וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "תמאש מאוד אהוב. אם הוא בכושר, נשקול להחזיר אותו"

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 14:20

הבעלים של הפועל חיפה צוטט בתקשורת הרומנית: "לגבי יש אישיות יוצאת דופן. הגיל לא בעיה, הכול תלוי בכושר הפיזי שלו"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

מאז שגבריאל תמאש עזב את הפועל חיפה, מדי כמה חודשים עולות בתקשורת הרומנית ספקולציות על כך שהבלם הוותיק בדרך חזרה לחלק האדום של הכרמל. עד עכשיו זה לא קרה ותמאש כבר בן 37 ונמצא בדמדומי הקריירה, אבל ברומניה פרסמו הבוקר (רביעי) ציטוטים של יואב כץ בהם הבעלים לא שולל חתונה שנייה עם הבלם.

"גבריאל הוא הוא שחקן טוב עם אישיות יוצאת דופן", צוטט כץ, "אני יודע שהוא משחק עכשיו בקבוצה קטנה ברומניה, מה שמעלה תהיות אם הוא בכושר טוב. הוא אמנם מבוגר, אבל בואו לא נשכח שיש שחקני כדורגל שמשחקים עד גיל 45. זו לא בהכרח בעיה. אולי תהיה אפשרות שהוא יבוא, אבל זה תלוי בו ובכושר הפיזי שלו".

כץ הוסיף: "תמאש הוא שחקן מאוד אהוב בישראל ואם הוא בכושר מקסימלי, אולי נשקול להחזיר אותו. נעקוב אחריו עד סיום העונה ואז נקבל החלטה".

גבריאל תמאש עם יואב כץ בעלים הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
לא פוסל. כץ עם תמאש/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

תמאש עזב את הפועל חיפה בקיץ 2019, אחרי שהוא נעלם במהלך מחנה האימונים של הקבוצה. הוא עזב לאסטרה ג'ורג'ו, המשיך לאוניברסיטטאה קלוז' מליגת המשנה ולפני כחודש הצטרף לוולונטאר, שמדורגת במקום ה-14 בליגה הבכירה ברומניה.

תמאש שיחק שנתיים בהפועל חיפה ובעונה הראשונה גילה יכולת גבוהה מאוד ושימש בורג מרכזי בזכייה בגביע המדינה. בעונה השנייה חלה ירידה מסוימת ביכולת שלו ובמרץ 2019 הוא הסתבך אחרי שנעצר על נהיגה בשכרות במהירות של למעלה מ-200 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully