וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "חוסר העקביות הזה מלווה אותנו כל העונה"

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 21:14

מאמן מכבי ראשון לציון היה מאוכזב לאחר ההפסד הביתי 95:90 להפועל אילת. ג'רמי פארגו לאחר הבכורה: "אנחנו צריכים להשתפר"

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דני מרון
חוסר עקביות. גודס/דני מרון

לא כך רצו במכבי ראשון לציון לחזור מפגרת שלושת השבועות שנכפתה עליהם. הקבוצה המתחדשת של גיא גודס עלתה למשחק מהמחזור ה-18 מול הפועל אילת במטרה לחזור למסלול הניצחונות בליגה, אך נכנעה למשחק ענק של ארבעת הזרים של אריאל בית הלחמי ורשמה הפסד ביתי נוסף, הפעם 95:90. ג'רמי פארגו ערך בכורה מצוינת בכתום (27), אך זה לא עזר לפיינליסטית הגביע.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "נכנסנו לבעיית עבירות ברבע השני, היינו צריכים לשמור על ווילסון ומיטשל, התחלנו סוג של ירידה מסוימת, אילת עשו סלים קלים וחזרו למשחק. זה משהו שמלווה אותנו כל העונה, החוסר עקביות, בעיקר הגנתית כי התקפית אנחנו מסוגלים להגיע להרבה נקודות. אם לא תשמור יבואו קבוצות שיקלעו יותר ממך".

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו מול שחקן הפועל אילת קייסי פראתר. דני מרון
"אנחנו צריכים להשתפר". פארגו/דני מרון

מאמן הכתומים המשיך: "זאת הייתה פגרה ארוכה, 20 ימים מהמשחק האחרון. כל הקבוצה התחילה להתאמן כמה ימים לפני המשחק נגד אילת, זה לא תירוץ, עשינו שינויים שיעזרו לקבוצה בהמשך. נצטרך למצוא את הדרך להתרחק מהתחתית כי אי אפשר לחשוב על שום דבר אחר. צריכים להכניס משחקים לכיס".

על הפציעה של נועם אביבי: "הסיפור עם נועם אביבי והגב שלו משפיע עלינו. לא יכולנו להסתכן ולהישאר עם דריל ומיטשל לבד לאורך כל העונה. בגלל זה עשינו את המהלך הזה. יש לנו גארדים ישראלים טובים עם ניסיון, חלקם צעירים, יש לנו גודל, היו לנו דקות מצוינות, צריכים להיות יותר עקביים בדברים שאנחנו עושים".

ג'רמי פארגו: "לשמוע את הנתון על שיא מועדון לשלוש זה מדכא. הם קלעו 95 נקודות, אנחנו צריכים לטפל בהגנה, אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר. באתי בגלל גיא גודס, הוא האיש שלי. הפוטנציאל של הקבוצה הזאת הוא מאוד גבוה, יקח לנו כמה ימים, כמה שבועות לסדר את הדברים. אני מקווה שנוכל להתחיל לנצח גם לפני זה".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 90:95 בחוץ את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. דני מרון
אילת בכושר נהדר. בית הלחמי/דני מרון

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי: "בחצי ראשון קלעה 8 שלשות מ-19, אני מתרגש מהמשחק הזה, לבוא אחרי ששיחקנו בבית וניצחון על מכבי, בסגל הקצר הזה, עם כל הפרוצדורה של לבוא מאילת. לשחק ככה, שאפו לשחקנים ולצוות שלי. ברבע השני זה יכול היה להגיע ל-30 הפרש, עצרנו את זה, זה ניצחון יותר חשוב לנו מהניצחון על מכבי כי ראשון תהיה שם למעלה. עוד מוקדם, אנחנו צריכים לשחק את הסיבוב הזה ואז יש בית עליון. המטרה שלנו להגיע לשישייה הראשונה, אנחנו צריכים להסתכל קדימה, אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים עם אופי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully