וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כל שלוש הראשונות מעדו, הפועל פתח תקוה ירדה למקום האחרון

הפועל ירושלים הסתפקה ב-0:0 עם עפולה, אבל נהנתה מהפסדים של נוף הגליל ובית"ר תל אביב בת ים. 1:1 למלאבסים בקרב התחתית מול כפר קאסם, כפר שלם עקפה אותה עם רביעייה. ניר ברקוביץ' הובס בבכורה המחודשת והתפטר מאום אל פאחם

טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
הפועל פתח תקוה כבר אחרונה. טרנס טיסדל/לילך וייס רוזנברג

המחזור ה-24 בליגה הלאומית בישר הערב (שלישי) על ירידתה של הפועל פתח תקוה למקום האחרון, אחרי 1:1 בקרב התחתית מול מ.ס. כפר קאסם וניצחון מרשים של הפועל כפר שלם 1:4 בעכו. בצמרת, הפועל ירושלים המוליכה שמרה על פער חמש נקודות מהמקום השלישי למרות 0:0 ביתי מול הפועל עפולה, שכן הפועל נוף הגליל הפסידה 1:0 להפועל איכסל, שעקפה את בית"ר תל אביב רמלה שהפסידה 3:2 בנצרת. ניר ברקוביץ' הובס בבכורה המחודשת באום אל פאחם והתפטר לאחר מכן.

הראל שלום שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים התקשתה ללא עידן שמש. הראל שלום/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה 1:1

משחק התחתית החם באצטדיון בלוד סיפק את הסחורה עם שני שערים מוקדמים ושלל החמצות, כשהמאוכזבת העיקרית צריכה להיות מ.ס. כפר קאסם. הכדורים שרקו ליד שערו של רותם דהאן, ולצערו של שלומי דורה השער המכריע לא הגיע. הוא בכל זאת נותר מעל הקו האדום, אחרי נגיחה של קרלוס אספינוסה בדקה השמינית ושוויון יפה של בן בן יאיר בבעיטה חופשית בחלוף 10 דקות. מועדון הפאר של הפועל פתח תקוה רחוק שש נקודות מחוף מבטחים, אבל שתי נקודות מכפר קאסם שמחזיקה במקום ה-14 שמוביל למבחנים מול נציגת ליגה א' ויש לה עדיין משחק חסר להשלים.

דקה 8: גול! קובי מור הרים מצד שמאל, רותם דהאן יצא רע וקרלוס אספינוסה נגח פנימה. 0:1 למ.ס. כפר קאסם.

דקה 18: גול! בן בן יאיר סובב כדור חופשי נפלא מ-20 מטרים, מעל החומה וחגג את שערו הראשון מאז הגיע. הפועל פתח תקוה השוותה ל-1:1.

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל: עוזר מאמן אוסטרי יחליף את אלון חזן, שיאמן את הצעירה

לכתבה המלאה

הפועל ירושלים - הפועל עפולה 0:0

משחק שני ברציפות ללא שער למוליכה, שהסתפקה בנקודה ביתית מול הפועל עפולה. חסרונו של מלך השערים הפצוע עידן שמש השפיע מאוד על הפועל ירושלים, ומחליפו מאוריסיו לא הצליח לספק את הסחורה מול האקסית. עפולה, שבעצמה לא מרבה לכבוש ולא הצליחה לנצח את הירושלמים בשמונת המפגשים האחרונים, יכולה להיות מרוצה מנקודה במשחק בו מאמנה רומן זולו ריצה עונש הרחקה.

ג'ניה ברקמן עם גיא דיין שחקני הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
פנדל מפוקפק מאוד נפסק לחובתו. ג'ניה ברקמן עם גיא דיין/ברני ארדוב

הפועל איכסל - הפועל נוף הגליל 0:1

הקבוצה של ירון הוכנבוים פספסה הזדמנות גדולה לתפוס את המקום הראשון ואפשרה לאיכסל המפתיעה לחזור למאבק על הכרטיסים לליגת העל. ז'וליו סזאר חזר אחרי עונש הצהובים ונתן את התרומה שלו עם סחיטת פנדל, שכלל לא בטוח שהיה צריך להישרק. אחרי ויכוח קל, תימור אביטן היה האיש שבעט וגם הכריע, כשעד לסיום החזיקו שחקניו של אלירן חודדה מעמד מול ההתקפה המאיימת של המדורגת שנייה וצימקו את הפער ממנה לשלוש נקודות בלבד.

דקה 54: גול! ג'ניה ברקמן ספק דחף ברחבה את ז'וליו סזאר בעלייה לכדור גובה, והמארחת קיבלה פנדל. הברזילאי רצה לבעוט, אבל תימור אביטן קיבל את הזכות והפציץ למשקוף ופנימה. 0:1 להפועל איכסל.

מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב בת ים 2:3

במשך 434 דקות לא הצליחה המארחת לכבוש במשחק בית, והחזרה לעילוט הייתה מדכאת, אבל הפעם זה השתחרר עם ניצחון ראשון על בית"ר תל אביב מאז פברואר 2016. תימי ברדיס ונואף בזיע כבשו ראשונים, האורחת חזרה בצורה מרשימה עם שערים יפים של נדב נידם ואמיר ברקוביץ', אבל מבצע אישי של מייקל אומו הכריע עבור תומר קשטן שמתקרב למקומות המובילים לפלייאוף העליון.

דקה 6: גול! אחרי 434 דקות בלי שער ביתי, אחי נצרת סוף סוף חגגה את החזרה לעילוט. השוער אביחי דהן יצא לא טוב לכדור קרן, הנגיחה הראשונה נעצרה בקורה ועל הריבאונד היה תימי ברדיס שאיכשהו דחק פנימה. 0:1 לאחי נצרת.

דקה 31: גול! שתי הרחקות רעות של הגנת בית"ר תל אביב הסתיימו בבעיטה מהאוויר של נואף בזיע אל הרשת מ-14 מטרים. 0:2 לאחי נצרת.

דקה 42: גול! התקפה יפה של האורחת ובסיומה נדב נידם סובב בימין אל החיבורים מ-17 מטרים. בית"ר תל אביב צימקה ל-2:1.

דקה 53: גול! איזה ביצוע של אמיר ברקוביץ'. הכישרון הצעיר נכנס מצד ימין, פילס דרך בין שלושה שחקנים ובעט לפינה הרחוקה. בית"ר תל אביב בת ים השוותה ל-2:2.

דקה 61: גול! הפעם היה סלאלום בצד השני, של מייקל אומו שהגיע מכפר סבא וסיפק שער יפהפה. 2:3 למכבי אחי נצרת.

נדב נידם שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
שער נהדר שלו לא הספיק. נדב נידם/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:1

ארבעה מחמשת המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, וכך היה גם הפעם. רמת השרון לא ניצחה את הפועל ראשון לציון בבית מאז מרץ 2017, והערב נקלעה לפיגור אחרי שער של המחליף מוחמד במבה בפתיחת המחצית השנייה, אבל בנג'מין קוקו תיקן את החמצת הפנדל שלו והשווה בדקה ה-73. משחק רביעי ללא ניצחון לקבוצה של יגאל אנטבי, שבכל זאת ניצבת במקום החמישי ומקדימה בנקודה את הכתומים.

דקה 48: גול! דולב בלולו ניסה למסור בעקב, הכדור חזר אליו והוא הכניס עומק למחליף מוחמד במבה שכבש בקלילות. 0:1 להפועל ראשון לציון.

דקה 65: החמצת פנדל! בנג'מין קוקו יכול היה להשוות עבור רמת השרון מהנקודה הלבנה, אבל רוי בייגל עצר יפה ושמר על היתרון הכתום.

דקה 73: גול! קוקו כיפר על הפנדל המוחמץ ונגח אל הרשת מחמישה מטרים אחרי הרמה מצד שמאל. רמת השרון איזנה ל-1:1.

הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 0:3

ליאור זדה הפסיד 1:0 להפועל רעננה בבכורה בקדנציה השנייה שלו בהפועל רמת גן, והשיג תיקון במשחק השני שלמעשה קלקל את הבכורה המחודשת של ניר ברקוביץ' באום אל פאחם, במשחק שגם היה האחרון שלו. האורחת לא ניצחה ב-10 המשחקים האחרונים עם מוטי איוניר, וגם הזעזוע על הקווים לא הביא למפנה. לב כהן כבש בנגיחת דג בדקה ה-32, ירדן אבוחצירה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-75 ובדקת הסיום השלים צמד מעוד בישול של אורי צעדון וקטע לאורדונים רצף של ארבעה הפסדים. רמת גן שמינית, אום אל פאחם מסובכת בתחתית ומאמנה התפטר.

דקה 32: גול! הרמה יפה מצד ימין מצאה את לב כהן החופשי, שתוך כדי זינוק קדימה נגח פנימה. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 75: גול! אורי צעדון נכנס לרחבה מצד ימין והוכשל. ירדן אבוחצירה לקח אחריות ובעט את הפנדל אל הרשת. 0:2 להפועל רמת גן.

דקה 90: גול! צעדון שוב עשה את פעולת ההכנה וסידר שער לשותפו בצד ימין אבוחצירה, שחגג צמד והכפיל את סך שעריו העונה. 0:3 להפועל רמת גן.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
90 דקות הספיקו לו. ניר ברקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

סקציה נס ציונה - הפועל רעננה 0:1

הקורונה פגעה בנס ציונה, שניצחה רק פעם אחת וכבשה בסך הכול שני שערים בשבעת משחקיה הקודמים. גם הפעם היא הסתפקה בשער אחד, והוא היה שווה שלוש נקודות חשובות בדרך לפלייאוף העליון. הפועל רעננה רצתה לרשום ניצחון שלישי רצוף, ובמגרש בו לא ניצחה מאז נובמבר 2012, אבל החמיצה במחצית הראשונה ולאחר ההפסקה ספגה מרגלי מור פדידה את השער המכריע.

דקה 68: גול! מור פדידה השתלט על כדור בתוך הרחבה אחרי טעות בהגנה רעננה והפציץ עם כל הלב בחצי גובה. 0:1 לנס ציונה.

הפועל עכו - הפועל כפר שלם 4:1

נועלת הטבלה לא נתנה לתבוסה למ.ס. כפר קאסם לשבור את רוחה ורשמה ניצחון חוץ שלישי ברציפות שחילץ אותה מהמקום האחרון ונותן הרבה תקוות להמשך מאבקי התחתית. אליאור סיידר כיכב וגם כבש בכדור חופשי מול הקבוצה עמה הוא מזוהה, כשעכו רשמה תבוסה 4:1 שנייה ברציפות ולא מזכירה את ההגנה שתסכלה כל קבוצה בליגה לפני כן.

דקה 9: גול! צח בללי פרץ בשמאל והעביר כדור רוחב, אותו בוריס זייה המשיך לרשת החשופה. 0:1 לכפר שלם.

דקה 23: גול! כולם נהיו ז'וניניו בליגה הלאומית. אליאור סיידר בעט כדור חופשי נהדר מ-18 מטרים למשקוף ופנימה מול הקבוצה בה הוא נחשב לסמל, וכפר שלם עלתה ליתרון 0:2.

דקה 31: גול! סיידר הפעם הרים משמאל והשוער אופק אנטמן שמט לתוך שערו. שער עצמי וכבר 0:3 לכפר שלם. מה קרה להגנה של עכו?

דקה 33: גול! הפעם הגנת כפר שלם קפאה, ומהראן לאלה קיבל כדור עומק מצד ימין והמשיך בבעיטה חדה אל הרשת. עכו צימקה ל-3:1.

דקה 62: גול! האורחת קיבלה פנדל ורוי מליקה לא נכשל מהנקודה הלבנה. 1:4 מרשים לכפר שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully