

את ליון מאמן, זו השנה השנייה ברציפות, שחקן העבר רנאל פדרוס שבשלהי הקריירה שלו גם שיחק במכבי אחי נצרת. פדרוס בן ה-47 כבש ארבעה שערים ב-25 הופעות במדי נבחרת צרפת, וזכור בעיקר בגלל ההחמצה מול צ'כיה בדו קרב הפנדלים בחצי גמר יורו 1996. כעת יש לו זכייה שנייה בליגת האלופות לנשים והוא ככל הנראה ייבחר פעם נוספת למאמן העונה.

רנאל פדרוס מאמן קבוצת הנשים של ליון. רויטרס
שוב אלוף אירופה. רנאל פדרוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully