וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע: אלחמיד הצטרף לרשימת הפצועים, כל הנבדקים שליליים

הבלם סובל מרגישות במפשעה ויעבור מבחן כשירות. טהא המוהצב ואקולטסה, סלליך, רוזה ואגודלו הפצועים ייעדרו (ד', 20:00, ספורט 1). אין נדבקי קורונה נוספים אצל המארחת, זמיר יפתח בין הקורות

מחזור 23הסתיים03/03/2021
עירוני קרית שמונה
  • קהת (41)
  • קהת (79)
2:2
  • (20) יחזקאל
  • (87) ז'וסוואה
הפועל באר שבע
תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה נשמו לרווחה הבוקר (שלישי) עם קבלת התוצאות השליליות של בדיקת הקורונה שערכו אתמול לשחקני הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (רביעי, 20:00, ספורט 1). כזכור, אחרי שהקשר אריאל שרצקי, נכדו של הבעלים איזי שרצקי, נמצא חיובי לנגיף אתמול, נערך סבב בדיקות בקרב ארבעת השחקנים הנותרים שעדיין לא נדבקו, כשכל שאר נחשבים למחלימים, וכל הארבעה נמצאו שליליים.

בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק הקרוב, כאשר התקווה היא לצאת מהתקופה הרעה ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. "למרות התקופה הרעה יש לנו סיכוי לא רע עדיין", קבע שחקן בקבוצה. "אם נחזור ליסודות שלנו נוכל בהחלט למצוא את עצמנו בפלייאוף העליון. עם כל מה שעברנו השנה מגיע לנו להיות שם". נדב זמיר הצעיר, שנכנס לשער מול מכבי חיפה לאחר הרחקתו של זיגוס ברטקוס, יפתח לראשונה בליגת העל.

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
אין נעדרים נוספים. קובי רפואה/אריאל שלום, .

הפועל באר שבע

דאגה גדולה בהפועל באר שבע מהקושי להרחיב את הסגל עקב הפציעות הרבות שפקדו את הקבוצה העונה. למרות שעבר כבר מספיק זמן, הקבוצה תקועה עדיין על אותו מספר גבוה של שחקנים פצועים והרוטציה של רוני לוי מאוד קצרה. רק שלשום שיחקה הקבוצה מול בית"ר ירושלים וכבר מחר מחכה לה משחק חוץ בקרית שמונה.

גם מחר לא יתלבשו אלטון אקולטסה, סינטיאהו סלליך, פארליי רוזה, ג'ונתן אגודלו, אור דדיה, שון גולדברג וכמובן מריאנו באריירו שסיים את העונה. הצהובים של לואי טהא למחר יקצרו עוד את הסגל של רוני לוי. מרואן קבהא שבדמו התגלתה אנמיה, קיבל טיפול ראשוני ועדיין לא ברור אם יוכל להיות מחר בסגל.

ואם זה לא מספיק - הבוקר התברר לקבוצה שחאתם עבד אלחמיד סובל מרגישות בשרירי המפשעה וייעדר גם הוא ככל הנראה מהמשחק מחר בקרית שמונה. אלחמיד לא התאמן היום ואחרי הצהובים של טהא, הקבוצה במחסור שחקנים מאוד גדול. כזכור, אלחמיד לא היה בפעילות מסודרת בסלטיק לפני חזרתו לישראל בגלל פציעה, מכיוון שכבר רצה לשוב לארץ - וככל הנראה 90 הדקות ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, שבהן שיחק כמגן ימני באינסטנסיביות גבוהה, יצרו סוג של עומס על שרירי המפשעה.

בשל חשיבות המשחק ולמרות שלא התאמן היום, אלחמיד ייצא בערב למלון בצפון בו הפועל באר שבע תשהה. ההחלטה אם ישחק מחר תלויה במבחן כשירות שיערוך מחר בבוקר או לפני המשחק.

רוני לוי שקל להעביר את אלחמיד לעמדת הבלם או להעלות מהספסל את עמית ביטון למרכז ההגנה, אך הפציעה משבשת עוד יותר את התוכניות. כמו כן נשקלה האפשרות להסיט את דוד קלטינס לעמדת המגן הימני ושאיליי מדמון עשוי לעלות בקישור. בנוסף לכך שוקל לוי לפתוח בהרכב עם רותם חטואל שכבש את שער השוויון מול בית"ר ירושלים על חשבון אנתוני וארן.

"עם כל הקושי והתנאים הלא אופטימליים, אין לנו ברירה אלא להביא נקודות. נצטרך לפחות 6 נקודות מארבעת המשחקים הקרובים כדי להיות רגועים שאנחנו בפלייאוף העליון". להפועל באר שבע נותרו המשחקים מול עירוני קרית שמונה, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה ובני יהודה.

עוד בוואלה!

אלונה ברקת: "טוענים שאני רוצה לפרק את המנהלת? אני מנסה להציל את הכדורגל"

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
נאלץ להסתדר עם מסדר פצועים ארוך. רוני לוי/דני מרון

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-26 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. ב-25 המשחקים עד כה מובילה הפועל באר שבע 6:12 בניצחונות ועוד שבעה לא הוכרעו.

* הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה הייתה 1:3 ביתי משלושער של רועי קהת ב-24 במאי 2015.

* ב-11 מפגשי הליגה מאז היו תשעה ניצחונות של הפועל באר שבע ועוד שתי תוצאות תיקו.

* כל שמונת משחקי הבית האחרונים של קרית שמונה הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully