וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת ניצחה 90:95 בחוץ את מכבי ראשון לציון, באר שבע הביסה את גלבוע/גליל

ג'רמי פארגו להט בבכורה שלו בכתום (27) אך הקבוצה של גודס איבדה יתרון 14 בדרך להפסד ביתי נוסף. הקבוצה של רמי הדר הביסה 60:83 את השנייה בטבלה

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו מול שחקן הפועל אילת ג'ו רגלנד. דני מרון
בכורה בכתום והפסד. פארגו/דני מרון

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (רביעי) עם שני משחקים נוספים. במשחק ממסגרת המחזור ה-18, הפסידה מכבי ראשון לציון בביתה 95:90 להפועל אילת, למרות הופעת בכורה מצוינת של ג'רמי פארגו. במשחק נוסף הביסה הפועל באר שבע את הפועל גלבוע/גליל.

שחקן הפועל אילת קייסי פראתר מול שחקן מכבי ראשון לציון ג'מיל ווילסון. דני מרון
הזרים של אילת הצטיינו בדרך לניצחון חוץ. פראתר/דני מרון

מכבי ראשון לציון - הפועל אילת 95:90

מכבי ראשון לציון המתחדשת קיוותה לחזור למסלול הניצחונות בליגה לאחר פגרה של שלושה שבועות, אך רשמה הפסד ביתי נוסף, הפעם מול הפועל אילת. ג'רמי פארגו וג'מיל ווילסון ערכו בכורה במדי המארחת, כשהגארד הוותיק סיפק משחק נהדר, אך לא הצליח לעזור לחבריו החדשים שהתקשו למצוא פיתרונות לזרים המצוינים של הקבוצה של אריאל בית הלחמי. האורחת נקלעה כבר לפיגור של 14 הפרש, אך ג'וש ניבו וג'ו רגלנד היו פשוט נהדרים והובילו את חבריהם למהפך, ולמרות הופעה נהדרת של גולן גוט יצאו עם ניצחון מבית מכבי.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'רמי פארגו 27 נקודות ו-5 אסיסטים, גולן גוט 25 ו-6 ריב', אקיל מיצ'ל 14 ו-6 ריב', דריל מונרו (12 ריב', 8 אס') 10, נמרוד טישמן ונועם דוברת 6 כ"א, ג'אמיל ווילסון 2.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראתר (0 מ-9 לשלוש) 26 ו-10 ריב', ג'וש ניבו 21 ו-17 ריב', ג'ו רגלנד (10 אס' ו-7 ריב') 18, מארקל בראון 12, בן קרטר 6.

פארגו קלע נקודות ראשונות בראשון לציון, ועם עוד אסיסט לגולן רוט. גם ג'מיל ווילסון קלע נקודות ראשונות בכתום מול לאחר אסיסט נהדר של דריל מונרו. ג'ו רגלנד הגיע חם בפתיחה, כששתי שלשות שלו העלו את האורחת ל-16:19. פארגו הראה שהוא לא שכח כלום בתקופה שלא שיחק כדורסל וקלע 11 נקודות במאה אחוז מהשדה, בדרך ל-21:25 מקומי. בסיום רבע התקפי במיוחד הוליכה אילת 27:28. המארחת נטלה את ההובלה ברבע השני, כששלשה שלישית במשחק של גולן גוט קבעה יתרון דו ספרתי ראשון במשחק. בשלב זה הכתומים נרדמו ואיפשרו לאילת בהובלת פרייתר, רגלנד ושולדבראנד לקזז כמעט את כל ההפרש הכתום, שעמד בשיא על 14. 49:50 לראשון לציון במחצית.

אילת הפכה את התוצאה ונטלה את ההובלה בפתיחת הרבע, כשהכתומים לא מצליחים למצוא תשובות לג'וש ניבו מתחת לסלים. נקודות של שולדבראנד קבעו יתרון דו ספרתי ראשון במשחק לאילת, 57:68. סיום טוב לרבע השלישי של המארחת הוריד אותה בפיגור 68:62 לקראת הרבע המכריע. גולן גוט המשיך ללהוט, על אף פציעה שספג במהלך המחצית הראשונה, והשיב את היתרון לכתומים עם שתי שלשות. הזרים של אילת היו נפלאים במאני טיים, כששלשה של שולדבראנד הוציאה את האוויר מהמפרשים של הכתומים, שאמנם שברו שיא מועדון בשלשות (18), אך הפסידו 95:90.

עוד בוואלה!

עומרי כספי: "שלושה שבועות לא יכולתי לצאת מהמיטה"

לכתבה המלאה
אריק גריפין שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
משחק נהדר. אריק גריפין/לירון מולדובן

הפועל באר שבע - הפועל גלבוע/גליל 60:83

במשחק הראשון העונה עם קהל בקונכיה, הקבוצה של רמי הדר חזרה ללחם והחמאה שלה ובתצוגה הגנתית מרשימה רשמה ניצחון גדול. אריק גריפין התאושש מרצף משחקים פחות טוב עם הופעה גדולה נגד קבוצתו הראשונה בארץ, בעוד גלבוע/גליל חזרה מהפגרה עם משחקה החלשה ביותר העונה.

קלעו להפועל באר שבע: אריק גריפין 22 (8 ריבאונדים), קיילב אגאדה 14 (8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), ספנסר וייס 10, אמיר בל 9, טראוויס ווריק ועמית זיס 8 כל אחד, אריק תומפסון 5, תום מעיין 3, נטע סל ובן אייזנהארט 2 כל אחד.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: ג'ו תומאסון וקרי בלאקשיר 11 כל אחד, יפתח זיו 9, אייזיאה קאזינס 8, עמית גרשון 7, גיל בני 6, ג'הייבה פלויד 5, יותם חנוכי (1 מ-10 מהשדה) 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully