וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עוזר מאמן אוסטרי יחליף את אלון חזן, שיאמן את הצעירה

2.3.2021 / 16:44

23 ימים לפני המפגש עם נבחרת דנמרק, בחר וילי רוטנשטיינר איש צוות מארץ מוצאו לעמדת העוזר. חזן, שהיה העוזר של אנדי הרצוג וגם של מאמן הנבחרת הנוכחי, צפוי להתמנות למאמן הנבחרת עד גיל 21. ערן שדו ימשיך בתפקיד מאמן הכושר, טל בן חיים עשוי להצטרף לצוות

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט 1

וילי רוטנשטיינר יקבל לצידו עוזר מאמן אוסטרי שצפוי להחליף את אלון חזן. חזן ששימש עוזר מאמן אצל אנדי הרצוג ובהמשך גם אצל רוטנשטיינר, אמור להתמנות בתוך חודש למאמן הנבחרת הצעירה. במקביל, רוטנשטיינר נמצא בשיחות עם טל בן חיים לתפקיד בנבחרות ישראל. על הפרק האפשרות שבלם בית"ר ירושלים יתמנה למאמן ההגנה של הנבחרת הלאומית, גם ללא צורך לפרוש, ויש תפקידים אחרים שעשויים להילקח בחשבון.

23 ימים לפני המשחק הראשון של נבחרת ישראל מול נבחרת דנמרק במוקדמות המונדיאל, נודע כי המאמן הלאומי רוטנשטיינר הרכיב את הצוות שלו באחרונה וכעוזר מאמן הוא בחר איש צוות אוסטרי שכבר החל לעבוד מביתו באוסטריה כדי לסייע לרוטנשטיינר בהכנה לקראת השבוע האינטנסיבי שמחכה לנבחרת החל מה-25 בחודש עם המשחק בבלומפילד נגד דנמרק, דרך המשחק הביתי מול סקוטלנד שלושה ימים לאחר מכן ועד המשחק ב-31 בחודש מול מולדובה בחוץ.

וילי רוטנשטיינר עם אלון חזן. קובי אליהו
יעבור לאמן את הנבחרת הצעירה. חזן עם רוטנשטיינר/קובי אליהו

לשבוע הזה הנבחרת צריכה להגיע במוכנות שיא כדי לקחת נקודות בפתיחת הקמפיין. רוטנשטיינר כבר יושב על תכניות לשלושת המשחקים וכאמור הוא מקבל עזרה. ערן שדו ימשיך כמאמן הכושר של נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully