וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "אין סיבות לדאגה, לא אכפת לי מהמחצית השנייה, רק מהתוצאה"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-1:3 מול אשדוד, בן שמעון: "אנחנו לא נופלים מאף קבוצה, נופלים על הדברים הקטנים"

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט 1

בדצמבר האחרון נכנעה מכבי תל אביב 3:2 באשדוד. הערב (שני) היא נקמה בקבוצה מעיר הנמל עם 1:3 חשוב בבלומפילד - ניצחון שביעי רצוף שצימק עבורה בחזרה את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות. אייל גולסה כבש את הראשון (15) בסיוע טימותי אוואני, מתן חוזז הכפיל מהנקודה הלבנה (74), אבי ריקן חתם (91) במתפרצת והצהובים פתחו היטב סדרת משחקים עמוסה שתכלול גם את הפועל חיפה (ביום חמישי) ובית"ר ירושלים (ביום שני הבא). אשדוד, לה רועי גורדנה רק צימק (81) עם שער יפה, רושמת הפסד ליגה שני רצוף אך שומרת על המקום השלישי בטבלה, ביום חמישי תקווה להתאושש על חשבון הפועל כפר סבא.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מודאג. ואן לוון/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון היה מרוצה מהניצחון ואמר: "אין לי שום סיבות לדאגה, לא אכפת לי מהמחצית השנייה אלא מהתוצאה. מה שעשינו בשבוע האחרון, בכמות המשחקים הזו, זה פנטסטי. יכולנו לכבוש שערים קצת יותר מוקדם כדי להקל על עצמנו, אבל אני מרוצה. ניסינו לשחק כדורגל, הכי טוב שאנחנו יכולים, וגם אם זה לא ממש עובד ואנחנו משיגים את התוצאות - נהיה מרוצים. השחקנים הראו אופי חזק בכל המשחקים כי אנחנו רוצים להגיע לאנשהו. בצוות המקצועי אנחנו מבינים שלא תמיד הכדורגל יהיה מצוין".

מתן חוזז, שכבש את השני של מכבי תל אביב מהנקודה הלבנה, הוסיף: "אין ספק שהתוצאה חשובה מאוד, עד הגול שלהם שטפנו את המגרש והגענו להרבה מצבים, כולם יכולים להיות מרוצים מהיכולת. 10 הדקות האחרונות היו קצת מלחיצות, אבל כל הכבוד לקבוצה שלנו שעמדה חזק וידעה לשמור על היתרון. פחות מעניין אותנו המשחק של מכבי חיפה ויותר המשחקים שלנו, גם באוקראינה הצגנו יכולת טובה. המרתון ממשיך". כשנשאל מה השתנה תחת פטריק ואן לוון אמר כוכב המשחק: "המערך השתנה ויותר מתאים לקבוצה ויותר נותן לשחקנים לבטא את היכולות שלהם".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
"לא היינו חדים". בן שמעון/אריאל שלום

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "אנחנו לא נבדלים מאף קבוצה ברמה בליגה הזאת, אנחנו נופלים בדברים הקטנים. יותר קל לנו לשחק מול קבוצות שרוצות לשחק כדורגל, אבל לא היינו חדים, ובמשחקים כאלה אין לך אפשרות לא להיות חד. ב-20 הדקות הראשונות זה היה קיצוני, אחרי זה שלטנו במשחק, עשינו דברים יפים. אנחנו נופלים בקטנות. לא התאמנו את עצמנו לקצב, איבדנו הרבה כדורים סתמיים. הלחץ שאנחנו שמים על עצמנו לפעמים מגיע אלינו, אני גאה מאוד בחבר'ה שלי על הרצון כל הזמן לשחק כדורגל וללחוץ. אנחנו עדיין לא קבוצה שמתורגלת במצבים האלה, שנים היו פה במאבקי תחתית. לפעמים יותר קשה להתמודד עם הצלחות מאשר עם כישלונות. קרו לנו כמה פנצ'רים, הפסדנו נקודות במשחקים גדולים, אבל זה חלק מהחיים. יכול להיות שבעתיד הכדורגל הטוב הזה יביא לנו עוד יותר נקודות. יש לנו שחקנים מספיק טובים כדי לנצח כל קבוצה".

רועי גורדנה, שכבש את השער היחיד והיפה של אשדוד, אמר: "גולים אישיים קצת פחות מעניינים אותי, התוצאה מאכזבת. במחצית הראשונה לא היינו במשחק, בשנייה נכנסו יותר טוב. זה משחק שהוא פספוס. בחצי הראשון ניסינו להניע את הכדור בכל מחיר וזה לא ממש הסתדר לנו. בחצי השני הרמנו קצב ולחצנו יותר גבוה אבל הפסדנו. אנחנו רוצים להבטיח את הפלייאוף העליון. אם נהיה בקרב על אירופה לקראת מחזור 30-31, ברור שנרצה להיות שם. כרגע זה לא במקום, נחכה ונראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully