וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מאמינים בטוריאל, מחכים לספורי ובטוחים שגורדנה יאריך חוזה

2.3.2021 / 9:14

באשדוד מרוצים מהשיפור אצל טוריאל הצעיר, ספורי הפצוע יחמיץ את שני המשחקים הקרובים מול כפר סבא וחדרה. הקפטן צפוי להאריך חוזה בקרוב

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט 1

אחרי ההפסד 3:1 אמש (שני) למכבי תל אביב, במ.ס. אשדוד מסמנים את צמד המשחקים הקרוב מול הפועל כפר סבא ביום חמישי ומול הפועל חדרה ביום שני הבא כצמד משחקים שיכריעו הרבה באשר לגורל המשך העונה. המשימה הייתה ונותרה לסיים במקום השלישי גם את הליגה הסדירה וגם את העונה כולה.

אחרי שבמשחקים האחרונים מתקשה אשדוד לעשות נקודות, היא חייבת לנצח בבית את שתי היריבות שנחותות ממנה, אבל לבטח יבואו להסתגר ולשבש את משחק ההתקפה של אשדוד. רן בן שמעון מעדיף לשחק מול קבוצות שנותנות שטחים לכדורגל כמו שהיה אמש מול מכבי תל אביב או בניצחון האחרון בטרנר על הפועל באר שבע, אבל כדי להתחיל שוב מומנטום חיובי וצבירת נקודות, יצטרכו באשדוד לנצח גם קבוצות שנלחמות על חייהן.

רמזי ספורי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יחמיץ את המשחקים הקרובים. ספורי/לירון מולדובן

מי שיחמיץ את שני המשחקים הקרובים הוא רמזי ספורי. לקשר יש קרע של סנטימטר בשריר התאומים והוא זקוק עדיין למנוחה. באשדוד יכשירו אותו למשחקים שיסיימו את העונה הסדירה מול הפועל חיפה ובית"ר ירושלים.

בתוך כך, באשדוד לוקחים כמה נקודות אור מההפסד אמש למכבי תל אביב כמו הכניסה של סתיו טוריאל ועוז בילו. בקבוצה ממש מתרשמים מהשיפור אצל טוריאל האנונימי יחסית שהגיע לאשדוד בתחילת בעונה ממכבי יפו ומשדרג את עצמו. הקשר יקבל יותר נפח בתקופה הקרובה. יעקב בריהון חזר אתמול לספסל ובקבוצה מאמינים שהוא שוב יכנס לתקופה המצויינת שהוא חווה עד לא מזמן כשהיה שותף מלא כשעלה מהספסל לניצחונות על מכבי חיפה והפועל באר שבע.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב במו"מ עם דניאל טננבאום, שהצטיין בניצחון מול אשדוד: "חזה הזהב"

לכתבה המלאה
רועי גורדנה שחקן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
במועדון משוכנעים שהוא ימשיך. גורדנה/אריאל שלום

רועי גורדנה, שכבש אתמול את השער המצמק בבעיטה נהדרת, מנהל משא ומתן על חוזה חדש מתוך מטרה להישאר במועדון בו מצא בית חם. למרות שיש פערים כספיים שני הצדדים משוכנעים שגורדנה ימשיך מאחר שהוא נמצא ביחסים מעולים עם ג'קי בן זקן ורן בן שמעון. הקבוצה סיימה אמש עם סוללה של פצועים כמו טימותי אוואני, מוסא בגאיוקו, חמודי כנעאן ופיראס אבו עקל ומצב כולם ייבחן היום בבדיקות שיערכו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully