וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפסד רביעי רצוף להפועל תל אביב, 76:66 מול נס ציונה

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 22:53

הקבוצה של דני פרנקו התפרקה עם 31:13 ברבע הרביעי והמשיכה את המשבר. אנגולה ומילר הצטיינו אצל המנצחים, משחק חלש לים מדר מנגד, בכורה פושרת לטילמן. בלוסומגיים (24 נקודות) הוביל את נהריה לניצחון חוץ על מכבי חיפה

שחקן הפועל תל אביב ים מדר. ., אודי ציטיאט
משחק לא טוב שלו והפסד. ים מדר/אודי ציטיאט, .

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (חמישי) עם ניצחונה של עירוני נהריה 77:85 בחוץ על מכבי חיפה בקרב תחתית במסגרת המחזור ה-18. במשחק מהמחזור ה-14 עירוני נס ציונה ניצחה 66:76 את הפועל תל אביב השוקעת.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. קובי אליהו
עוד ניצחון מול הפועל תל אביב. טל דן/קובי אליהו

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב 66:76

גם ההחתמה של ג'סטין טילמה לא עזרה להפועל תל אביב, שנחלה הפסד רביעי ברציפות וסוחבת על כל הליגה על הגב שלה. האדומים פתחו את הרבע הרביעי ביתרון של 8 נקודות, אבל בריאן אנגולה ופטריק מילר סחבו את הקבוצה שלהם ל-13:31 מוחץ ברבע הרביעי בדרך לניצחון הזה. אגב, במהלך המחצית השנייה נפצע השופט עומר אסתרון, פונה לחדר ההלבשה ואת המשחק המשיכו לשפוט רק שני שופטים.

אנגולה הוביל את המנצחים עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. גם פטריק מילר הוסיף 20 וגם 4 חטיפות למנצחים. מנגד, בר טימור היה מצוין עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל ים מדר סיים את המשחק הזה עם 9 נקודות באחוזים רעים (5 מ-12), רשם 0 אסיסטים ו-3 איבודים. טילמן רשם בכורה פושרת באדום עם 4 נקודות ב-12 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי סגלוביץ', עוזר מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
נהריה יוצאת לרוממה. סגלוביץ'/מגד גוזני

מכבי חיפה - עירוני נהריה 85:77

קרב התחתית החם הסתיים בניצחון שלישי העונה של נהריה, שהותירה את מכבי חיפה כיחידה עם שני ניצחונות בלבד והיחידה ללא ניצחון ביתי העונה (6:0 ברוממה). כריס דאו חזר לסגל הירוקים אחרי היעדרות ארוכה וקיווה להאריך את רצף ההפסדים של נהריה לחמישה, אבל היה כמעט היחיד שפגע מחוץ לקשת בקבוצתו (רק 6 מ-28 למכבי חיפה מהשלוש) ומנגד ראה את ג'רון בלוסומגיים עושה את ההבדל במשחק הצמוד. 24 נקודות ו-11 ריבאונדים שלו הובילו את נהריה לניצחון, כשמייקל יאנג סייע לו עם 18, מאליק ניומן תרם 14 וגם גל גילינסקי עשה את העבודה עם 11 מהספסל. מייקל קובינס קלע 19 לירוקים וקיבל עזרה רק מדאו עם 17 במשחק החזרה. קיילין לוקאס קלע באחוזים מחרידים מול האקסית (1 מ-14 מהשדה, רק 7 נקודות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully