וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס כבר עם 100 הופעות בריאל: "אם יש סיבה לאופטימיות, זה בגללו"

הבלאנקוס מאוכזבים לאחר 1:1 ביתי מול סוסיאדד, אך מעודדים מהיהלום שכבש את שער השוויון וסגר מאה משחקים עוד לפני גיל 21

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם פרלאן מנדי. רויטרס
"אני גאה ללבוש את החולצה הזו". ויניסיוס חוגג עם מנדי/רויטרס

אכזבה בריאל מדריד, לאחר שהבלאנקוס פספסו אמש (שני) הזדמנות לעלות למקום השני ולצמק את הפער מהמוליכה אתלטיקו לשתי נקודות בלבד. הקבוצה של זינדין זידאן עלתה בהרכב חסר נוכח מצבת הפצועים הארוכה, ולמרות שהתקשתה בפתיחה רשמה מספר החמצות, כולל נגיחה של מריאנו דיאס מקרוב שמצאה את המשקוף. במחצית השנייה האלופה העלתה הילוך לאחר שנקלעה לפיגור, ולמרות שהצליחה להשיג שער שוויון דרמטי מרגליי ויניסיוס (89), שמטה שתי נקודות יקרות.

בשבוע הבא מחכה לריאל מדריד משחק דרבי מול המוליכה אתלטיקו מדריד. בתקשורת הספרדית ביקרו את האלופה וכינו את התיקו מול סוסיאדד כ"דלי של מים קפואים" שתכולתו נשפכה על החבורה של זידאן. עם זאת, ויניסיוס שחגג את הופעתו ה-100 עם שער שוויון דרמטי, זכה ללא מעט שבחים. "אם יש לריאל מדריד סיבה לאופטימיות לקראת הדרבי מול אתלטיקו במחזור הבא - זה בגללו".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
במחזור הבא מחכה לו דרבי מול המוליכה. זידאן/רויטרס

התגובות

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר בסיום המשחק מול סוסיאדד: "היה לנו משחק טוב, אמנם התחלנו לא טוב אבל היו לנו מצבים טובים, במיוחד במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו להבקיע. הפסדנו שתי נקודות יקרות, מדובר במשחק בית שלנו, אבל לא הצלחנו להשיג את הניצחון בגלל יריבה ששיחקה טוב".

כובש שער השוויון לריאל, ויניסיוס: "אנחנו יוצאים עצובים מהמשחק הערב אחרי שלא הצלחנו להשיג את הניצחון שהיינו צריכים. ניצחנו חמישה משחקים ברציפות, אך את המשחק שלפני הדרבי לא הצלחנו לנצח". על היריבה: "סוסיאדד קבוצה טובה, יש לה את דרך המשחק שלה והיא הקשתה עלינו מאוד".

על ההישג שרשם בכך שהגיע ל-100 הופעות במדי ריאל מדריד, עוד בטרם הגיע לגיל 21: "אני גאה להגיע ל-100 משחקים עם החולצה הזאת. דיברתי עם קרובי משפחה שלי ודיברנו על כברת הדרך שעשיתי. אני אמשיך לתת הכול בשביל הקבוצה ובשביל החולצה של ריאל מדריד, המועדון שאני כל כך אוהב".

שחקן ריאל מדריד קאסמירו. רויטרס
"דלי של מים קפואים". קאסמירו/רויטרס

המספרים

* לאחר 25 מחזורים, ריאל מדריד עם ארבעה הפסדים בליגה הספרדית. ב-50 עונות של לה-ליגה עם מאזן דומה, הבלאנקוס זכו באליפות בסופו של דבר רק ב-20 אחוז מהמקרים.

* כובש שער השוויון ויניסיוס, ערך אמש את ההופעה ה-100 שלו במדי ריאל מדריד. בכך הפך הצעיר לשחקן הראשון שנולד מעבר לשנת 2000 שמגיע להישג במדי הבלאנקוס.

* כובש השער לריאל סוסיאדד פורטו, עשה זאת בפעם השביעית מתוך שבע בעיטות למסגרת במהלך העונה כולה!

* ריאל מדריד מצאה את הקורה או המשקוף עד כה 16 פעמים העונה. שנייה רק לפריז סן ז'רמן וליון (19 כ"א) בחמש הליגות הבכירות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully