וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "שלושה שבועות לא יכולתי לצאת מהמיטה"

1.3.2021 / 16:44

כוכב מכבי תל אביב שפך לראשונה אור על הווירוס שהשבית אותו לחודש וחצי: "עמדתי על הרגליים והן רעדו, בחילות נוראיות, הציעו לעשות MRI ראש. אני שמח להרגיש יותר טוב ולעזור לקבוצה, כבר היו לי כמה פציעות מוזרות בעבר"

עומרי כספי מכבי תל אביב מול קוסטס סלוקאס אולימפיאקוס. דני מרון
תקופה לא פשוטה. כספי/דני מרון

עומרי כספי חזר בשבוע שעבר לפרקט אחרי חודש וחצי של היעדרות בשל וירוס בבטן. היום (שני), במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול צסק"א מוסקבה, שפך כוכב מכבי תל אביב אור על מה שעבר עליו לאחרונה.

"אני מרגיש הרבה יותר טוב", אמר כספי. "עברנו תקופה של חודש וחצי מטורפים, וירוס ברמה של מעל שלושה שבועות לא לצאת מהמיטה, לעמוד על הרגליים והן רועדות, בחילות נוראיות, לא יכולתי לשבת ישר. השיא הגיע לפני שבועיים וחצי-שלושה, הלכנו לקבל חוות דעת שנייה, הרופאים של מכבי הציעו לעשות MRI ראש. זה משהו שמאוד מפחיד אותי. ברוך השם הכל יצא בסדר גמור, וכמה ימים אחרי זה התחלתי להרגיש יותר טוב. אני לוקח את הטוב עם הרע ושמח להרגיש יותר טוב ולעזור לקבוצה".

כספי התייחס גם לפציעה שעבר קודם לווירוס, בסחוס הברך: "הדחף הכי גדול שלי הוא להיות עם הקבוצה ולשחק. היה לי מאוד קשה לשחק את החבר'ה משחקים במשחקים חשובים, רציתי להיות איתם. יש הגבלת דקות, זה תהליך שנבנה ביחד עם הרופאים על מנת לא להעמיס. אני חושב שעברתי בעבר את הפציעה הכי קשה בספורט, כי הרבה שחקנים לא חזרו ממנה, יש אינספור מקרים ששחקנים גמרו קריירה. אני מנסה להסתכל בצורה חיובית, על דברים שתלויים ולא תלויים בי.

"לפני חודש וחצי באתי לאימון ולא יכולתי להחזיק את עצמי, חזרתי הביתה ולא יצאתי מהמיטה שלושה שבועות. לצערי זה קרה לי כמה פעמים בעבר, פציעות מוזרות, אין מה לעשות נגד זה. בניו אורלינס שברתי את האצבע, לא היה מה לעשות נגד זה. שנה לאחר מכן נפלתי קצת הפוך במשחק על הרגל והיה לי סדק, שנה לאחר מכן בממפיס קפצתי לריבאונד, נכנסו לי ברגל, היו לי 18-20 נקודות, משחק אחרון שלי ב-NBA וקרע קטן במיניסקוס. אני לא יודע מה אפשר לעשות נגד זה. חוסר מזל. אני מבחינתי נשאר חיובי ורוצה לחזור ולשחק כמה שיותר טוב".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן באסקוניה אכילה פולונארה. דני מרון
מקווה שהכל מאחוריו. כספי/דני מרון

על הסיכויים הנמוכים של הצהובים לעבור שלב ביורוליג אמר הפורוורד הוותיק: "ברור שאנחנו מאמינים, אנחנו מסתכלים על הסטטיסטיקות ומבינים שזה הולך להיות מאוד קשה, אבל אנחנו מכבי תל אביב, אנחנו רוצים לכבד את המועדון הזה וצריך לבנות מומנטום טוב גם לעונה הזו. למועדון הזה כבר קרו ניסים בעבר, אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר משחקים ולראות איך זה ייגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully